Har försökt söka men det är lite svårt pga sökorden man måste använda.
Jag är en flitig användare av funktionen "Markera det gär forumet som läst". Men ett par saker stör mig. För er som inte vet vart den funktionen finns så hittar ni den under "Forumverktyg"
1. Vi tar exempelvis Poker, spel och dobbel
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=91 Om vi väljer att gå in där och Markerar de forumet som läst, så markeras även alla underforum som lästa, dvs Poker och Speldagböcker. Detta är fel tycker jag och den borde inte markera underforumen som lästa, då jag i mitt fall endast ville markera ämnet Poker, spel och dobbel som läst. Och sedan kunna gå in i underforumen och börja läsa där. Men då dyker vi upp till problem nummer 2 också --->
2. När du valt att markera forumet som läst så sparkas du tillbaka till förstasidan, varför? varför inte bara stanna kvar och uppdatera nuvarande forumsdel man är i. Är så otroligt jobbigt, för då ska man leta fram forumet igen, gå in i Poker, spel och dobbel och trycka på F5 och hoppas på att någon har skrivit något nytt igen.
Så kort och gott, Markera forumet som läst ska endast markera det forumet man är i som läst och ej underforum. När den markeras som läst så ska sidan uppdateras och man ska inte sparkas tillbaka ett steg.
Vad tycker ni andra?