Har skrivit ett arbete på datorn nu i några timmar. Har sparat hela tiden genom ctrl+s. Nu när jag var klar och stängde ner sparade jag igen genom ctrl+s och den sparade och sen kryssade jag. Nu är den borta.
När jag tänker tillbaka öppnade jag bara dokumentet då jag skickat det till mig själv via hotmail. Detta betyder att den måste sparats som nån temporary fil då jag sparat den. måste gå att hitta den snälla hjälp!
hur gör jag?
har windows 7 förresten och word-07
Öppna upp ett nytt dokument annars och tryck "spara som" under arkivfliken eller va fan den heter, då borde den mappen där den sparar dokument (om man inte väljer att den ska spara någon annanstans) komma upp och du borde alltså hitta det dokumentet du letar efter där också.
nej dels så blir ju namnet förvrängt då man hämtar häm det och sen så om man gör spara som så dirigerar den mig till standard mappen där man sparar. Denna har ju lagt sig som temporär fil någonstans. kommer försvinna om jag stänger av datorn tror jag
Filen finns inte i Temporary internet files. Däremot gör inte ett annat dokument heller det som jag endast öppnat med hotmail. Vart lägger dem sig??? hjälp!
Filen finns inte i Temporary internet files. Däremot gör inte ett annat dokument heller det som jag endast öppnat med hotmail. Vart lägger dem sig??? hjälp!
OM du öppnar word, och trycker arkiv eller files, så brukar man ju se det senaste dokumenten och kan öppna dem där i från.
OM du öppnar word, och trycker arkiv eller files, så brukar man ju se det senaste dokumenten och kan öppna dem där i från.
Den finns inte där... det konstigaa är dock att det gör inte den andra filen heller som jag öppnar med hotmail. däremot de filer jag öppnar med fronter (databas vår skola använder) så syns dem där
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!