2011-06-23, 17:10
  #6913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Antingen talar du om vem du eller "andra" haft kontakt med eller slutar du upp med att sprida struntprat.

Hur vore det om du själv är lite transparent. Du kräver en hel del av andra i tråden, men har ingenting av vikt att tillföra själv...vilket kortfattat betyder: lite självrannsakan skulle klä dig.

Mycket märkligt...du och Mrs Magoo använder och har sedan en tid använt samma vokabulär. Samma som hovets informationschef Bertil Ternert (som plötsligt kaxat upp sig) använder sig av. PAJASERIET och PAJAS...finns det möjligen en koppling mellan er tre??? Kanske lite för udda för att vara en tillfällighet???
Citera
2011-06-23, 17:19
  #6914
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Du ska över huvud taget inte tala om för mig vad jag ska göra och inte ska göra. Du ska enbart hålla din käft stängd.
Ojsan, blev det lite jobbigt nu?

Sluta ljuga så slipper du hamna i pinsamma situationer.
Citera
2011-06-23, 17:41
  #6915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Ojsan, blev det lite jobbigt nu?

Inte alls. Jag är lugn som en filbunke och har fullständig koll på allting. Allt från dom som vill öppna suspekta internetbutiker och som funderar på att somna in för gått med hjälp av piller till kungahusets sexuella eskapader.
Citera
2011-06-23, 17:42
  #6916
Medlem
Spekulerar kungen med apanaget?
Kungafamiljens aktieportfölj
Citera
2011-06-23, 18:18
  #6917
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idapida
Jag tror att det gamla ordspråket om att inte lägga alla ägg i samma korg, kommer att drabba MrsMagoo i denna tråden, dock är hon ett föredömme för oss alla i bordellhärvetråden där hon meddelst argument uppbackade av bevis fullständigt pulveriserat rauchers lögnaktiga fabel!
Ibland överträffar verkligheten dikten, den dörren måste man alltid låta stå lite på glänt!
Kloka ord! Men vi har inte bara MrsMagoo att tacka för dessa sinnesvidgande diskussioner. Den semifristående frilansresearchern Desirée Ahokas "Schein" i Kristianstad har varit djupt engagerad i Bernadottegate och tagit fram mycket material.


http://www.newsmill.se/user/desireeahokasschein

Anmälan till socialstyrelsen har gjorts av en frilansresearcher som tidigare anlitats av porrkungen Berth Milton (...) Frilansresearchern bekräftar för Expressen att hon haft ett antal möten med kungavännerna och att hon producerat en kritisk rapport om kungabokens författare. Hon säger att hon redogjort för rapportens innehåll för kungavännerna.
Rapporten ska enligt uppgift till Expressen bestå av en sammanställning av påstådda felaktigheter i kungaboken samt personliga uppgifter och anklagelser mot författarna bakom boken.
Frilansresearchern säger att hon samtalat med kungavännerna på telefon och att hon träffat Aje Philipson, Anders Lettström och Noppe Lewenhaupt vid två tillfällen i Stockholm.
- Jag har pratat med dem sex-sju gånger i telefon under hösten. I januari hade jag ett personligt möte med dem. Jag träffade Anders vid ett tillfälle och Aje och Noppe vid ett annat, säger researchern.
Hon hävdar dock att hon inte har blivit avlönad av kungavännerna.
- Jag har gjort den här researchen på ett eget initiativ, men det är ju klart att de var intresserade av mitt material säger researchern.
Om anmälan till socialstyrelsen säger hon:
- När jag granskade boken och Deanne Rauscher så träffade jag personer som berättade detta för mig och därför gjorde jag en anmälan till socialstyrelsen. Man har faktiskt anmälningsplikt och jag kommenterar inte detta något mer, säger researchern.

http://www.expressen.se/1.2364909


Inte minst Henrik S Järrel lutar sig mot hennes dokument "Granskningen av Den Motvillige Monarken 2011"
...Kungen har dementerat detta. En frilansresearcher, Desirée Ahokas Schein, menar sig i "Granskningen av Den Motvillige Monarken 2011" genom bandade intervjuer och dokument kunna bevisa... http://www.newsmill.se/artikel/2011/06/02/pr-n-tverk-arbetar-f-r-att-inf-ra-republik-i-v-rt-land

http://svtdebatt.se/2011/06/henrik-s-jarrel-skandal-att-kungen-straffas-for-hans-hovnarrars-klanterier/


I en annan porrhistoria: http://www.newzglobe.com/sv/ekonomi/20100215/porrkungen-skjuter-losa-skott


I den berömda TT-intervjun, pratade Carl-Gustaf om Oktoberfest då? Eller menar Norra Skåne den där passagen om strippklubb i Paris?

Som vanligt blev det ett fyrverkeri i briljant retorik och kunglig finess.
När TT:s reporter Tomas Bengtsson i den exklusiva intervjun frågade om hans majestät besökt ”institutioner” som Gold Club i Atlanta eller Karat club i Bratislava började Carl Gustaf prata om tyska öl-madammer vid oktoberfest.
Det var, milt sagt, stor underhållning.

http://www.nsk.se/article/20110608/NOJE/110609695/-/ingen-pr-strateg-i-varlden-kan-radda-carl-xvi-gustaf--nu
__________________
Senast redigerad av Schlesien 2011-06-23 kl. 19:04. Anledning: norra skåne har missförstått?
Citera
2011-06-23, 18:45
  #6918
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Kloka ord! Men vi har inte bara MrsMagoo att tacka för dessa sinnesvidgande diskussioner. Den semifristående frilansresearchern Desirée Ahokas "Schein" i Kristianstad har varit djupt engagerad i Bernadottegate och tagit fram mycket material.


http://www.newsmill.se/user/desireeahokasschein

Anmälan till socialstyrelsen har gjorts av en frilansresearcher som tidigare anlitats av porrkungen Berth Milton (...) Frilansresearchern bekräftar för Expressen att hon haft ett antal möten med kungavännerna och att hon producerat en kritisk rapport om kungabokens författare. Hon säger att hon redogjort för rapportens innehåll för kungavännerna.
Rapporten ska enligt uppgift till Expressen bestå av en sammanställning av påstådda felaktigheter i kungaboken samt personliga uppgifter och anklagelser mot författarna bakom boken.
Frilansresearchern säger att hon samtalat med kungavännerna på telefon och att hon träffat Aje Philipson, Anders Lettström och Noppe Lewenhaupt vid två tillfällen i Stockholm.
- Jag har pratat med dem sex-sju gånger i telefon under hösten. I januari hade jag ett personligt möte med dem. Jag träffade Anders vid ett tillfälle och Aje och Noppe vid ett annat, säger researchern.
Hon hävdar dock att hon inte har blivit avlönad av kungavännerna.
- Jag har gjort den här researchen på ett eget initiativ, men det är ju klart att de var intresserade av mitt material säger researchern.
Om anmälan till socialstyrelsen säger hon:
- När jag granskade boken och Deanne Rauscher så träffade jag personer som berättade detta för mig och därför gjorde jag en anmälan till socialstyrelsen. Man har faktiskt anmälningsplikt och jag kommenterar inte detta något mer, säger researchern.

http://www.expressen.se/1.2364909


Inte minst Henrik S Järrel lutar sig mot hennes dokument "Granskningen av Den Motvillige Monarken 2011"
...Kungen har dementerat detta. En frilansresearcher, Desirée Ahokas Schein, menar sig i "Granskningen av Den Motvillige Monarken 2011" genom bandade intervjuer och dokument kunna bevisa... http://www.newsmill.se/artikel/2011/06/02/pr-n-tverk-arbetar-f-r-att-inf-ra-republik-i-v-rt-land

http://svtdebatt.se/2011/06/henrik-s-jarrel-skandal-att-kungen-straffas-for-hans-hovnarrars-klanterier/


I en annan porrhistoria: http://www.newzglobe.com/sv/ekonomi/20100215/porrkungen-skjuter-losa-skott
Jo, det där stämmer att skoaffärsbidrädet Desirée Ahokas "Schein" har gjort smutsjobbet mot författarna av kungaboken. Hon ringde runt till Rauschers fd familjehemsflickor och utgav sig för att forska om familjehem för att försöka hitta något hon kunde sätta dit Rauscher för. Hon ringde tydligen till kommuner etc. för att ge en bild att Rauscher inte skötte sitt jobb som familjehem. Lokalredaktören i Nora där Deanne bodde var alldeles trött på den där galningen som ringde och försökte förmå honom att skriva något ofördelaktigt om Rauscher.
Citera
2011-06-23, 18:53
  #6919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charitas
Jo, det där stämmer att skoaffärsbidrädet Desirée Ahokas "Schein" har gjort smutsjobbet mot författarna av kungaboken. Hon ringde runt till Rauschers fd familjehemsflickor och utgav sig för att forska om familjehem för att försöka hitta något hon kunde sätta dit Rauscher för. Hon ringde tydligen till kommuner etc. för att ge en bild att Rauscher inte skötte sitt jobb som familjehem. Lokalredaktören i Nora där Deanne bodde var alldeles trött på den där galningen som ringde och försökte förmå honom att skriva något ofördelaktigt om Rauscher.

Dom biter sig sjäva i svansen...
Dom som vill vara med i Kungadansen.
Citera
2011-06-23, 21:02
  #6920
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Hur ska detta sluta. Det börjar dra ihop sig till bildpublicering. Undrar vilka flera än kungen som finns på bilderna?

Se http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10095802

Helt fantastiskt skojigt! Jag såg på framsidan av Expressen att Knugen tröttnat på Marcivic "bildhot". Jag tänkte skriva något om att då ska Hovnarren stämma Marcovic och på så sätt bevisa att han inte är Knullkungen. Och så kommer detta!
Citera
2011-06-23, 21:11
  #6921
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Knugen har blivit påkommen med en lögn! Vad kommer att hända nu?
Citera
2011-06-23, 21:17
  #6922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Knugen har blivit påkommen med en lögn! Vad kommer att hända nu?

Lettström och gubbarna får rycka in igen?
Citera
2011-06-23, 21:29
  #6923
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Knugen har blivit påkommen med en lögn! Vad kommer att hända nu?

Ja, skvaller och smutskastning kommer att fortsätta som det gjort hittills. Men jag är rätt övertygad om att Cege har ljugit för svenska folket och hans ställning och framtid som statschef måste snart vara slut. Jag är också övertygad om att har danskarna börjat gräva i det här ämnet så kommer dom inte att ge sig, inte just för Cege:s klantigheter utan mer för att sätta dit Silvia och hennes familjs åtaganden under hitlertiden. Danskarna glömmer inte!
Citera
2011-06-23, 21:50
  #6924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, skvaller och smutskastning kommer att fortsätta som det gjort hittills. Men jag är rätt övertygad om att Cege har ljugit för svenska folket och hans ställning och framtid som statschef måste snart vara slut. Jag är också övertygad om att har danskarna börjat gräva i det här ämnet så kommer dom inte att ge sig, inte just för Cege:s klantigheter utan mer för att sätta dit Silvia och hennes familjs åtaganden under hitlertiden. Danskarna glömmer inte!

Danskar, är det danskdjävlar som ligger bakom detta? De som fortfarande inte gett oss kompensation för Stockholms blodbad. Never forgive, never forgett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in