2010-05-20, 01:23
Medlem
aslindross avatar
Hej, jag hittade en lista förut om hur länge drogerna sitter i blodet/pisset i stort sätt alla dom vanligaste drogerna men har tappat bort den och undrar om det är nån som vet vart den är ?
Citera
2010-05-20, 01:25
Medlem
Noswass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aslindros
Hej, jag hittade en lista förut om hur länge drogerna sitter i blodet/pisset i stort sätt alla dom vanligaste drogerna men har tappat bort den och undrar om det är nån som vet vart den är ?

Generellt så sitter väl tyngre droger inte kvar så länge medans cannabis stannar desto längre.
Citera
2010-05-20, 01:31
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noswas
Generellt så sitter väl tyngre droger inte kvar så länge medans cannabis stannar desto längre.
Ja det stämmer, men det är olika från drog till drog. Men vad har det med saken att göra?
Citera
2010-05-20, 01:35
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Ja det stämmer, men det är olika från drog till drog. Men vad har det med saken att göra?
Tja, cannabis går ju inte att bortförklara på nått sätt... Opiater kan du få utskrivet, tom. amfetamin, o benzo, barbiturater. Men icke cannabis!

EDIT: O du behöver ej redogöra för varför du får det utskrivet, polisen kan inte kolla din läkarjournal.
Citera
2010-05-20, 16:47
Medlem
NattKattHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Tja, cannabis går ju inte att bortförklara på nått sätt... Opiater kan du få utskrivet, tom. amfetamin, o benzo, barbiturater. Men icke cannabis!

EDIT: O du behöver ej redogöra för varför du får det utskrivet, polisen kan inte kolla din läkarjournal.

Är det jag som missuppfattat topic? Jag ser ingen relevans i ditt inlägg
Citera
2010-05-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NattKattHatt
Är det jag som missuppfattat topic? Jag ser ingen relevans i ditt inlägg

jag tror att psy tror att snubben kanske är på väg o torska o vill veta hur länge han har knark i kroppen, men att han inte behöver redogöra om det är det han beskrev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in