Försökte för första gången komma in i Flashbacks chat, detta funkar dock inte i Chrome webbläsarn (står "ansluter" och händer inget annat), medans Mozilla fungerar utmärkt.
Försökte för första gången komma in i Flashbacks chat, detta funkar dock inte i Chrome webbläsarn (står "ansluter" och händer inget annat), medans Mozilla fungerar utmärkt.
Om du använder någon annan brandvägg än windows egna, kolla om den möjligen blockerar fri trafik för Chrome.
Nej det gör jag inte. Tack för förslaget dock..
Har du något annat förslag?
Jag vet att chrome kan lagga till sig lite om man inte rensat det på ett tag. Ladda ner ccleaner om du inte redan har det o kör igenom det o kolla om det funkar?
Det funkade inte för mig i början men jag körde ccleaner, kollade brandväggen (som faktiskt blockerade) och installerade om flash, java o alla andra plugins. sen funkade det finfint
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!