Citat:
Ursprungligen postat av
Rimbert
Tycker det bara är bra med en monark som visar lite attityd mot de lågintelligenta och hjärntvättade svenska pk-journalisterna.
Han kanske inte platsar i Mensa, men jag tror ändå han med goda rådgivare skulle kunna styra Sverige på ett minst lika bra sätt som de vilse i pannkakan-politiker som styr idag.
Go Kungen, du är en kille i min smak.
Håller med dig på sätt och vis. Visst han visar lite attityd och det är ju roligt, men på vilket sätt gör han det?
För några veckor sen så blev han förbannad och tappade kontrollen och svor. Det är inte Ok för en kung som borde vara tränad för dagens massmedia.
Och naturligtvis har hans rådgivare tagit till sig den där incidenten och rekommenderat honom att göra si och så.
Till nästa gång han mötte massmedia.
Och så klantade han sig i Åtvidaberg!
Sparka Ternert snarast och låt Silvia och Victoria putsa till honom. Eller Leif Johansson från Volvo eller Leif Östling från Scania! Eller varför inte Victorias svärfar?
Låt någon eller alla av dessa tre få fria tyglar och verkligen utmana och lära kungen om vett, etikett, alldagligt liv och inte minst kommunicera med allmänheten!
Eller är det för sent?
Men jag gillar kungen om han är kung. Annars inte!