2010-05-14, 13:54
Medlem
TurboBoosts avatar
HTC Desire på gång, men jag vill ha en handsfree i stil med SE MW600. FM-radio är inget måste, däremot att man kan byta ut lurar med en 3,5 mm kontakt. Vet att SE har HBH-DS205 också, utan radio, men är det bara SE som gör denna typ av handsfrees??

MW600 och HBH-DS205 ska gå att köra med HTC om jag förstått det hela rätt, men jag vill gärna se vad det finns för andra val. Mvh TB
Citera
2010-05-15, 18:37
Medlem
TurboBoosts avatar
Vafan.. är det så torrt på information om detta?
Citera
2010-05-18, 22:13
Medlem
KioskeNNs avatar
Nokia har ett som heter Bh-214 http://www.nokia.se/hitta-produkter/...headset-bh-214

Även Jabra har två modeler som heter Clipper http://www.jabra.com/Sites/Jabra/se-...raCLIPPER.aspx & BT3030 http://www.jabra.com/Sites/Jabra/se-...braBT3030.aspx

Annars är MW-600 väldigt bra, kör den själv
Citera
2010-05-18, 23:44
Medlem
TurboBoosts avatar
Nu har jag tillräcklig överblick tror jag, ska kolla runt på priser och sånt. Tack så mycket!
Citera
2014-03-14, 15:46
Medlem
Alplandskaps avatar
Lånar denna tråd. Mitt problem är inte exakt lika men stämmer med rubriken.

Som alla MW600-diggare vet så har denna excellenta produkt utgått. Ska komma några nya modeller men de verkar inte finnas ute i handeln än.

Nu behöver jag nya hörlurar till en gammal enhet. Vad ska jag köpa? Finns det korta hörlurar med olika längd (för bakom nacken-bärande)?

Alla svar om Clas Ohlson, Teknikmagasinet o dyl undanbedes. Been there, done that.

Ni som tidigare använt MW600, vad sportar ni nu?
Citera
2014-03-15, 21:14
Medlem
Duckks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Lånar denna tråd. Mitt problem är inte exakt lika men stämmer med rubriken.

Som alla MW600-diggare vet så har denna excellenta produkt utgått. Ska komma några nya modeller men de verkar inte finnas ute i handeln än.

Nu behöver jag nya hörlurar till en gammal enhet. Vad ska jag köpa? Finns det korta hörlurar med olika längd (för bakom nacken-bärande)?

Alla svar om Clas Ohlson, Teknikmagasinet o dyl undanbedes. Been there, done that.

Ni som tidigare använt MW600, vad sportar ni nu?
SBH20.
Citera
2014-07-04, 11:28
Medlem
Sweeper80s avatar
Jag köpte nyss ett SBH20 och jag började använda det igår!

Om någon som läser detta fortfarande är intresserad av ett betyg på hur ett SBH20 är att använda, citera mig då - så ser jag det och så kan jag då berätta litet grand om hur jag tycker att detta headset är att använda!
Citera
2014-07-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Jag köpte nyss ett SBH20 och jag började använda det igår!

Om någon som läser detta fortfarande är intresserad av ett betyg på hur ett SBH20 är att använda, citera mig då - så ser jag det och så kan jag då berätta litet grand om hur jag tycker att detta headset är att använda!

Varför inte bara skriva istället hur de var?
Citera
2014-07-04, 11:47
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinezzZ
Varför inte bara skriva istället hur de var?

Det är lite tidigt ännu. Har inte talat i telefon knappt alls med det än utan bara musik.
Citera
2014-07-04, 17:38
Medlem
Hur är ljudet jämförelsevis? kan man spela högre?
Citera
2014-07-04, 21:20
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinezzZ
Hur är ljudet jämförelsevis? kan man spela högre?

Jag hade en Nokia BH-111 innan och ljudet är bättre i denna. Det är galet bekvämt med NFC. Batteritiden är bättre än Nokian och för 240:- i butik så är det bra!
Citera
2014-08-31, 01:06
Medlem
Sweeper80s avatar
Har nu köpt en andra SBH20 för att kunna byta ut varje gång batteriet tar slut; funkar galet bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in