2009-10-09, 00:58
Medlem
VitaFårPåÄngens avatar
Ursäkta men jag har aldrig fattat hur man ser vilka inlägg som är nya?
Citera
2010-05-26, 00:58
Medlem
stenbits avatar
Vill välja datum för sist lästa meddelande

Mitt problem är att om jag bootar om datorn så försvinner alla markeringar på olästa inlägg så alla forum verkar sakna nya inlägg. Först när huvudmenyn har funnits öppen i ett Firefoxfönster länge nog att (minst) ett nytt inlägg har gjorts i en tråd så återfår man markeringen om olästa inlägg och kan fortsätta att följa tråden från rätt inlägg.

Jag skulle vilja kunna ange ett datum och tidpunkt som skall gälla som gräns för att markera inlägg som nya eller gamla, så att jag kan hitta var jag skall fortsätta att läsa ifrån.

Finns det någon lösning på hur man gör det? Jag har försökt att titta i cookies men ser inget uppenbart.
Citera
2010-05-26, 01:27
Medlem
Kaustis avatar
Notepad funkar väl

Har du kikat om cookies sparas på din dator? Flashback förlitar sig på sådana om mitt minne inte sviker mig.
Citera
2010-05-26, 01:29
Medlem
Zwerchstands avatar
Funktionen finns mig veterligen inte men har efterfrågats förr, bl.a. här med motivering. Möjlighet att definiera kakans tvärsnitt på minuten vore ett i min föreställning långt godare än dyrt tillskott.

("Glöm att jag varit här" & Förbättra Markera det här forumet som läst innebär liknande ändring men är inte samma sak.)
Citera
2010-05-26, 09:35
Medlem
epost72s avatar
Det är ganska tydligt att det finns ett behov av att i viss mån själv styra om trådar ska visas som lästa.
Problematiken kan måhända bestå i att det redan är viss problematik med att ens få det att fungera som det var tänkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in