Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-14, 21:04
Medlem
LightClouds avatar
Hej!

Jag är medveten om att det finns trådar om att injicera ex sprit och dylikt iv, men undrar bara ifall det skulle vara möjligt injicera samt uppnå ett rus av att injicera alkohol med otroligt hög procentuell mängd av just alkoholen. Alltså, om vi snackar 98%'ig sprit, hade man inte uppnått rus av det?

Inget jag kommer att testa, alltså att skjuta alkohol, men undrar bara lite över hur det fungerar. Ifall någon skulle vilja förklara lite hur alkoholen är uppbyggd samt vad som händer när det injiceras i veven så skulle jag uppskatta svar

Mvh.
Citera
2010-05-14, 21:26
Medlem
Owers avatar
Men varför ställer du inte då frågan i den aktuella tråden om den tillhör samma ämne?
Senast redigerad av Ower 2010-05-14 kl. 21:37.
Citera
2010-05-14, 22:15
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Men varför ställer du inte då frågan i den aktuella tråden om den tillhör samma ämne?

Mjo, det kunde man i och för sig göra.

Förmodligen är det för att det känns som att svaren blir mer seriösa ifall man får dem riktade emot sig själv som trådskapare och inte endast inläggsskapare.
Citera
2010-05-14, 22:20
Medlem
Killnotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Hej!

Jag är medveten om att det finns trådar om att injicera ex sprit och dylikt iv, men undrar bara ifall det skulle vara möjligt injicera samt uppnå ett rus av att injicera alkohol med otroligt hög procentuell mängd av just alkoholen. Alltså, om vi snackar 98%'ig sprit, hade man inte uppnått rus av det?

Inget jag kommer att testa, alltså att skjuta alkohol, men undrar bara lite över hur det fungerar. Ifall någon skulle vilja förklara lite hur alkoholen är uppbyggd samt vad som händer när det injiceras i veven så skulle jag uppskatta svar

Mvh.

Skulle du skjuta så hög halt alkohol skulle du nog dö, tänk på att alkohol mäts i promille, inte procent.
Samt skulle venen inte må så bra
Citera
2010-05-15, 02:43
Medlem
AntiAliass avatar
Jag har injicerat tequila...och nej det var iaf knappast värt det. Slöseri på verktyg och vener...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in