Frskte fr frsta gngen komma in i Flashbacks chat, detta funkar dock inte i Chrome webblsarn (str "ansluter" och hnder inget annat), medans Mozilla fungerar utmrkt.
Frskte fr frsta gngen komma in i Flashbacks chat, detta funkar dock inte i Chrome webblsarn (str "ansluter" och hnder inget annat), medans Mozilla fungerar utmrkt.
Om du anvnder ngon annan brandvgg n windows egna, kolla om den mjligen blockerar fri trafik fr Chrome.
Nej det gr jag inte. Tack fr frslaget dock..
Har du ngot annat frslag?
Jag vet att chrome kan lagga till sig lite om man inte rensat det p ett tag. Ladda ner ccleaner om du inte redan har det o kr igenom det o kolla om det funkar?
Det funkade inte fr mig i brjan men jag krde ccleaner, kollade brandvggen (som faktiskt blockerade) och installerade om flash, java o alla andra plugins. sen funkade det finfint
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!