Citat:
Ursprungligen postat av
snowbell
Hej alla i Felicia-tråden!
Jag har en fundering när det gäller den här damen, som ni säkert kan svara på.
Träffar aldrig F sin pappa, eller andra släktingar på pappas sida, som farmor och farfar?
Har hon några syskon på pappas sida? Finns det några farbröder/fastrar och kusiner?
De är väl turkar, har de hus/boende i Turkiet? Har hon i så fall tillgång till det boendet? Är hon aldrig där och hälsar på?
(Tänker att hon hänger med morsan och den familjen till spanien)
Jag har aldrig hör talas om hennes släkt/familj på pappas sida, så de kanske har brutit all kontakt.
Kanske släkten sa upp kontakten med henne efter alla skandaler med husrannsakan, droger och stöld/åldringsrån....?!
Pappan har aldrig varit speciellt intresserad av dottern, har för mig att han fick två barn med en svensk yngre tjej, som det sedan tog slut med. Barnen är i småskoleåldern.
Tjejen hade kontakt med F, men det verkar ha sinat ut.
Under perioden F var ihop med Hristos var hon oftare hos sin pappa och hans nya familj, men det avtog väl när det tog slut mellan pappan och hans tjej.
Läste ett inlägg av en tjej som skrev till Anna på Annas blogg för några år sedan om Mehmet, denna tjej hade jobbat med Mehmet som ständigt skröt över sina erövringar, trots att han var ihop med Anna och han hade en bror som var lika sluskig.
I övrigt kan jag inte etinra någonsin att Anna nämnt någon av Mehmets släkt.
F har berättat om sin pappa i någon podd.
Roberto har släkt som de träffar, när de är i Spanien.
Liksom Anna tror jag att F har svårt med kontakter med andra människor.
Fast i F pappas fall, så ligger ansvaret på honom.