Citat:
Ursprungligen postat av
lingonsvenne
Har kollat in på det oxå på herbali*ti* men inte beställt något ännu. Synd de inte har recensioner på sidan. Jag undrar hur detta funkar? Hur ruset känns.
Även jag är nyfiken på produkterna som säljs av denna shop särskilt deras Pantherina kapslar, är det någon som faktiskt beställt därifrån och kan gå i god för huruvida värt det är att köpa?
Deras kapslar torkad Pantherina ska ju va på 500 mg samt 60 st/burk för 699 kr, är ju en ganska saftig peng att lägga ut om det visar sig vara kass produkt, som du säger så äre mycket synd de inte har recensioner.
Tänkte beställa torkade Amanita Muscaria kapslar från Am*n*tas*ogen, där finns ju i varje fall recensioner ang produkterna och de låter lovande, hade det inte varit för att deras Pantherina är slutsåld skulle jag beställt de därifrån men i brist på det så hoppas jag att föregående shop som diskuteras kan vara ett alternativ (om inget annat tills skogen fått in på lager igen) så gott folk finns det någon som provat respektive och kan ge en vilsen själ lite perspektiv?