2009-06-26, 10:56
  #1033
Medlem
Broskbulles avatar
Det går åt helvete för Sverige! Drottningen är invandrare och Kungen är utvecklingsstörd.
Citera
2009-06-26, 13:56
  #1034
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Japp hört Victoria prata många gånger. Kanske du kan ge något exempel på en riktig "idiotkommentar" hon har sagt? Upplys mig.

(Sen har jag inte sagt att hon är något geni men att kalla henne idiot tycker jag är lite starkt, av det jag har sett av henne)

Hon är faktiskt dyslektiker så det skriker om det. Hon kan varken läsa eller skriva utan hjälp. Sedan kröp det fram att hon DESSUTOM är ansiktsdyslektiker. Hon har svårt för att komma ihåg de allra flesta människor hon möter dagligdags. Sedan genetiskt är de inte svenskar heller, varken på Bernadotte- eller på Silvia-sidan. Det är ett fattigdomsbevis att Sverige måste importera sina kungligheter.

Förståndshandikappade icke-svenskar som har fått spela kungar i 200 år.
Citera
2009-06-26, 13:58
  #1035
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleopatra
Hon är faktiskt dyslektiker så det skriker om det. Hon kan varken läsa eller skriva utan hjälp. Sedan kröp det fram att hon DESSUTOM är ansiktsdyslektiker. Hon har svårt för att komma ihåg de allra flesta människor hon möter dagligdags. Sedan genetiskt är de inte svenskar heller, varken på Bernadotte- eller på Silvia-sidan. Det är ett fattigdomsbevis att Sverige måste importera sina kungligheter.

Förståndshandikappade icke-svenskar som har fått spela kungar i 200 år.

Men nu får vi ju in en bonddräng från sveriges rövhål som kan utveckla familjen med icke funktionellla inre organ.
Citera
2009-06-26, 14:00
  #1036
Medlem
reinkarnerads avatar
Ja, den svenska Bernadottelinjen är verkligen ett praktexempel på en degenererad, urartad släkt.

Urartning lär fortsätta, när den njursjuke och svagbegåvade hr. Westling ger sitt genetiska bidrag.
Citera
2009-06-26, 19:16
  #1037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Ja, den svenska Bernadottelinjen är verkligen ett praktexempel på en degenererad, urartad släkt.

Urartning lär fortsätta, när den njursjuke och svagbegåvade hr. Westling ger sitt genetiska bidrag.

mm, Herr Westling lyckades ju med konsten att få 0.1 på högskoleprovet
Citera
2009-06-26, 21:32
  #1038
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Men nu får vi ju in en bonddräng från sveriges rövhål som kan utveckla familjen med icke funktionellla inre organ.

Det ser inte bra ut för den kungliga avkomman. Utan hjärna och njurar kan det bli tragikomisk.
Citera
2009-06-26, 22:13
  #1039
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cleopatra
Hon är faktiskt dyslektiker så det skriker om det. Hon kan varken läsa eller skriva utan hjälp. Sedan kröp det fram att hon DESSUTOM är ansiktsdyslektiker. Hon har svårt för att komma ihåg de allra flesta människor hon möter dagligdags. Sedan genetiskt är de inte svenskar heller, varken på Bernadotte- eller på Silvia-sidan. Det är ett fattigdomsbevis att Sverige måste importera sina kungligheter.

Förståndshandikappade icke-svenskar som har fått spela kungar i 200 år.

Allvarligt: när hennes intellektuella jämlike är en 0,1 a !

Republik för he --e !
Citera
2009-06-28, 13:27
  #1040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det krävs nog en idiot för att kunna stå ut med att resten av livet uttala dylika idiotier med jämna mellanrum.

Tycker hon iaf lite visar den idioti ni pratar om 2.15-2.20 in i detta klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=TRuBDfXXBt0

Inte lätt det här med pennor...
Citera
2009-06-28, 21:18
  #1041
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Ja, två vanliga arbetsdagar för en kunglighet. Jo, man ska nog vara lite av en idiot för att stå ut med det där. Det som slår mig är inte att hon inte vilken ände man skriver med på en penna, utan det otroliga tramset som omgav det där besöket. Dansuppvisning i Rosengård, (kan ni tänka hur mycket SÄPO måste ha trålat innan!), hedersmedlem i någon förening. Hur mycket kostade det där? Att det är skattepengar i slutändan är ju självklart.

Och sånt här har knugen hållt på med i sextio år. Om han inte var efterbliven från början så blev han det säkert med tiden. Och vad är det för självbild knugen och HKHKPV får efter några år av detta?
Citera
2009-07-25, 11:17
  #1042
Medlem
Jobbigt att leva lyxliv som jag och andra får betala.
Låt oss få en kryssruta på deklarationen där jag kan välja (med specad kostnad) om jag vill sponsra denna cirkus.
Citera
2009-07-26, 13:56
  #1043
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Harold
Och det hade ingen betydelse att Ericsson hade de bästa produkterna eller det bästa priset? Var affären helt avhängig HMK:s närvaro måste jag tillstå att Brunei gjorde en dålig affär om syftet bara var att sultanen skulle göra en deal med sin nordiske polare... Luktar nästan mygel i min öron... ;-) men det är bruneiernas problem.

Tack för ordet!

Om det vore så att Ericsson hade de bästa produkterna och/eller det bästa priset så borde det enligt din logik bara finnas just Ericsson att köpa ifrån.
Citera
2009-07-26, 16:14
  #1044
Medlem
Kungen har ingen uppgift att fylla.Detär bara en myt att han skulle ha någon som helst betydelse för olika företags affärer.
Kungahuset är en föråldrad historia som bör upphöra snarast. Enklast skulle det kunna ske genom att kungen sa att nu sitter jag här livet ut men sedan är det slut. Låta barnen skapa sig normala liv. Han kan behålla något slott eller två-vi vill honom inget illa - men det måste ta slut någon gång. Frankrike, Portugal, Tyskland och Finland t ex klarar sig bra utan kung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in