2010-05-17, 18:08
  #1
Bannlyst
Nu kräver dom 2099 kunder på 500 kr var för att inte publicera deras namn adress och bild
Källa http://rapport24.info/?p=1083
2010-05-17, 18:19
  #2
Medlem
kufits88s avatar
Är det någon som vet hur många kunder det rör sig om? 500 per skalle lär väl ändå inte vara någon super vinst?
2010-05-17, 18:21
  #3
Medlem
Playcontrols avatar
OG failar igen?

För det första så säljer väll smartbar bara RC's? Och dessa är lagliga.
För det andra så använder väll folk troligtvis inte samma email på smartbar som på facebook, och sen kan man välja att dölja allt för utomstående.

Känns som tomma hot, stackars blåsta människor som betalar de där pengarna.
2010-05-17, 18:21
  #4
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kufits88
Är det någon som vet hur många kunder det rör sig om? 500 per skalle lär väl ändå inte vara någon super vinst?
det står ju.. 2099 st
2010-05-17, 18:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kufits88
Är det någon som vet hur många kunder det rör sig om? 500 per skalle lär väl ändå inte vara någon super vinst?


Läs ovanför...2099 kunder. Betalar alla dom kunderna så blir det 1 049 500:-
Men nu tror jag inte att nå många alls kommer betala.
2010-05-17, 18:23
  #6
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
OG failar igen?

För det första så säljer väll smartbar bara RC's? Och dessa är lagliga.
För det andra så använder väll folk troligtvis inte samma email på smartbar som på facebook, och sen kan man välja att dölja allt för utomstående.

Känns som tomma hot, stackars blåsta människor som betalar de där pengarna.
Vissa använder samma mail, och du kan inte dölja ditt namn på facebook
2010-05-17, 18:24
  #7
Medlem
Kenty-59s avatar
http://www.smartbar.se/nyheter/meddelande-till-kunder

verkar stämma i alla fall..
2010-05-17, 18:25
  #8
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namter
Vissa använder samma mail, och du kan inte dölja ditt namn på facebook

De som använder samma email får då skylla sig själva.
Men du behöver inte dölja namnet, ett namn spelar ju ingen roll om du inte kan koppla en bild eller emailadress till namnet.

Men seriöst, ingen kommer betala till dem och gör någon det så är de fan blåsta.
2010-05-17, 18:26
  #9
Medlem
Skreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-mannen
Läs ovanför...2099 kunder. Betalar alla dom kunderna så blir det 1 049 500:-
Men nu tror jag inte att nå många alls kommer betala.

haha låter inte sannolikt att og skulle pressa 2099 personer nu när de är så få
2010-05-17, 18:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Är det Smartbar det rör sig om?

Ja, det stämmer.
2010-05-17, 18:27
  #11
Medlem
b0gfettos avatar
Här är tråden om det: https://www.flashback.org/t1192804

OG/LäderLasse ville ha 10 000.- för att inte namnen skulle spridas, men det gick inte Smartbar med på så nu ger dom på sig kunderna istället...
2010-05-17, 18:58
  #12
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakrissonp
Tror du kommer att hamna på någon form av sida på internet med namn bild adress och info om att dom köper och bruka droger .
Ja vet att smartbars grejer är lagliga . Men skulle själv inte vilja bli förknippat med droger lagliga eller olagliga
Men det beror kanske lite på människorna ifråga? Sen, hur mycket på Internet är egentligen "sant"? Många kan säkert försöka köra den lögnen och då skita i att betala osv...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in