2010-05-14, 11:43
Medlem
hejjjsan123s avatar
Hej, de telefoner jag har haft, har bara haft miniräknare som klarar sådant man i princip klarar att räkna i huvudet.
Det borde väl finnas någon telefon med en mer avancerad räknare? Har Iphone någon app kanske?

(Nej det är ingen Iphonetråd, det är en allmän tråd!)
Citera
2010-05-14, 11:47
Medlem
Dr.Chingchongs avatar
Vrid på Iphonen
Citera
2010-05-14, 11:56
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejjjsan123
Hej, de telefoner jag har haft, har bara haft miniräknare som klarar sådant man i princip klarar att räkna i huvudet.
Det borde väl finnas någon telefon med en mer avancerad räknare? Har Iphone någon app kanske?

(Nej det är ingen Iphonetråd, det är en allmän tråd!)

iPhone har en app som har grafkalkylator plus en avancerad miniräknare. GraphCalc
Citera
2010-05-14, 11:56
Medlem
hejjjsan123s avatar
Dr Chingchong:

Har inte ens en Iphone, men det kan vara en anledning att skaffa en!

Hur avancerad pratar vi? Programmerbar? Statistiska funktioner?

Gick ut på google (jag vet, google först FB sen...) och "Pi Cubed" verkar vara en vettig app.
Senast redigerad av hejjjsan123 2010-05-14 kl. 12:26. Anledning: Borde citerat!
Citera
2010-05-14, 12:16
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Har inte ens en Iphone, men det kan vara en anledning att skaffa en!

Hur avancerad pratar vi? Programmerbar? Statistiska funktioner?

Gick ut på google (jag vet, google först FB sen...) och "Pi Cubed" verkar vara en vettig app.

Lär dig att citera och lär dig att kolla postarna innan du svarar. Jag skrev med en länk till appen på iTunes, finns en beskrivning där.
Citera
2010-05-14, 12:24
Medlem
hejjjsan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Lär dig att citera och lär dig att kolla postarna innan du svarar. Jag skrev med en länk till appen på iTunes, finns en beskrivning där.

Nja, nu var du 3 sekunder snabbare än mig, så jag han inte ens se att du hade postat. Det fanns ju bara Dr Chinchong, som hade berättat att jag skulle vrida på iphonen.

Tackar för din länk. Det verkar vara iphone som gäller. Borde tänkt på att det borde finnas någa apps som jag eftersökte.
Citera
2010-05-14, 12:27
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Nja, nu var du 3 sekunder snabbare än mig, så jag han inte ens se att du hade postat. Det fanns ju bara Dr Chinchong, som hade berättat att jag skulle vrida på iphonen.

Tackar för din länk. Det verkar vara iphone som gäller. Borde tänkt på att det borde finnas någa apps som jag eftersökte.

Aha, my bad, därför är det bra att citera

Själv fick jag leta en bra stund innan jag hittade denna jag har nu, de andra visade fel siffror eller begränsad funktion...
Citera
2010-05-14, 12:30
Medlem
hejjjsan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Aha, my bad, därför är det bra att citera

Själv fick jag leta en bra stund innan jag hittade denna jag har nu, de andra visade fel siffror eller begränsad funktion...

Ja en räknare som räknar fel, måste vara det sämsta av alternativ! Då är det till och med bättre att räkna på fingrarna!

(Nu citerade jag )
Citera
2010-05-14, 13:30
Medlem
Colossuss avatar
http://www.wolframalpha.com/

Finns som iphone app, och den är väl hyfsat avancerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto