2009-08-26, 15:25
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ehrrm, han är Kung!

He, he... Eller hur, va??
Citera
2009-08-26, 16:22
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
He, he... Eller hur, va??

Citera
2009-08-26, 16:37
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
I Expressen idag skrivs det om att Knugen väljer den ice miljövänliga vägen att avsluta sin långa semester på Öland och ta sig hem till Stockholm.
Dvs via sjövägen.
Knugen själv försöker framställa sig själv som en gammal ihärdig naturvän. Han har talat sig oerhört varm för miljön, förmodligen därför att detta är en av de få politiskt okontroversiella frågor där han kan uttala sig.

Men ack, knugens hjärta är ej fullt, varav munnen är full.

Han säger en sak, men gör en annan. Han säger sig värna om miljön och gör samtidigt allt för att förorena den.
Citera
2009-08-26, 16:41
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Anledning till att länder med monarki har varit mer förskonade från revolutioner och ockupationer, är att det är de länder som inte upplevt detta som har kvar monarkin.
En lysande iakttagelse, som berövar rojalisterna ett av deras argument.

Märkligt att svenska folket uthärdat den mossige Kalle 16 utan att göra revolution.
Citera
2009-08-26, 16:45
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Men Silvia ska ha CRED för en enda sak; att hon startade World Child Foundation och använder sitt "kändisskap" till att propagera mot den avskyvärda sekshandeln med barn i världen
Visst. Å andra sidan är detta en fullständigt okontroversiell fråga. Alla utom de skadade människor som är inblandade håller med om avskyvärdheten i detta. Därför är det verkligen inte att sticka ut hakan, snarare tvärt om: anpasslighet och räddhågsenhet.
Citera
2009-08-26, 17:22
Medlem
knugen är ju så jävla stel! han lever ju inte som en kung, men det är väl för att han inte har ett skit att säga till om. det är ju ingen som bryr sig om vad han säger... skulle jag va kung skulle jag fan leva som en också!! dvs lämna ett fotspår i form av pengar efter mig.
Citera
2009-08-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ehrrm, han är Kung!
Aaahh, jag förstår...
Citera
2009-08-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Visst. Å andra sidan är detta en fullständigt okontroversiell fråga. Alla utom de skadade människor som är inblandade håller med om avskyvärdheten i detta. Därför är det verkligen inte att sticka ut hakan, snarare tvärt om: anpasslighet och räddhågsenhet.
Har jag inte tänkt på. Du kanske har rätt.
Citera
2009-09-03, 18:52
Bannlyst
Våran sk Kung

Visst har karl oäktningar - dock inga egna källor förutom lösa sådana. Hur fan gör han med underhållet till dessa barn. Sköta det diskret på något sätt men allt sådant går ju via Förasäkringskassan. Apråpå oäktningar så han i gott sällskap. Oskar den ll hade en del drös med ungar efter eskapader. Det fanns ju inget skydd på denna tid så att säga. Vill även dra mig till minnes att Strinberg skrev en nidskft om det hela.
Citera
2009-09-03, 19:56
Medlem
Knugens famösa uttalande ”Det kommer inga stekta sparvar flygande om Du inte själv bemödar Dig om att göra Ditt bästa”. Gäller det även hans egen avkomma?
Citera
2009-09-03, 20:07
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Knugens famösa uttalande ”Det kommer inga stekta sparvar flygande om Du inte själv bemödar Dig om att göra Ditt bästa”. Gäller det även hans egen avkomma?

Är det inte dags att stoppa in den där sparven i knugens egen mun så att han får fysiskt äta upp sitt urdumma uttalande

Till och med högadeln föraktar numera denna familj uppkomlingar och oduglingar.
Citera
2009-09-03, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Jadet blir vä lite tidigt barnarbete för deras del. Sen har jag för mig att Kungen inte kan åtals. Så stmningar från oäktabarn leder ingenstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in