Mitt problem är att om jag bootar om datorn så försvinner alla markeringar på olästa inlägg så alla forum verkar sakna nya inlägg. Först när huvudmenyn har funnits öppen i ett Firefoxfönster länge nog att (minst) ett nytt inlägg har gjorts i en tråd så återfår man markeringen om olästa inlägg och kan fortsätta att följa tråden från rätt inlägg.
Jag skulle vilja kunna ange ett datum och tidpunkt som skall gälla som gräns för att markera inlägg som nya eller gamla, så att jag kan hitta var jag skall fortsätta att läsa ifrån.
Finns det någon lösning på hur man gör det? Jag har försökt att titta i cookies men ser inget uppenbart.
Funktionen finns mig veterligen inte men har efterfrågats förr, bl.a. här med motivering. Möjlighet att definiera kakans tvärsnitt på minuten vore ett i min föreställning långt godare än dyrt tillskott.
Det är ganska tydligt att det finns ett behov av att i viss mån själv styra om trådar ska visas som lästa.
Problematiken kan måhända bestå i att det redan är viss problematik med att ens få det att fungera som det var tänkt.