Citat:
Ursprungligen postat av KeWK!
Ja kungen behöver ju ingen tillåtelse, han får ju göra vad han vill så ;P
Kungen får inte lägga sig i politik (1971)! Han får överhuvudtaget inte yttra sig om ngt som ens kan lukta politik. Och vargar är en infekterad politisk fråga.
Kommer ni ihåg när han yttrade sig om Norska sälar?
Han är helt enkelt för dum, för att fatta tror jag.