Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Antingen talar du om vem du eller "andra" haft kontakt med eller slutar du upp med att sprida struntprat.
Hur vore det om du själv är lite transparent. Du kräver en hel del av andra i tråden, men har ingenting av vikt att tillföra själv...vilket kortfattat betyder: lite självrannsakan skulle klä dig.
Mycket märkligt...du och Mrs Magoo använder och har sedan en tid använt samma vokabulär. Samma som hovets informationschef Bertil Ternert (som plötsligt kaxat upp sig) använder sig av. PAJASERIET och PAJAS...finns det möjligen en koppling mellan er tre??? Kanske lite för udda för att vara en tillfällighet???