Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-05-25, 15:51
  #25
Medlem
fnuskes avatar
Detta är en listtråd, en stor majoritet av er motiverar inte era val vilket då innebär att det inte finns något att diskutera, vilket enligt vårt regelverk innebär att den skall i papperskorgen. För att citera ojn:

https://www.flashback.org/sp13777308
Citat:
Ursprungligen postat av ojn

Och sedan är det ju mycket upp till användarna själva. I Spelforumet t.ex. finns det ett flertal trådar där det diskuteras t.ex. favoritspel. Att bara skriva "X är bäst" är värdelöst, men skriva "X är bäst, därför att Y, Z" osv. är bra. Bägge inläggen hjälper ju egentligen till att skapa en listtråd, men skillnaden i kvalitet och diskussionsvärde är enorm.

Jag har tagit bort alla inlägg utan motivering, trådens överlevnad beror fortsatt på om ni klarar av att motivera era val eller inte.

// Mod
Citera
2010-05-25, 17:54
  #26
Medlem
Prometeuss avatar
Fedor eftersom han är bra, ödmjuk och lugn. Hatar MMA-fighters som gapar, vrålar och beter sig aggressivt utanför matcherna i allmänhet.
Citera
2010-05-25, 19:33
  #27
Medlem
Chael Sonnen - Han är ju så jävla provokativ så man inte kan undgå att gilla hans snack inför matcherna och om andra fighters.

BJ Penn - Säger också vad han tycker och skiter i konsekvenserna, har väl tonat ned sig lite på senare tid men har fortfarande en skön glimt, gillar speciellt efter matcherna när Rogan försöker få ur honom hans syn på matchen och han börjar snacka om nått helt annat och BJpenn.com

Tom Lawlor - För hans sjuka jävla tributes på invägningar och hans entréer.
Citera
2010-05-25, 19:35
  #28
Medlem
Och förresten, James Toney nu också.
Han är ju spritt språngande galen som verkar ärligt tro att han kommer spöa skiten ur tungviktarna i UFC, gillar det
Citera
2010-05-25, 19:59
  #29
Medlem
schmuckens avatar
Svårt att välja men utan att vara mainstream och välja Fedor, Shane Carwin m.fl så säger jag Matt Brown.
Han har värdelöst record men har ändå sparkat rätt så stjärt i oktagonen. Han går alltid för The Kill och imponerar mer och mer för varje match. Som när han whoopade Pete Sell, de var otroligt underhållande.

Brendan Schaub gillar jag också. Samma anledning som Brown så gör han det han ska snabbt och med stor säkerhet. Kommer säkert dyka upp på ett fightnight main-event om han fortsätter. Tyvärr så måste han gå igenom Chris Tuschercher först vilket kan bli otroligt svårt.
Citera
2010-05-26, 12:40
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinpals
Och förresten, James Toney nu också.
Han är ju spritt språngande galen som verkar ärligt tro att han kommer spöa skiten ur tungviktarna i UFC, gillar det

haha, sjukt kul att lyssna på!

I inside mma sa han att han ville möta lesnar i sin första mmafight

Sen klassikern med "I'm not gonna let them lie on me like a little fag"

"gl&hf with the fence" mot couture säger jag bara
Citera
2010-05-26, 12:56
  #31
Medlem
Azaels avatar
Måste ändå säga att jag har svårt att se Fedor som en skön kille, om man bortser ifrån bilden på honom med två glassar. Han är en gudabenådad fighter, men har en nästan läskigt kall utstrålning och en död blick som får mig att tro att hade han inte varit en fighter hade han varit en väldigt farlig och otäck person.
Citera
2014-04-12, 22:18
  #32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azael
Måste ändå säga att jag har svårt att se Fedor som en skön kille, om man bortser ifrån bilden på honom med två glassar. Han är en gudabenådad fighter, men har en nästan läskigt kall utstrålning och en död blick som får mig att tro att hade han inte varit en fighter hade han varit en väldigt farlig och otäck person.
Precis det känns som att han är helt död inombords. Han kanske är en cyborg?

Vad gäller vem som är den skönaste MMA-fightern så har jag tre klara favoriter:

Keith Hackney. Krallig kille som körde White Tiger karate. Gillade höga sparkar och rörde på armarna uppåt och neråt om varandra på ett sätt som såg mycket märkligt ut. Han valde tyvärr att satsa på karriären som egenföretagare istället och slutade med ett record på 2-2. Bjöd självaste Royce Gracie på motstånd i UFC 4 och utdelade några knogmackor innan Keith slutligen fastnade i ett armlås efter dryga fem minuter.

Harold Howard. Stor kille med hockeyfrilla som lät armarna hänga rakt neråt ungefär som en taekwondo utövare och trots det aldrig blev knockad stående i någon av de matcher jag sett.

Och sen Don Frye förståss. Tom Selleck look-aliken som har den mäktigaste muschen någonsin inom MMA och som var den första att med framgång slåss stående i UFC. Har en känsla för att alltid säga rätt saker i intervjuer också.

MMA-profilerna var mycket förgstarkare och mer äkta på den gamla goda tiden.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback