2021-06-14, 23:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Har inga bilder. Men såg några när firandet var och när hon hjälpte hennes morsas kompis.

Ja, jävligt snygg, ännu snyggare om hon hade naturliga läppar.

Tyvärr hon är född med dem.
Citera
2021-06-14, 23:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon heter Felicia och ja hon ser jävligt kvinnlig och bra ut. Enda som är fel är läpparna som hon som alla andra unga kvinnor, trycker läpparna fulla med skit.

Annars klart vacker.
Absolut inte. Då är Vanessa finare och hon ser ändå halvdan ut.
Citera
2021-06-16, 12:48
Medlem
snowbells avatar
Hej alla i Felicia-tråden!
Jag har en fundering när det gäller den här damen, som ni säkert kan svara på.
Träffar aldrig F sin pappa, eller andra släktingar på pappas sida, som farmor och farfar?
Har hon några syskon på pappas sida? Finns det några farbröder/fastrar och kusiner?

De är väl turkar, har de hus/boende i Turkiet? Har hon i så fall tillgång till det boendet? Är hon aldrig där och hälsar på?
(Tänker att hon hänger med morsan och den familjen till spanien)

Jag har aldrig hör talas om hennes släkt/familj på pappas sida, så de kanske har brutit all kontakt.
Kanske släkten sa upp kontakten med henne efter alla skandaler med husrannsakan, droger och stöld/åldringsrån....?!
Citera
2021-06-16, 15:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Träffar aldrig F sin pappa, eller andra släktingar på pappas sida, som farmor och farfar?
Har hon några syskon på pappas sida? Finns det några farbröder/fastrar och kusiner?

De är väl turkar, har de hus/boende i Turkiet? Har hon i så fall tillgång till det boendet? Är hon aldrig där och hälsar på?

Jag har aldrig hör talas om hennes släkt/familj på pappas sida, så de kanske har brutit all kontakt.
Kanske släkten sa upp kontakten med henne efter alla skandaler med husrannsakan, droger och stöld/åldringsrån....?!

Om inte annat så har Anna sagt upp alla bekantskaper med både dotterns släkt och med Robertos släktingar för han har rimligen också en massa släktingar som hans far nu troligen är nere i Spanien och hälsar på men som aldrig får hälsa på när de är därnere.
En bekants tjej är likadan, hon har tvingat min bekant att bryta kontakten med sin bror och alla sina släktingar för att hon vill styra umgänget och han får bara umgås med hennes vänner. Anna verkar ha gjort samma sak mot både barnen och sin man.
Citera
2021-06-16, 22:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell

Pappan har aldrig varit speciellt intresserad av dottern, har för mig att han fick två barn med en svensk yngre tjej, som det sedan tog slut med. Barnen är i småskoleåldern.
Tjejen hade kontakt med F, men det verkar ha sinat ut.
Under perioden F var ihop med Hristos var hon oftare hos sin pappa och hans nya familj, men det avtog väl när det tog slut mellan pappan och hans tjej.
Läste ett inlägg av en tjej som skrev till Anna på Annas blogg för några år sedan om Mehmet, denna tjej hade jobbat med Mehmet som ständigt skröt över sina erövringar, trots att han var ihop med Anna och han hade en bror som var lika sluskig.
I övrigt kan jag inte etinra någonsin att Anna nämnt någon av Mehmets släkt.
F har berättat om sin pappa i någon podd.
Roberto har släkt som de träffar, när de är i Spanien.
Liksom Anna tror jag att F har svårt med kontakter med andra människor.
Fast i F pappas fall, så ligger ansvaret på honom.
Citera
2021-06-19, 13:22
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Hon heter Felicia och ja hon ser jävligt kvinnlig och bra ut. Enda som är fel är läpparna som hon som alla andra unga kvinnor, trycker läpparna fulla med skit.

Annars klart vacker.

Hon är rätt söt men på insidan är hon tyvärr mindre söt.
Att stjäla från en gammal dam - hur kan man ens få för sig något sådant?!
Att sedan hitta på en helt otrolig historia hur smyckena ramlade ner i hennes väska gjorde att hon sjönk ännu lägre.
Har ju hört henne sitta och tjafsa i Annas lives och hon briljerar ju inte direkt 🙄
Människan är dessutom 30 år.

https://postimg.cc/gallery/Dwz81Zd
Citera
2021-06-19, 18:19
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hon är rätt söt men på insidan är hon tyvärr mindre söt.
Att stjäla från en gammal dam - hur kan man ens få för sig något sådant?!
Att sedan hitta på en helt otrolig historia hur smyckena ramlade ner i hennes väska gjorde att hon sjönk ännu lägre.
Har ju hört henne sitta och tjafsa i Annas lives och hon briljerar ju inte direkt 🙄
Människan är dessutom 30 år.

https://postimg.cc/gallery/Dwz81Zd
Jävligt söt, sexig ja allt. Måste vara jobbigt på så nära inpå föräldrarna.

Varför bor hon hemma? Hon måste ju ha drifter...
Svårt att leva ut dom när man bor sådär.
Citera
2021-06-19, 18:38
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Jävligt söt, sexig ja allt. Måste vara jobbigt på så nära inpå föräldrarna.

Varför bor hon hemma? Hon måste ju ha drifter...
Svårt att leva ut dom när man bor sådär.

Hon bor hemma pga att hon inte har varken utbildning eller arbete.
Fick samhällstjänst efter åldringsbrottet men oklart om hon gjort denna eller inte.
Blir nog svårt för henne att få arbete då detta inte direkt är en egenskap en arbetsgivare uppskattar.

Här berättar hon bl.a att hon inte har någon kontakt med sin pappa.
Resten av tiden hyllar hon sin stora (!) mamma.

https://youtu.be/w-Auo4_hcBQ
Senast redigerad av Tuttlutt 2021-06-19 kl. 18:48.
Citera
2021-06-20, 18:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hon bor hemma pga att hon inte har varken utbildning eller arbete.
Fick samhällstjänst efter åldringsbrottet men oklart om hon gjort denna eller inte.
Blir nog svårt för henne att få arbete då detta inte direkt är en egenskap en arbetsgivare uppskattar.

Här berättar hon bl.a att hon inte har någon kontakt med sin pappa.
Resten av tiden hyllar hon sin stora (!) mamma.

https://youtu.be/w-Auo4_hcBQ

Hon har väl aldrig varit intresserad av att flytta hemifrån och frigöra sig på riktigt, det gjordes ett försök när hon sov över hos Hristos då de var ihop, när han sedan kastade ut henne var det straight back to girlieroom och där lär hon stanna.
Bara unga oskulder eller gamla gubbar som inte får något verkar vara de enda som lockas av Fetlicias hull.
Tror inte F lockas av gamla gubbar, återstår och se om någon 18 åring lockas av en 30 årig mambo som tycks vägra flytta hemifrån och har stora problem att stå på egna ben.
Citera
2021-06-21, 19:56
Medlem
Felicia är lite sugen på My Martens pojkvän.
Citera
2021-06-21, 19:57
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olsson-Persson
Felicia är lite sugen på My Martens pojkvän.

Jag vågar garantera att han inte är intresserad av henne.
Citera
2021-06-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag vågar garantera att han inte är intresserad av henne.

My tolererar ju att F är omkring. Så det är han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in