Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Är det sån kris då? Jag vet att UE har varit utsatt för vissa attacker men efter att jag har kollat forumet nu så verkar allt vara i sin ordning och arbetsbördan på tbgb verkar inte vara så stor? Det kan ju iof bara han svara på, men hittills idag har det presenterats 20 nya inlägg i UE, säg att det blir det dubbla innan kvällen. 40 inlägg att gå igenom varje dag är vääääldigt lite så jag tror inte det är någon fara på taket.
Det är inte en kris i den bemärkelsen men moddningen har inte varit så bra senaste tiden.
Det är mycket trams som borde rensat och massa trådstarter om ämnen som redan finns osv.
Det är helt enkelt en massa oseriöst blaj som borde försvinna.
Trådbumpninger på trådar om är år gamla med posten att länken inte funkar osv och en massa troll som har roligt.
Nuvarande modden som moddar bra och är kunnig har inte så jätte massa tid vid forumet och blir det en till så går det snabbare att rensa och sen blir det moddande vid flera tidpunkter och oftare.
Ue delen är en del jag gillar bäst och om det får bättre moddning så kommer garanterat flera användare skriva bra poster då många seriösa gett upp eller inte orkar regga sig pga nivån där senaste tiden.
/rebban