2010-05-15, 21:15
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Jag har Propavan, men också Imovane. Funkar sådär. Jag fick nu även Stilnoct för att ta då imovane inte fungerar i perioder. Men kan jag ta både propavan & imovane & stilnoct samtidigt? Någon fara med det? Har ganska hög tolerans tydligen.
Kan verkligen inte sova, håller på att bli toookig!

Tacksam för hjälp.
2010-05-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Jag har Propavan, men också Imovane. Funkar sådär. Jag fick nu även Stilnoct för att ta då imovane inte fungerar i perioder. Men kan jag ta både propavan & imovane & stilnoct samtidigt? Någon fara med det? Har ganska hög tolerans tydligen.

Tacksam för hjälp.

Läkare hade nog definitivt avrått. Stilnoct blir jag bara hög av. Varför inte höja dosen på Propavan ?
2010-05-15, 21:26
Medlem
flipsters avatar
Citat:

Tacksam för hjälp.

Stilnoct kommer du att bli tokig av, biverkningarna är inte att leka med (talar av egen erfarenhet). Ta en extra Propavan.
2010-05-15, 21:34
Medlem
Jag har haft stilnoct förut, funkade helt ok så länge jag gick till sängs och inte blev sittande uppe Inga andra biverkningar för min del.

Frågan var egentligen om faran vid den kombinationen?
Har haft Propavan och Imovane i mer än 15 år, och som sagt stilnoct då och då, men har aldrig tagit alla tre samtidigt.
2010-05-15, 21:43
Medlem
Förlåt, men jag tar redan 4 st Propavan per natt.
2010-05-15, 21:43
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Jag har haft stilnoct förut, funkade helt ok så länge jag gick till sängs och inte blev sittande uppe Inga andra biverkningar för min del.

Frågan var egentligen om faran vid den kombinationen?
Har haft Propavan och Imovane i mer än 15 år, och som sagt stilnoct då och då, men har aldrig tagit alla tre samtidigt.
Jag skulle inte göra det om jag var du.. jag har mixtrat hej vilt och det blev inte så bra i slutändan.
Idag äter jag bara Propavan och visst, jag sover inte superbra, men hellre det än alla biverkningar som kom med Stilnoct, Imovane (samt Zolpidem).
2010-05-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Jag skulle inte göra det om jag var du.. jag har mixtrat hej vilt och det blev inte så bra i slutändan.
Idag äter jag bara Propavan och visst, jag sover inte superbra, men hellre det än alla biverkningar som kom med Stilnoct, Imovane (samt Zolpidem).

Okay, tack för det. Jag gör nog som du säger. Känns lite tokigt att kombinera allt det där ändå
2010-05-15, 22:11
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Okay, tack för det. Jag gör nog som du säger. Känns lite tokigt att kombinera allt det där ändå

Ja, det är ingen bra kombo. Idag tar jag en Propavan 2 timmar innan jag vill somna, sen tröttar jag ut mig på endera sättet; kollar på tv, läser tills jag somnar.

Lycka till!
2010-05-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Ja, det är ingen bra kombo. Idag tar jag en Propavan 2 timmar innan jag vill somna, sen tröttar jag ut mig på endera sättet; kollar på tv, läser tills jag somnar.

Lycka till!

Har legat vaken till 6-8 varje morgon ett bra tag nu, så man blir ju alldeles knäpp. Järnan vill ju bara inte släcka ner
Men, tack -jag får försöka bli fysisk utmattad eller något
2010-05-16, 14:51
Medlem
Brukar kombinera imovane & stilnoct med lyckat resultat. Har en rätt bra tolerans med efter åratal med dessa piller.
2010-05-16, 14:59
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Förlåt, men jag tar redan 4 st Propavan per natt.

Jag med, men tillslut slutade de verka och då fick jag Imovane som bara är skit. Sen Nitrazepam som fungerar om jag tar de tillsammans med Xanor.
2010-05-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Brukar kombinera imovane & stilnoct med lyckat resultat. Har en rätt bra tolerans med efter åratal med dessa piller.

Okay, så då är det tydligen inte farligt rent kemiskt att blanda imovane och stilnoct? Får jag fråga hur många du tar av varje?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in