• 1
  • 2
2010-05-25, 23:20
Medlem
grvs avatar
Funderar lite på att vara med som kuk på ett gb. Det känns lite som en cool grej vid första åtanken, men när man får tänka lite till så vetifan. Så killar som varit med på gb, hur är det igengligen ? Bra eller sunk ?
Citera
2010-05-25, 23:24
Medlem
DonGrif2s avatar
Kan ju förtydliga att "gb" betyder gangbang, dvs många killar på en tjej.

Så, nu behöver vi inte få femtielva frågor om vad gb är.
Citera
2010-05-26, 03:35
Medlem
wwlovers avatar
Jag kan säga att jag blev tillfrågad av en tjej förra helgen... Jag sade nej, det är ingenting för mig. Djävulens trekant...

Fast gangbang kanske man måste vara minst fyra för att det ska räknas? Jaja.

Min vän berättade för mig att han hade varit med om det i alla fall, men då hade de bytt med oralt och vaginalt samlag med tjejen hela tiden, så inga bollar behövde röra varandra, han tyckte det var najs.

Jag själv skulle nog inte vilja se en annan mans penis när jag har sex med en tjej.
Citera
2010-05-26, 08:45
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grv
Funderar lite på att vara med som kuk på ett gb. Det känns lite som en cool grej vid första åtanken, men när man får tänka lite till så vetifan. Så killar som varit med på gb, hur är det igengligen ? Bra eller sunk ?

Hur det är beror väl på vad det är för människor som kommer dit

De gånger jag varit med på GB har det varit ömsom vin ömsom vatten...det värsta som finns är nybörjare som inte klarar av att prestera när dom har 10 erigerade penisar inom 3 meters avstånd.
Den som arrangerar det hela har ett rätt stort ansvar att se till att det är vettiga snubbar som kommer som har vett att klä sig och uppföra sig sansat samt ha bra hygien.

Jag antar att det är lite som porrfilmsinspelning...man måste antingen vara extremt exhibitionstiskt lagd eller ha förmågan att skärma av att det finns andra, sexuellt upphetsade, män i närheten och koncentrera sig på det kvinnohål som för tillfället är närmast ens egen kuk

Jag tycker det är ett trevlig alternativ till sex på två och kommer med största sannolikhet att vara med på flera i framtiden.
Citera
2010-05-26, 10:12
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grv
Inget för nybörjare.
Citera
2010-05-26, 10:31
Medlem
MisterToms avatar
Trams raderat. Tillsägelser utdelade till: Mocken, jagteamkillar, Skalmansson, carrooouw, Memory-leak och Whot för att ni lyckades göra precis vad som står här:
Citat:
Rena tramsinlägg som
"+1"
"Ta henne i tvåan"
"valfri smiley "
och liknande som bara lusar ner forumet kommer att leda till tillsägelser om man så bara postat ett enda ynka sådant inlägg. Ha detta i åtanke innan ni postar nu.
Tack på förhand!
//Erotikmods
https://www.flashback.org/announcement.php?f=22

/MOD
Citera
2010-05-26, 15:57
Medlem
nuendasts avatar
Jag har ännu inte provat vara med på ett gb men skulle säkerligen tacka jo om rätt tillfälle bjöds. Skall jag vara med vill jag att det skall vara ett där kådis på gäller för alla. Jag är inte direkt sugen på att vara nr 2-3-4-5-6 eller mer att stoppa in den i tjejens mus om alla före mig kört oskyddat och kommit i henne. Men ett gb med kådis på kan jag tänka mig.

Ni som varit med på gb, har det varit gummi på eller av?
Citera
2010-05-26, 21:06
Medlem
ziences avatar
Har också alltid undrat!

Men tror det dock skulle bli svårt med så mycket glada korvar i min närhet, jag skulle nog få lite nojja.
Inte för osäkerhetens skull, men för det skulle i mina ögon vara något slags homosexuellt i att vara runt och ha sex med tjejer tillsammans med andra killar. Vilket jag skulle ha svårt att prestera i. Nej, tror det inte är mig grej faktiskt, fast nyfiken är man ju
Citera
2010-05-26, 21:39
Medlem
Roxanas avatar
Är det vanligt att killar har svårt att få stånd när det är flera killar med? Påverkas man så mycket mentalt av det? Det vanligaste när kanter och dyl kommer på tal är att de flesta snubbar kan tänka sig FFFM men helst inte FMMM, tex.

För mig som tjej är det intressant att få veta hur ni killar upplever gb.
Citera
2010-05-27, 11:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Kådis på alla utom eventuell pojkvän är standard vid gb. Ofta oralt utan men inte vaginalt eller analt.
Har man svårt att få stånd med andra killar närvarande bör man inte ha gb.
Varför skulle det ha något med homosexualitet att göra? Man har ju faktiskt sex med tjejen/tjejerna. Att det är andra män närvarande betyder ju inte att man tänder på dem.
Citera
2010-05-27, 11:56
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Inget för nybörjare.

Antar att du som alla andra som testat hade en första gång. Alla är nybörjare första gången man testar.
Citera
2010-05-27, 13:06
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Antar att du som alla andra som testat hade en första gång. Alla är nybörjare första gången man testar.
Givetvis, men så gick det inte så bra heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in