• 2
  • 3
2025-08-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Gamla supreme under nya namnet h*erbal*st*c.se säljer Amanita Muscaria och Amanita Regalis som kratomalternativ. Kapselform.

Tankar på flugsvamp som kratomalternativ?.. Tycker själv det verkar konstigt med min begränsade kunskap. Som mikrodos då eller eftersom dom säljer i kapselform? Fattar man inte ska trippa balls som kratomalternativ

Kan väldigt lite om flugsvamp.

Har kollat in på det oxå på herbali*ti* men inte beställt något ännu. Synd de inte har recensioner på sidan. Jag undrar hur detta funkar? Hur ruset känns.
Citera
2025-08-29, 23:55
Medlem
tjobrushans avatar
Åt vad jag tror var flugsvamp i äggform när jag var liten som en pojkhyss. Jag minns inte mycket och jag kan typ ha fel här men:

Magen knep sig och sedan såg man kanterna i saker började ta form.

Märkte att både ljud och ljus kunde kännas på och vi sjöng bara för att noterna började dyka upp och studsa runt.

Kändes som jag svävade, blev nästan stor som när Mario åt en flugsvamp.

Blev trött som fan och somnade. Sov i flera timmar. Vaknade upp genomsvettig och med en dunkande huvudvärk och yrsel. Magen kurrade som den aldrig hade gjort förr. Munnen och halsen var torr men jag spydde ändå. Ingen diarrée men huvudvärken varade länge.

Blev inte arg som vikingarna, blev mer trött och lugn med en känsla av matkoma och hunger på samma gång.

Rekommenderar inte flugsvamp i rå tillstånd.

Kollade symtom på Internet nyss.

Yrsel hade jag. Illamående hade jag. Kräkningar hade jag.
Sänkt medvetande vetefan vad det är, menar de sömneffekten?
Fick absolut kramp i magen också lite.
Oro kände jag absolut inte, tvärtom var jag lugn och glad.

Rekommenderar absolut inte skitet i rå tillstånd. Att ha huvudvärk, magkur, spya efter spya och yrsel länge är inte skönt.. smaken var dock mild och god. Lukten var bläh.

Hört att flugsvamp som behandlats är mycket bättre. Om man kan ta det utan bieffekterna på ett lagligt sett vill jag gärna ha det igen.
Senast redigerad av tjobrushan 2025-08-30 kl. 00:02.
Citera
2025-08-30, 02:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag har köpt Amanita muscaria två gånger från en svensk shop. Blev besviken båda gångerna. Ine ett skit hände. Jag blandade det i te, men effekten uteblev helt. Det var inte för varmt, utan lagom temperatur men det blev ingen tripp.
Citera
2025-08-30, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag har köpt Amanita muscaria två gånger från en svensk shop. Blev besviken båda gångerna. Ine ett skit hände. Jag blandade det i te, men effekten uteblev helt. Det var inte för varmt, utan lagom temperatur men det blev ingen tripp.

Flugsvamp är skumt. Jag åt det under en period för några år sedan och gillade det. Men kompisarna som testade kände inte av nån effekt alls.
Citera
2025-08-30, 13:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Flugsvamp är skumt. Jag åt det under en period för några år sedan och gillade det. Men kompisarna som testade kände inte av nån effekt alls.
Lustigt om det är så. Jag har tagit tidigare psilocybe cubensis och fått uppskattad effekt. Mitt var ju köpt från internet, så man vet ju aldrig egentligen vad man får.
Citera
2025-11-10, 02:22
Medlem
Dax85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Har kollat in på det oxå på herbali*ti* men inte beställt något ännu. Synd de inte har recensioner på sidan. Jag undrar hur detta funkar? Hur ruset känns.
Även jag är nyfiken på produkterna som säljs av denna shop särskilt deras Pantherina kapslar, är det någon som faktiskt beställt därifrån och kan gå i god för huruvida värt det är att köpa?

Deras kapslar torkad Pantherina ska ju va på 500 mg samt 60 st/burk för 699 kr, är ju en ganska saftig peng att lägga ut om det visar sig vara kass produkt, som du säger så äre mycket synd de inte har recensioner.

Tänkte beställa torkade Amanita Muscaria kapslar från Am*n*tas*ogen, där finns ju i varje fall recensioner ang produkterna och de låter lovande, hade det inte varit för att deras Pantherina är slutsåld skulle jag beställt de därifrån men i brist på det så hoppas jag att föregående shop som diskuteras kan vara ett alternativ (om inget annat tills skogen fått in på lager igen) så gott folk finns det någon som provat respektive och kan ge en vilsen själ lite perspektiv?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in