Frska bulletiner frn Chanias red light district!
Chania r onekligen en liten och pittoresk stad och det samma kan sgas om deras red light district. r diskret belget, men mycket ltt att hitta. Ligger i en liten grnd parallellt med norra delen av Odos Minoos. Bestr av c:a 8-10 lgenheter, vad jag kunde frst med en tjej i varje. Damernas namn str angivna p handtextade skyltar p drrarna och det r bara att knacka p och frhra sig om priser etc. I regel r det en ldre kvinna som ppnar, kan vl frmodas vara ngon form av alltiallo som skter det administrativa lite p samma stt som telefonpigen p en dansk massageklinik. Verkar man vara en seris kund s kommer tjejen ut frn et bakomliggande rum och s fr man gra upp med henne om hon nu skulle falla en p lppen.
Jag hade inte tid eller lust att shoppa runt srskilt lnge men av de tre gldjetser jag talade med var tv snygga nog fr att hvda sig vl i FKK-miljn och den tredje hade jag inte haft ngra problem att "mysa" med om det inte funnits attraktivare alternativ.
Blev till slut en slank Moldaviska vid namn Stella som blev min utvalda... Prutade ned priset frn 40 till 30 , viket hon snabbt accepterade utan knot eller sura miner. Fick lite intrycket att hon frst tog en rvare nr hon ftt en turist innanfr trskeln! Blev i varje fall en trevlig stund med en tjej som fnissade rtt mycket under akten...
Chanias red light distrikt r faktiskt en intressant mjlighet fr svenska mn som vill prova p det hr med kpesex men har svrt att hitta p en anledning fr t ex en tysklandsresa p egen hand. r nog inte helt omjligt fr de flesta att p chartersemestern lsgra sig en timme frn hustrun medan hon shoppar! "Jag gr en liten promenad under tiden du handlar och sedan ses vi nere i hamnen..."