2011-05-30, 18:09
  #6313
Medlem
Vad tror ni, kommer kungen annonsera tillökning i familjen?
Citera
2011-05-30, 18:17
  #6314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vad tror ni, kommer kungen annonsera tillökning i familjen?

Knappast, jag tror inte Victoria berättar för honom innan resten av världen vet. Då skulle de meddela i direktsändning och inte via en förinspelad TT-intervju.

För att tala fotbollsspråk, det är läge för avbytaren Victoria att börja värma upp nu på allvar och bli toppforwarden medan kungen får ta Giggs roll(pun intended)
Citera
2011-05-30, 18:26
  #6315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
För att tala fotbollsspråk, det är läge för avbytaren Victoria att börja värma upp nu på allvar och bli toppforwarden medan kungen får ta Giggs roll(pun intended)

Intervjun med kungen blir säkert ett präktigt antiklimax.
Citera
2011-05-30, 18:46
  #6316
Medlem
enannanamandas avatar
Majestätet har säkert "direktlinje" via örsnäcka till Ternert... Han kommer förmodligen bara att blurra runt lite allmänt. Hovet vore ju galna om de gav sig in på alltför konkreta dementier. Jag är tämligen övertygad om att media sitter på bra mycket "roligare" material än vad de hittills låtit sippra ut. De(media) bara bidar sin tid litet! Drömscenariot i såna här sammanhang är ju att få "offret" att förneka litet för mycket... Nej det blir nog lika harmlöst och menlöst som vanligt
Citera
2011-05-30, 18:56
  #6317
Medlem
Kungen avfärdar helt uppgifterna om att det kan finnas bilder på kungen som är känsliga och som den tidigare kriminelle Mille Markovic säger sig ha.
TT: Enligt kungen, kan det finnas komprometterande bilder på kungen i sådana sammanhang?
– Nej, det kan det faktiskt inte finnas. Och sedan är det svårt att kommentera något som man inte sett och som ingen annan har sett heller.
Kungen har heller ingen uppfattning om varför hans vän Anders Lettström försökt få veta via kriminella vilket material Markovic har?
– Nej, så som jag sade tidigare så har jag inte talat med honom i närtid. Han har sitt. Jag styr inte över honom - och det får stå för sig. Det är bara tråkigt, att han haft dåligt omdöme och kommit i kontakt med fel grupp av, ja, ska vi kalla dem för vissa kriminella grupper.
Kungen säger sig inte ha varit på klubbarna Gold club i Atlanta 1996 eller Carat club i Bratislava 2008, vilket uppgifter finns om i boken Den motvillige monarken. Kungen vet heller inte varför så många vittnen talar om besöken.
– Tyvärr alltså, det är väl många människor som besöker de här klubbarna, och som inte alltid har möjlighet att hålla reda på vilka som är där och som inte är där.
Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4531732
Citera
2011-05-30, 19:06
  #6318
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kungen avfärdar helt uppgifterna om att det kan finnas bilder på kungen som är känsliga och som den tidigare kriminelle Mille Markovic säger sig ha.
TT: Enligt kungen, kan det finnas komprometterande bilder på kungen i sådana sammanhang?
– Nej, det kan det faktiskt inte finnas. Och sedan är det svårt att kommentera något som man inte sett och som ingen annan har sett heller.
Kungen har heller ingen uppfattning om varför hans vän Anders Lettström försökt få veta via kriminella vilket material Markovic har?
– Nej, så som jag sade tidigare så har jag inte talat med honom i närtid. Han har sitt. Jag styr inte över honom - och det får stå för sig. Det är bara tråkigt, att han haft dåligt omdöme och kommit i kontakt med fel grupp av, ja, ska vi kalla dem för vissa kriminella grupper.
Kungen säger sig inte ha varit på klubbarna Gold club i Atlanta 1996 eller Carat club i Bratislava 2008, vilket uppgifter finns om i boken Den motvillige monarken. Kungen vet heller inte varför så många vittnen talar om besöken.
– Tyvärr alltså, det är väl många människor som besöker de här klubbarna, och som inte alltid har möjlighet att hålla reda på vilka som är där och som inte är där.
Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4531732

Ja, ja den käre C-G "Nej, det kan det faktiskt inte finnas. Och sedan är det svårt att kommentera något som man inte sett och som ingen annan har sett heller" Ibland undrar jag om majestätet själv var med och skrev replikerna till sin roll i Hey Baberibas "Familjen"!
Citera
2011-05-30, 19:10
  #6319
Medlem
halgurds avatar
TV4 har intervjun:

http://www.nyheterna.se/1.2158552
Citera
2011-05-30, 19:11
  #6320
Medlem
Vår konung är och förblir en lögnare av mycket stora mått.
Citera
2011-05-30, 19:16
  #6321
Medlem
Kungen dissar sin barndomsvän.
Citera
2011-05-30, 19:27
  #6322
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Vår konung är och förblir en lögnare av mycket stora mått.

Ja och han kör ett högt spel just nu. Vinna eller försvinna som det heter. Skulle det komma fram några bilder som inte är så bra för honom och det också visar sig att han ljuger så är det kört för honom.
Citera
2011-05-30, 19:27
  #6323
Medlem
spiken27s avatar
Karl'n står ju och blåljuger.

Kolla kroppsspråket och hur han flackar med ögonen!


__________________
Senast redigerad av spiken27 2011-05-30 kl. 19:30.
Citera
2011-05-30, 19:28
  #6324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kungen dissar sin barndomsvän.
Han dissar allt och alla som hotar hans välfärd. En trist analfabet som slipper jaga stekta sparvar. Dom flygerrätt in i hans bistra käft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in