2010-05-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
cannabis är inkörsporten till allt
m såklart, sen vettu så blir man heroinist som stjäl från staten! skriv det i din rapport till aftonhoran..

Citera
2010-05-16, 16:32
Medlem
Lavris avatar
Jag blev erbjuden heroin av en gammal bekant och whops.. så hamna jag i träsket.
Citera
2010-05-16, 22:22
Medlem
Inte-Igens avatar
Shit, börja hårt.
Citera
2010-05-16, 23:12
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzZ0r
m såklart, sen vettu så blir man heroinist som stjäl från staten! skriv det i din rapport till aftonhoran..

Wow.. Dags att lära sig se sarkasm på internet kanske?
Citera
2010-05-16, 23:22
Medlem
flashcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Undrar lite över hur ni började med droger.

• Hur blev ni erbjudna/hittade en säljare från första början?
• Vilken drog?

Har aldrig blivit erbjuden något så jag har ingen aning om hur det går till. Går man fram till en knark pundare på stan eller?
vadå knarkpundare..
iaf jag blev erbjuden att testa av en nära vän. testade och han snacka om det innan att det inte var farligt osv.. det var nice och började umgås lite då o då med en kille som fixar osv, osv. min kompis har haft turen att komma i samma klass som ett par..
Citera
2010-05-16, 23:26
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashcar
vadå knarkpundare..
iaf jag blev erbjuden att testa av en nära vän. testade och han snacka om det innan att det inte var farligt osv.. det var nice och började umgås lite då o då med en kille som fixar osv, osv. min kompis har haft turen att komma i samma klass som ett par..

Ett par knark pundare?????
Citera
2010-05-17, 00:25
Bannlyst
Ok så det verkar som att de flesta bara "råkade" ramla in i någon som höll på och på det viset blev erbjuden?

Ska jag ändra texten "knark pundare" i första inlägget?
Citera
2010-05-17, 00:48
Medlem
Inte-Igens avatar
Själv började jag med cigg och supa. Sen blev jag bjuden på röka. Sen började jag läsa om röka, sen om en massa annat så letade jag fram det som verkade vara nice och testade.

Vill man ha tag i knark utan att några polare håller på med det så får du gå till knark pundarna på stan.
Citera
2010-05-17, 04:50
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzZ0r

Jag rökte och satt på plattan 2 timmar efter. dumma jävel.
Citera
2010-05-17, 05:04
Medlem
Spoofers avatar
"Det börja med en cigg.."
Citera
2010-05-17, 05:10
Medlem
Mohaves avatar
Alkohol: 13 år gamal, på familjesemester. Var i en by vid medelhavet där de serverade vin till även sådana som en ung pojk som mig.

Hasch: Studentfest. Gillade det inte. Mådde bara illa och har inte provat det igen

Amfetamin: Studentåren. Kul drog om man vill vara uppe länge. Men jobbig baksmälla. Testade ett par gånger. Men det var länge sen.
Citera
2010-05-17, 05:14
Medlem
Klngs avatar
Jag började med benso som 15-åring. Läkaren skrev ut stora mängder för depp/suicidal. Sen var man i svängen. Går det bra med skolarbetet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in