Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Vår knug kommer säkert att få en rejäl löneförhöjning snart. Om han inte får det har han ju hotat med att festa mindre och så kan vi ju inte ha det.
Helt rätt. Om kungahuset drar in några pengar (vilket jag inte anser bevisat) är det för den unika upplevelsen det kan erbjuda. Att dra ett par rejäla glas whisky med en kung.