2007-05-23, 11:00
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefy
Verkar tyvärr som att ingen är intresserad(?) av att svara..

Som sist med.

Borde väl inte så svårt att iaf säga nått om vad som händer utan att avslöja några hemligheter eller nått..
Citera
2007-05-23, 11:46
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Men va fan..
Nu är det dags igen..
En modd borta från UE delen och endast en kvar..

Vad är planerat nu ska det va en modd eller ska det bli en ny utnämning?
Ska det bli en ny utnämning så välj en som är aktiv med UE och har koll på saker och ting.

tgbg du som har lite insikt vad ska göras åt denna forumsdel närmaste tiden?
Kan bara svara allmänt eftersom jag inte har björnkoll på den avdelningen.

Vår ambition är att det alltid skall finnas minst två moderatorer i varje forum, så ytterligare en är troligen att vänta. Vi försöker ju givetvis alltid att få in moderatorer som är intresserade av ämnet. Dock kan rekryteringen ta ett tag, det går alltid fortare när mods slutar än när nya skall in
Citera
2007-05-23, 14:40
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Men va fan..
Nu är det dags igen..
En modd borta från UE delen och endast en kvar..

Vad är planerat nu ska det va en modd eller ska det bli en ny utnämning?
Ska det bli en ny utnämning så välj en som är aktiv med UE och har koll på saker och ting.

tgbg du som har lite insikt vad ska göras åt denna forumsdel närmaste tiden?
Är det sån kris då? Jag vet att UE har varit utsatt för vissa attacker men efter att jag har kollat forumet nu så verkar allt vara i sin ordning och arbetsbördan på tbgb verkar inte vara stor? Det kan ju iof bara han svara på, men hittills idag har det presenterats 20 nya inlägg i UE, säg att det blir det dubbla innan kvällen. 40 inlägg att gå igenom varje dag är vääääldigt lite så jag tror inte det är någon fara på taket.
Citera
2007-05-23, 19:42
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Kan bara svara allmänt eftersom jag inte har björnkoll på den avdelningen.

Vår ambition är att det alltid skall finnas minst två moderatorer i varje forum, så ytterligare en är troligen att vänta. Vi försöker ju givetvis alltid att få in moderatorer som är intresserade av ämnet. Dock kan rekryteringen ta ett tag, det går alltid fortare när mods slutar än när nya skall in

Det finns ett gäng förslag som jag skickade sist det vart mindre moddar där så det borde ligga en lista i outlaw från förr med vettiga och kunniga forumsanvändare.
Citera
2007-05-23, 19:48
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Är det sån kris då? Jag vet att UE har varit utsatt för vissa attacker men efter att jag har kollat forumet nu så verkar allt vara i sin ordning och arbetsbördan på tbgb verkar inte vara stor? Det kan ju iof bara han svara på, men hittills idag har det presenterats 20 nya inlägg i UE, säg att det blir det dubbla innan kvällen. 40 inlägg att gå igenom varje dag är vääääldigt lite så jag tror inte det är någon fara på taket.

Det är inte en kris i den bemärkelsen men moddningen har inte varit så bra senaste tiden.
Det är mycket trams som borde rensat och massa trådstarter om ämnen som redan finns osv.
Det är helt enkelt en massa oseriöst blaj som borde försvinna.
Trådbumpninger på trådar om är år gamla med posten att länken inte funkar osv och en massa troll som har roligt.

Nuvarande modden som moddar bra och är kunnig har inte så jätte massa tid vid forumet och blir det en till så går det snabbare att rensa och sen blir det moddande vid flera tidpunkter och oftare.

Ue delen är en del jag gillar bäst och om det får bättre moddning så kommer garanterat flera användare skriva bra poster då många seriösa gett upp eller inte orkar regga sig pga nivån där senaste tiden.

/rebban
Citera
2007-06-29, 14:25
Medlem
rebbans avatar
Nu har det gått ett litet tag..
Är det nått på gång? Vad händer?
Vill ni ha förslag på folk?
Citera
2007-06-29, 14:33
Moderator
tobess avatar
Citat:

Om du anser att det finns någon bra kandidat kan du alltid PM:a befintliga moderatorerna i UE om saken
Citera
2007-06-29, 14:50
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Om du anser att det finns någon bra kandidat kan du alltid PM:a befintliga moderatorerna i UE om saken

Ska se om jag hittar min lista jag skickade sist det va aktuellt annars så kirrar jag en ny.
Med andra ord så har ni inte beslutar er för nån i nuläget?
Citera
2007-06-29, 14:52
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ska se om jag hittar min lista jag skickade sist det va aktuellt annars så kirrar jag en ny.
Med andra ord så har ni inte beslutar er för nån i nuläget?

Som du vet kan jag inte avslöja vad som diskuteras i Outlaw, men nya moderatorer behövs ju hela tiden och anser tbgb att han behöver hjälp är jag säker på att han tar emot förslag på potentiella kandidater med öppna armar..
Citera
2007-06-29, 15:05
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Som du vet kan jag inte avslöja vad som diskuteras i Outlaw, men nya moderatorer behövs ju hela tiden och anser tbgb att han behöver hjälp är jag säker på att han tar emot förslag på potentiella kandidater med öppna armar..

15:04 landade det ett förslag med ett gäng personer i tgbg´s PM låda
Citera
2007-06-29, 21:16
Bannlyst
Citat:

Vill bara uppmärksamma att jag delar samma åsikt som rebban ang. detta och hoppas innerligt att något görs åt saken. Som det är nu fungerar det inte riktigt, tyvärr.
Citera
2007-06-29, 22:48
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirage
Vill bara uppmärksamma att jag delar samma åsikt som rebban ang. detta och hoppas innerligt att något görs åt saken. Som det är nu fungerar det inte riktigt, tyvärr.

Eftersom det är som mål att det skall finnas två modderatorer i varje forumsdel och att UE tyvärr bara har en efter mitt avhopp (pga. av tidsbrist) så är vi medvetna om problemet och förhoppningsvis lösa det på ett bra sätt så fort som möjligt, Kul att se att ni bryr och och är det någon ni anser vara en bra kandidat så pm:a över namnen så skall jag se till att det förs fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in