2011-08-14, 09:25
  #7069
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veni.vidi.vomui
Varför behöver danska kungahuset 425 miljoner när svenska går på runt ~120?

Behöver vår Kung löneförhöjning?
Vår knug kommer säkert att få en rejäl löneförhöjning snart. Om han inte får det har han ju hotat med att festa mindre och så kan vi ju inte ha det.
Citera
2011-08-14, 10:21
  #7070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Vår knug kommer säkert att få en rejäl löneförhöjning snart. Om han inte får det har han ju hotat med att festa mindre och så kan vi ju inte ha det.
Helt rätt. Om kungahuset drar in några pengar (vilket jag inte anser bevisat) är det för den unika upplevelsen det kan erbjuda. Att dra ett par rejäla glas whisky med en kung.
Citera
2011-09-06, 09:36
  #7071
Medlem
fredrikdenstores avatar
Jaha, då är de norrländska skogarna osäkra igen. Håll er inne däruppe!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13579708.ab
Citera
2011-09-06, 11:08
  #7072
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jaha, då är de norrländska skogarna osäkra igen. Håll er inne däruppe!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13579708.ab

Det finns alltså ett jaktlag med drev i Kukkola, Knugen lät skicka en förfrågan om det gick för sig att han och Gaffeln deltar och jaktlaget sa "ja en ära" samt hjälper till med att hemlighålla när det ska ske. Ordnar de fram kaffeflickor i skogen från byn också när det är dags för en välbehövlig paus i skjutandet?
Citera
2011-09-06, 11:54
  #7073
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det finns alltså ett jaktlag med drev i Kukkola, Knugen lät skicka en förfrågan om det gick för sig att han och Gaffeln deltar och jaktlaget sa "ja en ära" samt hjälper till med att hemlighålla när det ska ske. Ordnar de fram kaffeflickor i skogen från byn också när det är dags för en välbehövlig paus i skjutandet?
Berättigad fråga. Den som lever får väl se.
Citera
2011-09-06, 18:00
  #7074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Som sagt. Det kollektiva minnet är j-vligt kort.

- Kungen gjorde succé på barnscoutlägret i Kristianstad. Han drog igång en raket och satte barnen i extas: "Kungen, kungen, kungen!

Se http://tv.expressen.se/nyheter/kungligt/1.2521728/scouter-i-extas-nar-kungen-gjorde-raket


Tror ni han lyckades få med sig bästisen? Kanske om han åkte i bagaget? Låg på golvet?
Citera
2011-09-07, 09:36
  #7075
Medlem
Mogrens avatar
Kul typ den där knugen. Ut och skjuta vilt och besinningslöst omkring sig i skog och mark. Det är alltså det vi betalar honom för.
Citera
2011-09-07, 09:52
  #7076
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det finns alltså ett jaktlag med drev i Kukkola, Knugen lät skicka en förfrågan om det gick för sig att han och Gaffeln deltar och jaktlaget sa "ja en ära" samt hjälper till med att hemlighålla när det ska ske. Ordnar de fram kaffeflickor i skogen från byn också när det är dags för en välbehövlig paus i skjutandet?

Bra namn förresten som säkert lockar kaffeflickorna: KUKkola eller kukKOLA.
Citera
2011-09-07, 10:36
  #7077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Kul typ den där knugen. Ut och skjuta vilt och besinningslöst omkring sig i skog och mark. Det är alltså det vi betalar honom för.

en riktig svensk Brevik
Citera
2011-09-07, 10:42
  #7078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det finns alltså ett jaktlag med drev i Kukkola, Knugen lät skicka en förfrågan om det gick för sig att han och Gaffeln deltar och jaktlaget sa "ja en ära" samt hjälper till med att hemlighålla när det ska ske. Ordnar de fram kaffeflickor i skogen från byn också när det är dags för en välbehövlig paus i skjutandet?


Haha!

Kapernaum som är centrum för betalsex ligger bara på andra sidan gränsen..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article172512.ab?service=print

.
Citera
2011-09-07, 18:18
  #7079
Medlem
TröttSvensks avatar
Hoppas han var nyktrare nu än då...

http://www.youtube.com/watch?v=88wMF0uxpcs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=a90wY80YzEE

Citera
2011-09-15, 16:41
  #7080
Medlem
Dags för nytt mediedrev månne?

http://www.resume.se/nyheter/2011/09/15/svensk-media-ignorerar-ny-/index.xml

Om danska och norska tidningar publicerar nu lär det väl bara dröja någon dag eller två innan skiten träffar fläkten även i svensk media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in