Bilder på en kille som krashade in i en lastbil, fastnade och släpades med en bit.
Till de som är känsliga: Finns inga öppna benbrott, krossad hjärna eller inälvor som hänger och slänger på bilderna, bara lita blod som droppat ner på marken.
Vid hängningar händer det att huvudet sitter löst dvs nacken bryts och skallen vinglar men inte slits den av. Teoretiskt kan det hända om personen hänger sig med fiskelina eller dyl men ytterst sällsynt.
Vet ni föresten hur dom flesta hänger sig ? Jag jobbar som ass på rättsmedicin deltid och ser självmordsfall flera ggr i veckan och innan jag började här så visste i alla fall inte jag hur flertalet hängde sig.
Det var Barzan Ibrahim al-Hasan al-Tikriti, saddams halvbror som blev av med huvudet.
På grund av en felberäkning av repets längd slets Barzans huvud av vid hängningen.
Det gick inte bara av någon nackkota utan det separerades från kroppen.
Så visst händer det.
Har för mig att den här händelsen var frågan om att motorcyklisten visslade förbi nere i industriområdet, dvs lekte.. bakom en lastbil när lastluckan var nedfälld, och blev därav dekapiterad. polaren surrade om det då han kör lastbil till nåt företag i västerås. Ingen aning om vem dock.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!