Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Japp hört Victoria prata många gånger. Kanske du kan ge något exempel på en riktig "idiotkommentar" hon har sagt? Upplys mig.
(Sen har jag inte sagt att hon är något geni men att kalla henne idiot tycker jag är lite starkt, av det jag har sett av henne)
Hon är faktiskt dyslektiker så det skriker om det. Hon kan varken läsa eller skriva utan hjälp. Sedan kröp det fram att hon DESSUTOM är ansiktsdyslektiker. Hon har svårt för att komma ihåg de allra flesta människor hon möter dagligdags. Sedan genetiskt är de inte svenskar heller, varken på Bernadotte- eller på Silvia-sidan. Det är ett fattigdomsbevis att Sverige måste importera sina kungligheter.
Förståndshandikappade icke-svenskar som har fått spela kungar i 200 år.