2011-12-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Men ditt skithål ge dig! Jag har stått jämte kungen flera gånger och han är lite längre än jag själv som mäter 181 cm. Sluta sprida desinformation nu.

Allt är inte vad det verkar vara.
Citera
2011-12-10, 15:25
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Maktkonstellationer i Sverige (...) tillsammans med psykskadade medborgare med behov av offentliga hatobjekt (...)

Monarkien är en bra motvikt mot det Demokratiska hyckleriet och pladdret.
(...)
Israels ex-president Moshe Katsav, president 2000 - 2007, dömdes nyligen till 7 års fängelse för våldtäkter och sexuella trakasserier. Hans etniske kompis Struss-Kahn som var tänkt efterträdare till Sarko i Frankrike klarade sig bättre trots att han satt på en färgad hotellstäderska så sperman stänkte.
Flyttar hit delar av ett inlägg från annan tråd då det bättre hör hemma här.

De måste väl vara en satir över knug, Gubbtolvan och vår monarki?
Citera
2011-12-10, 15:41
Medlem
Jag hörde på jobbet ang Struss-Kahn av en som har en kompis som är flygvärdinna att när han ska åka plan måste det vara manliga stewarts som arbetar för han tafsar på alla kvinliga
Citera
2011-12-10, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag hörde på jobbet ang Struss-Kahn av en som har en kompis som är flygvärdinna att när han ska åka plan måste det vara manliga stewarts som arbetar för han tafsar på alla kvinliga

Därför måste kungen flyga i ett alldeles eget flygplan. Dessutom flyger aldrig kungen och drottningen gemensamt i samma flygplan.
Citera
2011-12-10, 16:44
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Därför måste kungen flyga i ett alldeles eget flygplan. Dessutom flyger aldrig kungen och drottningen gemensamt i samma flygplan.

Du skojar va? Att Kongen inte vill ha drottningen på samma plan det är en sak men tror nog
att han tvingas till det även om det springer söta värdinnor som han gärna skulle vilja se i en Lapdance.
Men det är väl så att han och kronprinsessan inte får flyga med samma plan eller hur?
Citera
2011-12-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Du skojar va? Att Kongen inte vill ha drottningen på samma plan det är en sak men tror nog
att han tvingas till det även om det springer söta värdinnor som han gärna skulle vilja se i en Lapdance.
Men det är väl så att han och kronprinsessan inte får flyga med samma plan eller hur?

Pedovarning?
Citera
2011-12-10, 16:56
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Men ditt skithål ge dig! Jag har stått jämte kungen flera gånger och han är lite längre än jag själv som mäter 181 cm. Sluta sprida desinformation nu.

Stått jämte och bakom C-G har jag också gjort och det kan jag garantera att den mannen är INTE 1.81. Jag är 1.70 lång och inte ens när C-G var i sina betydligt yngre och kraftfullare dagar var han spec reslig. Han var tex mycket kortare än sin farfar! Dessutom, om C-G hade varit 1.80+ lång skulle den mycket kortväxta hustrun bara nått honom strax under hakan och så är definitivt inte fallet!
Citera
2011-12-10, 17:00
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:

Folk tenderar att upplevas som längre än dig när du står på knä och slickar.

Allvarligt talat så borde det inte vara allt för svårt att räkna ut den ungefärliga längden med en intensiv bildsökning.

Här syns kungen med en kines som ju inte är kända för att vara flaggstänger. Då kungen sträcker på sig kan man anta att de är jämnlånga.

Rejält kortare än denna man.

Nu är det bara att köra på tills någon med säkerhet vet hur lång ett jämförelseobjekt är.
Senast redigerad av citizeninsane 2011-12-10 kl. 17:06.
Citera
2011-12-10, 17:04
Medlem
Ni som deltar i Nobelfesten kan väl ställa er bredvid kungen och jämföra er egen längd med hans, så får vi en mer exakt angivelse. Eller ställ en artig fråga till kungen om hur kort han är.(Den egna länden brukar de flesta känna till.)
Citera
2011-12-10, 17:06
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Folk tenderar att upplevas som längre än dig när du står på knä och slickar.

Allvarligt talat så borde det inte vara allt för svårt att räkna ut den ungefärliga längden med en intensiv bildsökning.

Här syns kungen med en kines som ju inte är kända för att vara flaggstänger. Då kungen sträcker på sig kan man anta att de är jämnlånga.
Du kan väl inte jämföra sittande personer! Det är ju som att jämföra äpplen med päron.
Citera
2011-12-10, 17:16
Medlem
Tjommelisas avatar
Citat:

Ingalunda.
Citera
2011-12-10, 17:17
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Du kan väl inte jämföra sittande personer! Det är ju som att jämföra äpplen med päron.

OK, det är ingen lysande jämförelse. Jag sätter mitt hopp till crowdsourcingseffekten här på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in