Känner att det behövs moddar till UE delen..
Sen ett halvår tillbaka har det blivt sämre och sämre moddande i UE delen..
Sen hoppade Perris av och LT hoppade in för att stötta..
Nu är det Rausing som inte är aktiv alls känns det som han va halv aktiv innan men på senare tid har det blivit värre.
Lt är mindre online känns det som och det drabbar även UE delen och tyvärr saknar hon kunskapen som underlättar moddandet för den forumsdelen.
Är inget personligt mot Rausing eller LT ni båda är bra moddar men det behövs mera.
Har skickat PM för länge sen med förslag på ett gäng med kunskapen och personligheten som jag tror passar för att modda UE delen till både Admin, Admin2 samt några moddar men inte hört ett ord om det hela..
Hur går det är det nått som är på gång dit eller kommer det va halvdant som det är nu, känns som att det tar hundra år från man skickar en RP till det händer nått. Man tappar själv lusten att bidra när det är den nivån det är nu.
Ja det behövs en ny moderator där, mycket pga att jag har oerhört mycket att göra just nu, vi kollar på kandidater hela tiden och tips på passande namn kan gärna pm:as till mig.
ser gärna Barrel och Rebban som moderatorer. Båda två har stor erfarenhet från "fältet" och FB. Helst ser jag dock Cat claw som moderator, det var ju han som startade hela Ue-vågen på FB.
edit:
cell z är även en tänkbar kandidat. Han/hon har dock inte varit särskillt aktiv på FB men är känd i UE-världen såväl IRL som på andra forum
Nu får du fan bli moderator rebban, du har hållt på så här sedan jag började här,
det finns ingen mod i bla bla....
Min röst på rebban så att han slutar
Nu får du fan bli moderator rebban, du har hållt på så här sedan jag började här,
det finns ingen mod i bla bla....
Min röst på rebban så att han slutar
Nja jag "håller på så här" när det gäller dom forumsdelarna jag är aktiv i och gillar mest.
Dom andra får dom andra ha koll på.
Lagt förslag på ett gäng moddar och bland dom så skrev jag inte upp mig själv men bla Barrel som va nämd av flera både här och i ue delen.
Hur går det händer det nått?
Är det nått på gång eller kommer det va så här länge till?
Skickat ett gäng RP men det händer inget känns ju meningslöst och det inte händer nått...
Sätt in nån tillfälligt om det inte är nån ny modd på väg in som iaf kan åtgärda RP´s
Men va fan..
Nu är det dags igen..
En modd borta från UE delen och endast en kvar..
Vad är planerat nu ska det va en modd eller ska det bli en ny utnämning?
Ska det bli en ny utnämning så välj en som är aktiv med UE och har koll på saker och ting.
tgbg du som har lite insikt vad ska göras åt denna forumsdel närmaste tiden?