En funktion jag skulle vilja ha är att Flashback ska kunna "glömma" att jag gått in. Ibland råkar jag gå in av misstag utan att hinna läsa/skriva något, och när jag väl går in några timmar senare så har Flashback nollställt vilka inlägg som är nya.
Skulle då vilja att Flashback ignorerade att jag gått in den där första gången så jag kan se vilka inlägg som är nya.
En funktion jag skulle vilja ha är att Flashback ska kunna "glömma" att jag gått in. Ibland råkar jag gå in av misstag utan att hinna läsa/skriva något, och när jag väl går in några timmar senare så har Flashback nollställt vilka inlägg som är nya.
Skulle då vilja att Flashback ignorerade att jag gått in den där första gången så jag kan se vilka inlägg som är nya.
Hälsningar
Per
Hjälper det inte att rensa cookies?
EDIT
Det fungerade inte.
Senast redigerad av epost72 2009-10-01 kl. 09:49.
se oxå detta som ett problem, man skriver i ett antal underforum.
normal sittning kanske en till 2 timmar per kväll och sedan bara vill kolla en snabb grej senare då dör alla de markeringarna man har och man får använda minnet för att komma i håg hur dags man var inne för näst sista gången.
Nog vore det sedan länge eftersuktad mumma men anses nog dra för mycket prestanda (inte kakkompliceringen men senare, vid vad som på lekmänning kan kallas ikon-query) eller programmerarsvett (eftersom var ibidem måkallad multisessionskaka i dag verkar bakas på 1 tidsspik för hela Flashback). Hoppas kan man.
Nog vore det sedan länge eftersuktad mumma men anses nog dra för mycket prestanda (inte kakkompliceringen men senare, vid vad som på lekmänning kan kallas ikon-query) eller programmerarsvett (eftersom var ibidem måkallad multisessionskaka i dag verkar bakas på 1 tidsspik för hela Flashback). Hoppas kan man.
Jag förstod inte hälften av vad du skrev men jag tolkar det som att chansen att få en sådan här funktion är minimal?
Gubba mubba flubb?
Nej, ta det en gång till så vi svenskar fattar med.
Jag gissar att en lättare=troligare infriad önskan (som kan knepas till samma funktion) vore att kunna klistra prenumerationer.