Jag måste erkänna att Journey's Don't stop believin' inte ska klassas som världens bästa låt. Men, varje gång den har spelats så har aldrig någon i min närhet sagt "Fan vilken dynga, stäng av genast!".
Don't Stop believin' måste vara den låt som flest ändå kan lyssna igenom inom Svea rike. Finns det någon här på flashback som tycker att låten är urkass, eller har ni mött Journeyhatare i det verkliga livet?
Bra låt som fan! Men jag undrar varför den har blivit så populär det senaste året? Man hör från olika håll att den är så jävla bra bla bla bla men varför just nu? Har den varit med i någon film eller tv-serie??
Bra låt som fan! Men jag undrar varför den har blivit så populär det senaste året? Man hör från olika håll att den är så jävla bra bla bla bla men varför just nu? Har den varit med i någon film eller tv-serie??
scrubs tror jag fick den att slå igenom once again
aha okej tack då fick jag reda på det! Va en av dom första skivorna jag köpte på det glada 80-talet och nu helt plötsligt spelas den överallt. Misstänkte att den varit med på tv eller något sånt.
Intressant att du funderar över dem, idag satt jag och klickade på Spotify, upptäckte att bland mest spelade låtarna i Sverige så r det en massa nytt trams överallt förutom på top 33 eller något liknande där ju Dont stop belivin ligger.
Sverige verkar ju gilla gilla!
Beakta då även att alla andra klassiker lyser med frånvaron i listan!
Sopranos, sista avsnittet och family guy även utöver scrubs.
Dock har Journey alltid varit stora i nordamerika.
Litet sidospår här, men på tal om sopranos så minns jag ett avsnitt som jag tror slutade med tony åkande bil över nån bro medans wheel in the sky spelades, jag tyckte den låten passade riktigt bra där. http://www.youtube.com/watch?v=RGbVoDVWZsc
jag har inte mycket för den låten ! ,
men jag tyckte om den förr , men mitt ex spela ta mig fan den låten om och om igen hela dagarna så jag är sjukt trött p den !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!