2010-12-25, 21:19
  #5713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8245375.ab

Ojdå, kungen har nog svinat värre än vad någon har kunna ana. Är kungen och hans vänner beredda att köra med hot, våld och utpressning så bör ju rimligen kungens handlingar stå i paritet till sådana extrema åtgärder.

Det rör sig nu knappast längre om någon liten otrohetsaffär som kungen vill dölja, utan nu har det hela flyttats upp i en eller flera av följande kategorier: orgier med prostituerade, narkotika, homoerotiska äventyr och/eller våldtäkt.

Pinsamt att tro att Daniel Webb skulle kunna tillföra nåt. Mille skulle knyta ihop honom och munknulla honom med all säkerhet. Att Sevo beblandar sig med en Mupp som Webb antyder att han inte kan ha några vettiga kontakter alls kvar i sverige. Webb är linslusen och den wannabee kriminelle Nr1! Man får sig bara ett gott skratt när man ser karln på bild i media. Och dom tatueringarna webb har : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article149488.ab Vad för sorts fludder gick den tatueraren på ? LOL! En sk kriminell människa eller i grå zonen med någon som helst hjärna skulle ALDRIG som Webb gör på eget bevåg ta kontakt med media för att få lämna intervjuer och regissera artiklar i samråd med journalister. Han tror det ger honom pondus på stan medans istället hela sthlm skrattar bakom hans rygg när han utger sig för att vara föredettingen Sevos högra hand. LOL!
Citera
2010-12-26, 07:06
  #5714
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hoppas att det här spektaklet fortsätter 2011. Då kanske vi får bort skiten.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8328564.ab
Citera
2010-12-26, 13:35
  #5715
Medlem
Grandiosos avatar
Det här ser onekligen hoppingivande ut...

Tycker nästan lite synd om knugen.

Fast bara nästan...


Citera
2010-12-26, 14:25
  #5716
Medlem
Någon som vet hur stor kungens pensionsgrundande inkomst är och
hur många ATP-poäng han kan tänkas ha intjänat under årens lopp?
Citera
2010-12-26, 14:59
  #5717
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Någon som vet hur stor kungens pensionsgrundande inkomst är och
hur många ATP-poäng han kan tänkas ha intjänat under årens lopp?
Han behöver inga ATP poäng. Han tar våra skattepengar i alla fall.
Citera
2010-12-26, 18:01
  #5718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassie
Varför sådant stort intresse för kändisars sängeskapader? Boken är ju inget annat än en lite större Hänt i Veckan. Sensationsskvaller. Filmas o fotas grannarna också, lyssnas efter ljud mellan lägenheterna? Läser taxeringskalendern osv. Är vi ett sjukt nyfiket folk?

Ja. De flesta är intresserade av skvaller men är helt enkelt inte villiga att erkänna det.
Citera
2010-12-27, 11:30
  #5719
Medlem
Citat:
I sitt jultal sa kungen att jordens befolkning kommer att vara tre gånger så stor om 40 år.
Men kungen räknade fel.
– Det korrekta ska vara att befolkningen blir tre miljarder större, inte tre gånger så stor, säger hovets informationschef Nina Eldh.
Jordens befolkning kommer redan 2050 att vara tre gånger så stor som den är i dag
Kungen, som länge varit engagerad i miljön, tog upp frågan och jämförde jorden med ett äpple i sitt traditionella tal.
– Jordens befolkning kommer redan 2050 att vara tre gånger så stor som den är i dag. Hur skall vi få mat, vatten och energi att räcka samtidigt som vi skapar en hållbar utveckling som bevarar miljön? sa kungen.
”Var felinformerad”
Men det visade sig att kungen tog i lite. I en rapport från FN:s befolkningsfond (UNFPA) beräknas befolkningen vara cirka 10 miljarder 2050.
I stället för att addera dagens sju miljarder med tre, multiplicerade kungen med tre.
– Han var felinformerad, säger Nina Eldh.
Kungen hade underkänt i matematik när han tog studenten 1966.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8333186.ab
Två frågor:

1. Vem skriver kungens jultal?
2. Hur kan man få en godkänd studentexamen med underkänt i matematik?
Citera
2010-12-27, 11:40
  #5720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Två frågor:

1. Vem skriver kungens jultal?
2. Hur kan man få en godkänd studentexamen med underkänt i matematik?

Svar:

1. Uppenbarligen en jubelidiot.

2. P.g.a. nepotism.
Citera
2010-12-27, 16:10
  #5721
Medlem
Hallå där Nina Eldh, faktagranskas inte kungens tal?
Citera
2010-12-27, 16:57
  #5722
Medlem
fredrikdenstores avatar
Han yrade om äppelskal och annat skit i sitt jultal. Tog inte upp väsentliga saker, bara tugg.
Citera
2010-12-27, 17:02
  #5723
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hallå där Nina Eldh, faktagranskas inte kungens tal?

Jag gissar att Kungens tal var korrekt skrivet men att han i vanlig ordning läste fel pga sin dyslexi och kanske var han lite bakfull också...

Citera
2010-12-27, 17:10
  #5724
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Jag gissar att Kungens tal var korrekt skrivet men att han i vanlig ordning läste fel pga sin dyslexi och kanske var han lite bakfull också...


Han var nog inte bakfull. Det spelats in flera dagar innan han gick in i dimman på julafton. Däremot är det rätt fånigt att Eldh påstår att Knugen var "felinformerad". Precis som det var han som skrev sitt tal. Kan hon inte vara lite ärligt och säga att talskrivaren fick något om bakfoten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in