Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8245375.ab
Ojdå, kungen har nog svinat värre än vad någon har kunna ana. Är kungen och hans vänner beredda att köra med hot, våld och utpressning så bör ju rimligen kungens handlingar stå i paritet till sådana extrema åtgärder.
Det rör sig nu knappast längre om någon liten otrohetsaffär som kungen vill dölja, utan nu har det hela flyttats upp i en eller flera av följande kategorier: orgier med prostituerade, narkotika, homoerotiska äventyr och/eller våldtäkt.
Ojdå, kungen har nog svinat värre än vad någon har kunna ana. Är kungen och hans vänner beredda att köra med hot, våld och utpressning så bör ju rimligen kungens handlingar stå i paritet till sådana extrema åtgärder.
Det rör sig nu knappast längre om någon liten otrohetsaffär som kungen vill dölja, utan nu har det hela flyttats upp i en eller flera av följande kategorier: orgier med prostituerade, narkotika, homoerotiska äventyr och/eller våldtäkt.
Pinsamt att tro att Daniel Webb skulle kunna tillföra nåt. Mille skulle knyta ihop honom och munknulla honom med all säkerhet. Att Sevo beblandar sig med en Mupp som Webb antyder att han inte kan ha några vettiga kontakter alls kvar i sverige. Webb är linslusen och den wannabee kriminelle Nr1! Man får sig bara ett gott skratt när man ser karln på bild i media. Och dom tatueringarna webb har : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article149488.ab Vad för sorts fludder gick den tatueraren på ? LOL! En sk kriminell människa eller i grå zonen med någon som helst hjärna skulle ALDRIG som Webb gör på eget bevåg ta kontakt med media för att få lämna intervjuer och regissera artiklar i samråd med journalister. Han tror det ger honom pondus på stan medans istället hela sthlm skrattar bakom hans rygg när han utger sig för att vara föredettingen Sevos högra hand. LOL!