• 1
  • 2
2010-05-23, 02:43
Medlem
Matteh87s avatar
Japp precis som rubriken lyder, min syn skakar som FAN. Jag kan knappt fokusera mig och läsa en text. Nu när jag tänker på det så känns det som att mina händer är helt felplacerade när jag skriver.

Vad beror det på? Drog nyss i mig 2 kokta med bröd, stark senap och ketchup om det nu har med saken att göra.

*EDIT* Jävligt häftig känsla faktiskt haha. Kan det vara alice in wonderland syndrome?
Citera
2010-05-23, 02:50
Medlem
Owers avatar
Senapen var väl för stark.
Citera
2010-05-23, 03:11
Medlem
Tjaboknugens avatar
Åt du/injekterade/rökte nåt annat än bara korv och mos för isånnafall kan det vara en förklaring...
Citera
2010-05-23, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjaboknugen
Åt du/injekterade/rökte nåt annat än bara korv och mos för isånnafall kan det vara en förklaring...
Case closed :-)
Citera
2010-05-23, 03:31
Medlem
Kan hända mig ibland att synen börjar svaja fram och tillbaks i sidled. Vet inte vad det beror på och verkar inte ha någon direkt koppling till vad jag gör. Sker dock väldigt sällan, men när det väl sker så känns det rätt soft. Som om jag är lätt påverkad av någon festlig substans.
Citera
2010-05-23, 12:13
Medlem
hoppas ni inte är drogat :P
Citera
2010-05-23, 13:41
Medlem
Matteh87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C22H28N2O
Kan hända mig ibland att synen börjar svaja fram och tillbaks i sidled. Vet inte vad det beror på och verkar inte ha någon direkt koppling till vad jag gör. Sker dock väldigt sällan, men när det väl sker så känns det rätt soft. Som om jag är lätt påverkad av någon festlig substans.
Precis så! Det händer inte ofta, max nån gång i månaden men om man inte koncentrerar sig så svajjar hela rummet fan fram och tillbaka. Det går ju över såfort man börjar röra på sig men som du säger, rätt häftig känsla när man försöker bara "hänga med" istället för att kämpa emot.

När jag var yngre så trodde jag att det var för högt blodsocker. Det hände oftare då, visst innehåller senap och ketchup mycket socker men ändå...

Ej knarkat. 50mg Diklofenak men har fått många gånger utan smärtstillande i kroppen.

Inga fler teorier?
Citera
2010-05-23, 22:26
Medlem
Händer mig ibland om jag lutar bakhuvudet mot exempelvis en vägg.
Citera
2010-05-28, 19:51
Medlem
jirlows avatar
Har den känslan just nu, känns sjukt weird, brukar alltid hända när jag är vätskebristig.
Citera
2010-05-29, 14:27
Medlem
Matteh87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Har den känslan just nu, känns sjukt weird, brukar alltid hända när jag är vätskebristig.
Haha läskigt men jävligt häftigt måste jag få säga Jobbigt dock om man vill försöka koncentrera sig på en text för det är fan omöjligt att läsa när ögonen far hit och dit hela tiden..

Fortfarande ingen som vet vad det beror på?
Citera
2010-06-13, 23:34
Medlem
Matteh87s avatar
Nu började den skaka igen! Vad är felet?? Snälla nån det vore coolt att få ett namn på skiten
Citera
2010-06-14, 00:02
Medlem
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nystagmus
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem