2009-10-01, 09:09
Medlem
Paer86s avatar
En funktion jag skulle vilja ha är att Flashback ska kunna "glömma" att jag gått in. Ibland råkar jag gå in av misstag utan att hinna läsa/skriva något, och när jag väl går in några timmar senare så har Flashback nollställt vilka inlägg som är nya.

Skulle då vilja att Flashback ignorerade att jag gått in den där första gången så jag kan se vilka inlägg som är nya.

Hälsningar
Per
Citera
2009-10-01, 09:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
En funktion jag skulle vilja ha är att Flashback ska kunna "glömma" att jag gått in. Ibland råkar jag gå in av misstag utan att hinna läsa/skriva något, och när jag väl går in några timmar senare så har Flashback nollställt vilka inlägg som är nya.

Skulle då vilja att Flashback ignorerade att jag gått in den där första gången så jag kan se vilka inlägg som är nya.

Hälsningar
Per

Hjälper det inte att rensa cookies?

EDIT
Det fungerade inte.
Senast redigerad av epost72 2009-10-01 kl. 09:49.
Citera
2009-10-01, 17:47
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86

Hälsningar
Per

Skippa autoinloggningen då vet jag...
Citera
2009-10-02, 15:04
Medlem
Ravekommisionens avatar
En del andra forum listar alla trådar som nya om man inte gått in och läst i tråden ifråga.
Citera
2009-10-02, 17:37
Bannlyst
se oxå detta som ett problem, man skriver i ett antal underforum.

normal sittning kanske en till 2 timmar per kväll och sedan bara vill kolla en snabb grej senare då dör alla de markeringarna man har och man får använda minnet för att komma i håg hur dags man var inne för näst sista gången.
Citera
2009-10-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommisionen
En del andra forum listar alla trådar som nya om man inte gått in och läst i tråden ifråga.

Det låter som en bra funktion, skulle det gå att genomföra på Flashback tro?
Citera
2009-10-02, 18:09
Medlem
Zwerchstands avatar
Nog vore det sedan länge eftersuktad mumma men anses nog dra för mycket prestanda (inte kakkompliceringen men senare, vid vad som på lekmänning kan kallas ikon-query) eller programmerarsvett (eftersom var ibidem måkallad multisessionskaka i dag verkar bakas på 1 tidsspik för hela Flashback). Hoppas kan man.
Citera
2009-10-02, 21:03
Medlem
Pepparsprejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det låter som en bra funktion, skulle det gå att genomföra på Flashback tro?

Vette fan, jag vet att det finns på PHPbbforumen, men aldrig sett det på VBforum =/
Citera
2009-10-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Nog vore det sedan länge eftersuktad mumma men anses nog dra för mycket prestanda (inte kakkompliceringen men senare, vid vad som på lekmänning kan kallas ikon-query) eller programmerarsvett (eftersom var ibidem måkallad multisessionskaka i dag verkar bakas på 1 tidsspik för hela Flashback). Hoppas kan man.

Jag förstod inte hälften av vad du skrev men jag tolkar det som att chansen att få en sådan här funktion är minimal?
Citera
2009-10-08, 22:37
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand

Gubba mubba flubb?

Nej, ta det en gång till så vi svenskar fattar med.
Citera
2009-10-08, 22:40
Medlem
Zwerchstands avatar

Jag gissar att en lättare=troligare infriad önskan (som kan knepas till samma funktion) vore att kunna klistra prenumerationer.
Citera
2009-10-08, 23:59
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag förstod inte hälften av vad du skrev men jag tolkar det som att chansen att få en sådan här funktion är minimal?
Korrekt översatt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in