2010-05-18, 00:39
Bannlyst
Hörde om en killesom körde sina xanor med rövpump. Han gjorde en mix på Munskölj (alcohol i) malde ner å lät dra sig. Han upplevde då att 2 mg xanor motsvarade 4-5 mg minst.
Nu har jag gjort lite småexpriment med mina zoppar(zopiklon). Alkohol löser ju dessa fettlösliga tabletter (tror jag)de e ju egentligen inte benz....Hittade handsprit..... Några droppar å varmvatten -men de luktade starkt. Till skillnad från munskjölj innehåller handsprit lite fler sorters alkohol....Men sprit som sprit eller?
Borde inte detta gå vägen? Nån mer som gillar/tror på rektum är det gäller schysst påslag. Tog mephedrone så å det var sjukt skönt. Nu lär det dock svida haha.....
Citera
2010-05-18, 01:57
Medlem
Vet inte riktigt hur det är med alkoholen, varför inte bara lösa imovanen i varmt vatten som alla vanliga människor? Sen kan du dricka lite sprit också om du känner för att bli full.
Citera
2010-05-18, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Vet inte riktigt hur det är med alkoholen, varför inte bara lösa imovanen i varmt vatten som alla vanliga människor? Sen kan du dricka lite sprit också om du känner för att bli full.
kan man dricka handsprit? De har många kemiska tillsattser=nån som vet. Typ blanda ut med vatten
Citera
2010-05-18, 02:12
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.Moody
Hörde om en killesom körde sina xanor med rövpump. Han gjorde en mix på Munskölj (alcohol i) malde ner å lät dra sig. Han upplevde då att 2 mg xanor motsvarade 4-5 mg minst.
Nu har jag gjort lite småexpriment med mina zoppar(zopiklon). Alkohol löser ju dessa fettlösliga tabletter (tror jag)de e ju egentligen inte benz....Hittade handsprit..... Några droppar å varmvatten -men de luktade starkt. Till skillnad från munskjölj innehåller handsprit lite fler sorters alkohol....Men sprit som sprit eller?
Borde inte detta gå vägen? Nån mer som gillar/tror på rektum är det gäller schysst påslag. Tog mephedrone så å det var sjukt skönt. Nu lär det dock svida haha.....

Den biologiska tillgängligheten av alprazolam är cirka 90% fass.se
Den biologiska tillgängligheten av zopiklon är ca 80 %.

Ovärt att förlora rövoskulden(?) med andra ord.

Sen tror jag det inte är någon vidare idè med alkohol i röven, slemhinnor som kan skadas bl.a.
Citera
2010-05-18, 02:14
Medlem
Citat:
kan man dricka handsprit? De har många kemiska tillsattser=nån som vet. Typ blanda ut med vatten
skulle inte rekommendera det, handsprit innehåller isopropanol vilket tydligen ger en obehaglig fylla som ökar risken för medvetslöshet
Citera
2010-05-18, 02:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Handsprit går alldeles utmärkt att dricka... men rövpumpa xanor ger inget typ. en stilnoct har jag fått bra effekt av de
Citera
2010-05-18, 03:06
Medlem
chaoswithins avatar
https://www.flashback.org/t318946 kommer svara på dom flesta av dina funderingar TS
Citera
2010-05-18, 19:49
Medlem
AntiAliass avatar
Imovaneh och Stilnoct har ett väldigt snabbt och kraftigt påslag rektalt. Jag tycker att det är det ända värda sättet att ta dessa tabletter på..

Men fattar inte vad du ska med spritlösningen till...dom löser sig på några sekunder bara du krossa dom och tillsätter varmvatten och rör runt.
Citera
2010-05-18, 22:59
Medlem
SMD FBs avatar
Handspriten är bara onödig. Låt säga att du tar en 2ml pump och det är 75% vätska i där. Det är inte ens 0,2cl alkohol. Det gör ingen skillnad.
Citera
2010-05-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Den biologiska tillgängligheten av alprazolam är cirka 90% fass.se
Den biologiska tillgängligheten av zopiklon är ca 80 %.

Ovärt att förlora rövoskulden(?) med andra ord.

Tillgängligheten kan väl lika gärna vara 100% det har väl inget med hur snabbt kroppen tar upp det bara hur mycket som tas upp, är väl det många vill känna att det kommer snabbt eller tänker jag fel?
Citera
2010-05-19, 02:10
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av High-thar
Tillgängligheten kan väl lika gärna vara 100% det har väl inget med hur snabbt kroppen tar upp det bara hur mycket som tas upp, är väl det många vill känna att det kommer snabbt eller tänker jag fel?

Möjligt att man kan få någon slags skjuts av rövpanna*, Antialias gillade ju stilnoct i stjärten, däremot skriver ts att hans kompis uppskattar effekten som dubbel eller mer. Den biten är definitivt bs.
Vad jag har läst mig till är det nästan** alltid bäst idè att helt enkelt ta benz så som det är tänkt, oralt.
Men alla skadade jävla narkomaner måste envisas med att skjuta, snorta eller rövpumpa av någon anledning. Är det för att det känns lite mesigt att lägga ett piller under tungan när man sitter där med stasen runt armen eller vad är det frågan om?

*oskuld själv
*vissa benz ska vara schyssta att röka sen antar jag att någon/några kan skjutas med fördel?
Citera
2010-05-19, 04:19
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Möjligt att man kan få någon slags skjuts av rövpanna*, Antialias gillade ju stilnoct i stjärten, däremot skriver ts att hans kompis uppskattar effekten som dubbel eller mer. Den biten är definitivt bs.
Vad jag har läst mig till är det nästan** alltid bäst idè att helt enkelt ta benz så som det är tänkt, oralt.
Men alla skadade jävla narkomaner måste envisas med att skjuta, snorta eller rövpumpa av någon anledning. Är det för att det känns lite mesigt att lägga ett piller under tungan när man sitter där med stasen runt armen eller vad är det frågan om?

*oskuld själv
*vissa benz ska vara schyssta att röka sen antar jag att någon/några kan skjutas med fördel?

Jag lägger också vanlliga benzo under tungan..men när det gäller Z-analoger så ger dom helt enkelt en grym effekt i röven till skillnad från vanliga benzo som ger bäst effekt under tungan. Och varför måste du vara så jävla nedlåtande bara för att vissa människor är beroende av att få den största möjliga kicken som möjligt och kanske dessutom har så pass hög tolerans att man måste skjuta vissa substanser? Om du tror att någon unviker något för att det är "mesigt" så säger det mer om dig isf..
Om jag hade t ex skjutit heroin bara för att det är "coolare" än att röka det så hade jag väl inte gjort det ensam själv hemma, gråtfärdig med blod rinnandes längs armarna...

Mvh
/ "Skadad jävla sprutnarkoman"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här