• 1
  • 2
2010-05-14, 14:20
Medlem
Jag kan inte importera mina videokipp in i MM då dom är VLC, kan någon hjälpa mig på ett icke-krångligt sätt?
Citera
2010-05-14, 14:37
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Splicer.A
Jag kan inte importera mina videokipp in i MM då dom är VLC, kan någon hjälpa mig på ett icke-krångligt sätt?
VLC är inget filformat utan ett program så du får kolla upp vilket format filmfilerna har och sen får du konvertera dom till ett annat som Movie Maker kan hantera.
Citera
2010-05-14, 14:42
Medlem
systems avatar
Inte heller har det ett dugg med Bildhantering och grafisk formgivning att göra.
Citera
2010-05-14, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
VLC är inget filformat utan ett program så du får kolla upp vilket format filmfilerna har och sen får du konvertera dom till ett annat som Movie Maker kan hantera.

precis använd Format Factory för att konvertera filerna till ett annat som MM kan hantera
ladda ner : http://www.formatoz.com/
Citera
2010-05-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haidarifkp94
precis använd Format Factory för att konvertera filerna till ett annat som MM kan hantera
ladda ner : http://www.formatoz.com/

Men se, jag är tacksam, men jag är dålig på sånt här så det är mig övermäktigt. Jag gillar heller inte att gå in på nya sidor eller ladda ner program.
Citera
2010-05-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Inte heller har det ett dugg med Bildhantering och grafisk formgivning att göra.

Okej, men flytta hellre än släng och lås då.
Citera
2010-05-14, 14:54
Medlem
Citat:

Det står VOB i parantes efter?
Citera
2010-05-14, 14:58
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Okej, men flytta hellre än släng och lås då.

Hade du läst den klistrade tråden innan, hade du förstått att detta är fel forum.

B&GF > Datoranvändning - Windows

/Mod
Citera
2010-05-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prancha
Hade du läst den klistrade tråden innan, hade du förstått att detta är fel forum.

B&GF > Datoranvändning - Windows

/Mod

Ursäkta, kände mig stressad att få svar.
Citera
2010-05-14, 15:39
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursäkta, kände mig stressad att få svar.
DVD-filer med andra ord. Finns converters för det Googla efter det och sen när du hittat en så kollar du på någon tracker och laddar ner en crackad version.
Citera
2010-05-14, 15:44
Medlem
Citat:
DVD-filer med andra ord. Finns converters för det Googla efter det och sen när du hittat en så kollar du på någon tracker och laddar ner en crackad version.

Va?

Tracker? Converters? Cracked?
Citera
2010-05-14, 16:04
Medlem
Vob är snarare källan. Han kan inte se vad det är för att Windows gömmer info om de vanligaste filformaten.

Hur man ändra beror vilket Windows han sitter med.
Start / My Computer / Tools (menyn) / Folder options / View / "Hide extension of know filetypes"

Varför vill folk använda Moviemaker när den uppenbarligen inte kan göra jobbet?
Citat:
Icke krångligt sätt!!!
Det var roligt.
Senast redigerad av panpo98 2010-05-14 kl. 16:09.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in