2010-05-25, 13:10
Medlem
Nemesis1s avatar
Kerry King då?? Har hört att han utmanar yngre band han turnerar med på Jägermeister-dueller och super dem under bordet... Överlag tycker jag han verkar vara en sån där typ som dör ung, han blev ju skallig i ung ålder vilket kanske innebär att han är testosteronförgiftad och hans musik är ju ganska våldsam den också (om man jämför de låtar som är komponerade av Hanneman och King så är Kings nästan alltid mycket mer aggro)... Liker inte Kerry King i riskzonen för en hjärtattack??
Citera
2010-05-25, 13:22
Medlem
I Got Erections avatar
Nej för fan, jag har redan bilder i huvudet på hur Kerry King ser ut när han är 70
Citera
2010-05-25, 13:49
Medlem
Ozzy må vara sliten, men jag har inbillat mig att han är en seg jävel som kommer hänga med ett tag till. (:

Men sångaren in Poison, Bret Michaels. Verkar väl inte vara på topp just nu ? Kanske inte döende iof.
Senast redigerad av tritonusish 2010-05-25 kl. 13:58.
Citera
2010-05-25, 16:46
Medlem
bullrunks avatar
B.B King skulle jag gissa på.
Citera
2010-05-25, 17:17
Medlem
HamKisss avatar
gissar på att det tyvärr blir lemmy men som TS skrev ha ne seg så vi får hoppas.

hoppas bara inte att någon från slipknot sätter pipan mot tinningen nu när en av dom e borta men det tror jag knappt
Citera
2010-05-25, 17:19
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Jag tror faktist inte att Keith Richards kommer dö.. det har man trott i många år men han dör aldrig.. Dessutom lever han ett rätt hälsosamt liv idag så tror faktist han kommer leva åtminstonde 10 år till, då är han ändå bara 76 vilket är relativt ungt att dö vid.

Det är väl knappast en ung ålder att dö vid om man har supit och drogat utav helvete en längre tid, bara för att man lägger av med det så blir man automatiskt inte helt frisk. Nu är ju Keith en riktig hårding så han överlever säkert alla människor på hela jorden, men men.

Jag kör en "vild" gissning på Pete Doherty eller Amy Winehouse, ser ut och beter sig som klassiska "rock"stjärnor som kommer möta döden tidigt. Om dom nu inte räknas så gissar jag helt random på Lars Ulrich. Ett skottdrama kanske.

(Obs, är ingen Ulrich-hatare, gillar danskjäveln t.om)
Citera
2010-05-25, 17:29
Medlem
Paul Gray dog ju precis..

https://www.flashback.org/t1203837
Citera
2010-05-25, 19:52
Medlem
Eitzels avatar
Även om det inte handlar om de typer av musik som de två som nämns i trådtiteln sysslade med så är det något som gör att det känns som att George Michael på något sätt ligger risigt till.
Just a hunch!
Citera
2010-05-26, 00:38
Medlem
Bara för att det skulle göra så ont i hjärtat, Serj Tankian från soad eller James Hetfield...
Citera
2010-05-26, 00:53
Medlem
Ozzy.
Känns som han kommer dö snart, av någon blodpropp eller dylikt...
Lemmy kommer dock aldrig dö.
Citera
2010-05-27, 11:16
Medlem
Undrar om inte ozzy överdriver och fejkar sina symptom som han fått av sina missbruk.
Sitter och kollar the ousbornes på kvällarna. När de visar ozzy gåendes så hasar han sig ofta fram som en mindre pigg 90-åring. Finns dock en sekvens där han flyger upp för trappan och tar 3-4 steg i taget.

Själv tror jag att Iggy Pop är i farozonen.
Citera
2010-05-27, 12:44
Medlem
netkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Ozzy.
Känns som han kommer dö snart, av någon blodpropp eller dylikt...
Lemmy kommer dock aldrig dö.

Jag är helt på din linje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in