2010-05-25, 20:16
Bannlyst
Ni sverigedemokrater är ni stolta över vilka som röstar på ert parti? Tycker ni inte det blir lite pinsamt ibland när ni attraherar så låg utbildade och korkat folk? (http://nyheter24.se/noje/kandisar/31...nga-invandrare)

"Marika Lindgren-Åsbrink har studerat vad som utmärker kommuner med hög andel SD- väljare. Studien bekräftar att många lågutbildade, arbetslösa och yngre ökar stödet för Sverigedemokraterna."

"Statsvetarna Sören Holmberg och Henrik Oscarsson har studerat SD:s väljare i riksdagsvalet 2006. Deras resultat visar att SD-väljarna har en överrepresentation av arbetare, av lågutbildade och av människor från landsbygden."

(http://www.dn.se/ledare/signerat/sd-...adsla-1.983469)
Citera
2010-05-25, 20:21
Bannlyst
För de lågutbildade som tjänar 20,000 i lön och får ut cirkus 14,000 blir så jävla förbannade för att 6000 går till skatt som sedan invandrar-idioter tar som socialbidrag. Här jobbar vi hårt för att överleva medans dom bara sitter på röven och gottar sig på våra skattepengar...
Citera
2010-05-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
För de lågutbildade som tjänar 20,000 i lön och får ut cirkus 14,000 blir så jävla förbannade för att 6000 går till skatt som sedan invandrar-idioter tar som socialbidrag. Här jobbar vi hårt för att överleva medans dom bara sitter på röven och gottar sig på våra skattepengar...

Så det är bara invandrare som lever på socialbidrag?
Trodde även svenskar utan utblidning eller möjlighet till att jobba gjorde det.
Har du tänkt på att de finns andra som får socialbidrag, som stöd/fosterfamiljer som har någon annans barn hemma hos sig, ungdomar som inte kan bo hemma utan måste skaffa lägenhet, en del som pluggar, folk som fått sparken m.fl. Va mysigt med fördomsfulla och korkade människor som du
Citera
2010-05-25, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesome1
Så det är bara invandrare som lever på socialbidrag?
Trodde även svenskar utan utblidning eller möjlighet till att jobba gjorde det.
Har du tänkt på att de finns andra som får socialbidrag, som stöd/fosterfamiljer som har någon annans barn hemma hos sig, ungdomar som inte kan bo hemma utan måste skaffa lägenhet, en del som pluggar, folk som fått sparken m.fl. Va mysigt med fördomsfulla och korkade människor som du

Är du trög?
Förstår du inte att det folk blir fly förbannade på är invandrare som kommer till detta land och bara sitter på sin jävla röv och inte ens lär dig svenska och ska ha socialbidrag.
Det är en helt annan sak med de svenskar som har jobbat och fått sparken, eller de som är sjukskrivna etc som har jobbat innan.

Diskussionen var: Varför röstar de som har låg lön på SD... Jag gav dig svaret, fan vad förbannad jag blir på folk som dig...

Herregud, idiot.
Citera
2010-05-25, 20:29
Medlem
Baus avatar
En röst är alltid en röst oavsett vem som röstar. Det där är bara ett försök till smutskastning för att stöta bort potentiella väljare från SD och skapa myter kring dess väljarbas. Högst odemokratiskt anser jag.
Citera
2010-05-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Är du trög?
Förstår du inte att det folk blir fly förbannade på är invandrare som kommer till detta land och bara sitter på sin jävla röv och inte ens lär dig svenska och ska ha socialbidrag.
Det är en helt annan sak med de svenskar som har jobbat och fått sparken, eller de som är sjukskrivna etc som har jobbat innan.

Diskussionen var: Varför röstar de som har låg lön på SD... Jag gav dig svaret, fan vad förbannad jag blir på folk som dig...

Herregud, idiot.

Jag blir förbannad på folk som dig, för att du får det att låta som att ALLA invandrare sitter hemma och lever på socialbidrag hela livet, vilket inte är sant! Gamla människor som kommer hit kan oftast inte lära sig språket just för dom är gamla tillexempel, ska man sätta dom i skolan när dom är 50+ tycker du ?
Tror knappast att dom vill sitta och leva på bidrag, men det är svårare för en del att komma in i samhället. Sluta dra alla över en kant, för det finns invandrare som jobbar mycket, mycket hårdare än en del lata,feta svenskar.
Citera
2010-05-25, 20:43
Medlem
MightyMaxs avatar
Menar du att arbetare är mindre värda än "högutbildade"? I så fall så har sossarnas återigen synats som ett arbetarfientligt parti
Citera
2010-05-25, 20:44
Bannlyst
Citat:
Jag blir förbannad på folk som dig, för att du får det att låta som att ALLA invandrare sitter hemma och lever på socialbidrag hela livet, vilket inte är sant! Gamla människor som kommer hit kan oftast inte lära sig språket just för dom är gamla tillexempel, ska man sätta dom i skolan när dom är 50+ tycker du ?
Tror knappast att dom vill sitta och leva på bidrag, men det är svårare för en del att komma in i samhället. Sluta dra alla över en kant, för det finns invandrare som jobbar mycket, mycket hårdare än en del lata,feta svenskar.

Nej, alla invandrare sitter inte hemme, men lågutbildade svenskar som betalar skatt blir förbannde på de invandrarjävlar som sitter hemma på sossebidrag..

Men vet du vad, rösta du på Mona sahlin och så kan du gå hand i hand med henne samtidigt som ni inför förmögenhetsskatten igen och låter invandrarsvinen som kommer hit få ännu mer pengar.

ANSER DU ATT DET ÄR RÄTT NÄR INVANDRARE KOMMER TILL DETTA LANDET SOM DE EJ ÄR FÖDDA I OCH BARA FÅ PENGAR UTAN ATT GÖRA NÅGOT!
Jag vill fan inte betala någon skatt till dem, fattaru det..

Btw, det heter "Dra alla över en kam" din dumma idiot
Citera
2010-05-25, 20:45
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Det enda svartskallar gör är att gå på socialbidrag eller så tar dom jobb från svenskar med andra ord så ÄR dom bara en belastning för det svenska folket.
Citera
2010-05-25, 20:46
Medlem
CmdrKeens avatar
Citat:

Jasså det tror du? Anser du det är rätt att arabiska och afrikanska mysfarbröder ska komma hit och leva på våra skattepengar när de ALDRIG NÅGONSIN har betalat in en endaste skattekrona?
Citera
2010-05-25, 20:56
Medlem
Nicklas.Ws avatar
Detta tycker jag bara är trollande av TS men för att hålla mig till frågan:
" Varför röstar låg utbildade människor på SD? "
Ingen vill ha med SD att göra, det är därför valsedlar försvinner och skit pratas om dem.
Denna " statistik " finns av en anledning och den anledningen vet du förmodligen själv.
Varför röstar lågutbildade människor på KD ?

Att tillägga så röstar inte jag för det finns ingen som kan göra mina krav till verklighet.
Citera
2010-05-25, 20:58
Medlem
PanzerChrists avatar
Har ingen aning om ditt påstående är korrekt men du hade nog kunnat byta ut Sverigedemokraterna mot Vänsterpartiet i det här fallet också. Sen får man aldrig glömma att många med högre utbildning förmodligen inte erkänner att de ska rösta på SD på grund utav att de inte är riktigt rumsrena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in