Jag undrar lite hur man ska gå tillväga att hitta "modeller" som ställer upp för fotografering.
Iomed att jag enbart vill göra detta för att lära mig fota människor ( vilket är rent ut sagt en jävla konst ) så vill jag ju fota personer, men inte killar,gayigt o stå plåta massa killar.
Så söker kvinnliga "modeller",med kläder på,underkläder eller naket. ( Givetvis med åldern inne )
Jag gör det enbart i syfte att lära mig mer, men hur finner man dessa som kanske vill stå och småposera halvnakna? och sen få dom att tro att " jag gör det bara för jag ska lära mig " och inte " ska du runka till dom själv sen eller? "
Senast redigerad av Exitor 2010-05-20 kl. 14:47.
Jo sånt vet jag om.. jag kan fotografera,har kamera,bra objektiv,tonvis med olika objektiv,studioblixt etc.. men det att jag vill lära mig "gratis".
Annars visst,bara skriva in sig så får man tillgång till folk,lokal,allt men då kostar det som nämt en slant.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!