2010-11-14, 12:18
  #4753
Medlem
Snor-Jans avatar
Härligt att folket får se vad monarkin går för Det är början på den stora nerläggningen av kunga huset.
Citera
2010-11-14, 13:12
  #4754
Medlem
Droid59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Jaså ?????

Det tycker inte jag och minst ett par miljoner av Sveriges skattebetalare.

Om nu kungen gör så mycket gott för tex näringslivet och dig personligen och andra rojalister så då kan väl ni betala dessa 125 miljoner om året eller hur

Jag tycker att dessa pengar kan satsas på underhåll av pendeltågen och tunnelbanan i Stockholm istället, det är mycket viktigare. Snart är det vinter och då börjar helvetet med lokaltrafiken.
I grunden är detta en rättvise och demokratifråga. Vi har fått ärva ett utdaterat gammalt system som de flest länder har avskaffat. För min del kan han och de andra gärna få hålla på med sitt privatliv som de önskar, men inte som min statschef.
Låt Bernadottarna vara just en adlig familj och sköta sitt. Och låt Sveriges statsangelägenheter skötas av en fullt ut demokratiskt vald eller tillsatt statschef. Det kommer säkert ta ett tag för folk i allmänhet och politikerna i synnerhet att våga byta inställning, men det kommer att ske till slut och C-G har lagt grunden för en utveckling mot en republik i Sverige.
Citera
2010-11-14, 13:52
  #4755
Medlem
BeritafTurbulenss avatar
Kommer Silvia ta sitt pick o pack och dra nu?
Eller kommer hon stumt svälja skiten och flytta ut till flygeln där Victoria bott?
För så jävla nerknarkad är hon väl inte att hon tänker fortsätta umgås med sin otrogne karl?
Citera
2010-11-14, 14:22
  #4756
Medlem
Journalisten Monica Gunne skriver i en intressant kolumn i dagens Aftonbladet (söndag 14/11, sidan 22) om hur hon blev inbjuden till en av kungavännerna på vad hon trodde var en kopp kaffe i början av sextiotalet. Det visade sig tydligen vara något helt annat och hon gick ut därifrån efter ca 2 minuter. Vad hon hann se innan hon gick ut var detta:

"Tre spritt språngande och groteskt feta kvinnor låg i en dubbelsäng. De tre kvinnorna hade ofantliga bröst, dubbla magar och jättelika rumpor. En låg på rygg och rullade med ögonen. En annan låg och stirrade med ögonvitorna i taket. Den tredje stod på alla fyra och hade sex med kungavännen. På golvet runt sängen: ett tiotal uttråkade "pappas pojkar" som satt med tomma ögon och stirrade på paret i sängen."

Man kan fråga sig vem av kungavännerna detta var?
Citera
2010-11-14, 14:33
  #4757
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Uppdate med SÄPOs syn http://www.expressen.se/nyheter/1.2212159/kungens-livvakt-irriterande-att-de-blandar-in-oss

Uppdiktad historia? Från La Camilla?


Lustigt att en livvakt kan gå ut och säga att historien är "uppdiktad" men inte kungen själv Fler än jag som anar ugglor i mossen?

Vänta tills livvakterna börjar pensioneras och skriva memoarer på sina dödsbäddar. Skitandes på tystnadsplikten kommer det säkerligen komma fram hur kungen har knullat småpojkar i Thailand, haft bajsorgier med rumänska lyxluder och smisk-sessioner med sina barn.
__________________
Senast redigerad av LOL!! 2010-11-14 kl. 14:37.
Citera
2010-11-14, 15:50
  #4758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Jaså ?????

Det tycker inte jag och minst ett par miljoner av Sveriges skattebetalare.

Om nu kungen gör så mycket gott för tex näringslivet och dig personligen och andra rojalister så då kan väl ni betala dessa 125 miljoner om året eller hur

Jag tycker att dessa pengar kan satsas på underhåll av pendeltågen och tunnelbanan i Stockholm istället, det är mycket viktigare. Snart är det vinter och då börjar helvetet med lokaltrafiken.

Läs kolumnisten MONICA GUNNE i dagens AFTONBLAD (söndagen den 14 november) "JAG, EN KAFFEFLICKA". Hon ger de s k kaffeflickorna ett ansikte! Det kallar jag kurage!!! Hoppas att det här "bäddar" för att kaffeflickorna törs träda fram!

Hon beskriver en sunkig, tragisk miljö, som en av kungens "kompisar" bjöd in henne till.
Citat: tre spritt språngande och groteskt feta kvinnor låg i en dubbelsäng. De tre kvinnorna hade ofantliga bröst, dubbla magar och jättelika rumpor. En låg på rygg och rullade med ögonen. En annan låg och stirrade med ögonvitorna i taket. Den tredje stod på alla fyra och hade sex med kungavännen."
" På golvet runt sängen: ett tiotal uttråkade "pappas pojkar" som satt med tomma ögon och stirrade på paret i sängen. Här utspelade sig ett slags "glad-sex".
I alla fall var kungavännen glad. Han kopulerade hej vilt. Han satte på kvinnan och åt en banan samtidigt som han skämtade och ropade till dönickarna runt sängen. De unga männen som satt och stirrade med sina slöa blickar".

Snakehunter, visst är vi några miljoner, som ledsnat på att underhålla Statschefen och hans val av debila (utvecklingsstörda) patraskvänner...

Ni som har följt Höne äh Henemarks "avslöjanden" i Expressen kan också konstatera hur hon idag är sliskigt inställsam geentemot Aje Philipson och Noppe Lewenhaupt. Vad tror ni? Kan man uttyda en dusör från de båda herrarna???
Citera
2010-11-14, 17:28
  #4759
Medlem
- Alla gifta exministrar och manliga skådespelare som öppet varit otrogna med småtjejer i åratal borde börja oroa sig.

Anders Rydell

(Anders är författare, journalist och moderator samt chefredaktör på tidningen Konstnären och framtidsredaktör på magasinet Bon.)

Se http://stureplan.se/artiklar/folk/panel/2010/11/12/panel

Småtjejer?
Citera
2010-11-14, 18:35
  #4760
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
haha ... du och kungen har mer gemensamt än du tror. JAG har knullat många fina negresser. Kungen har om han varit lycklig enbart hånglat med en enda.

Jag mycket avundsjuk på att du har hittat så många fina smaskiga bajskorvar.

Men någon ska väll negrer också knulla med.
Citera
2010-11-14, 18:35
  #4761
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
I det ingår inte privat festande det är jag övertygad om
Och det är en viktig del att det inte ska heta skattepengar och fest, för här får man förklara för människor på dagis nivå för att budskapet ska gå fram.
Skvaller värsta sorten går före den seriösa biten.

Nu är apanaget den enda inkomstkällan Knugen har. Det vore väl ändå lite väl ogint att inte låta honom festa alls?

Du ska för övrigt förklara Knugens militära och akademiska meriter.
Citera
2010-11-14, 18:40
  #4762
Medlem
MrsMagoos avatar
Ska vi se Henemark säger att möten skedde i Stenbecks lägenhet
Men berättade inte skvallerjournalisterna i skräpboken att just Stenbeck var arg på henne för han ville han henne själv?
Konstigt att han då lånar ut sin lya, men det är ju klart han lever ju inte så han kan man inte kolla
Gah!

"Carl XVI Gustaf - den motvillige monarken".
En titel som inte passar särskilt väl in som beskrivning av kungen enligt artisten Camilla Henemark

http://www.expressen.se/nyheter/1.2212813/henemark-kungen-alskar-att-vara-kung

Camilla Henemark säger att hon aldrig var med kungen på den ökände torpeden Mille Markovic svartklubb Club Power.
I stället träffades de bland annat i mediemogulen Jan Stenbecks våning, men oftare i kungavännen Aje Philipsons övernattningsvåning på Östermalm.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2212323/sa-festade-henemark-med-kungen

Undrar om Aje är en lojal och trogen vän nu , skulle inte tro det va!


Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nu är apanaget den enda inkomstkällan Knugen har. Det vore väl ändå lite väl ogint att inte låta honom festa alls?

Du ska för övrigt förklara Knugens militära och akademiska meriter.

Jag har tidigare i tråden refererat till wikipedia och dom har i sin tur talat om vilka källor som anges då artikeln skrevs, är det för svårt för dig att förstå att man alltid har källor till det man skriver?
Du är inte bara dum du är urbota dum
Apanaget räcker till en del men inte allt, han har egna pengar som jag tidigare sagt
Herregud människa du är avundsjuk och patetisk
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-14 kl. 18:44.
Citera
2010-11-14, 19:31
  #4763
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nu är apanaget den enda inkomstkällan Knugen har. Det vore väl ändå lite väl ogint att inte låta honom festa alls?

Du ska för övrigt förklara Knugens militära och akademiska meriter.


Jag har tidigare i tråden refererat till wikipedia och dom har i sin tur talat om vilka källor som anges då artikeln skrevs, är det för svårt för dig att förstå att man alltid har källor till det man skriver?
Du är inte bara dum du är urbota dum
Apanaget räcker till en del men inte allt, han har egna pengar som jag tidigare sagt
Herregud människa du är avundsjuk och patetisk

Så det är till att fortsätta att vara ofärskämd. Det enda du lyckas med är tydligen att sitta och förolämpa och påstå saker rätt ut i luften. Du har absolut inte lyckats tillskansa dig någon värdighet i det här forumet.

Jag skiter fullständigt i att du refererar till Wikipedias referenser. Det är ett väldigt billigt knep att komma undan frågan. Jag skulle lika gärna kunna referera till dessa och påstå att han inte har militära meriter, och att han inte har tentat en enda poäng. Läs igenom dina referenser och du kommer att se detta.

Nu vill jag dock inte sänka mig till de nivåer du befinner dig. I stället ber jag dig än en gång att peka på EN referens där det står att han tagit en poäng i Uppsala.

Knugens meriter är. Jag satt av föreläsningarna för en hel kurs i musikhistoria för mitt eget höga nöjes skull. Hade inga planer på att tenta då jag inte hade tid att lösa in tillräckligt för att klara mig. Men till skillnad från knugliga pappa och knugliga sonen, skulle jag aldrig påstå att jag "studerade" detta, och än mindre ta upp det i min meritförteckning.
Citera
2010-11-14, 19:39
  #4764
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Så det är till att fortsätta att vara ofärskämd. Det enda du lyckas med är tydligen att sitta och förolämpa och påstå saker rätt ut i luften. Du har absolut inte lyckats tillskansa dig någon värdighet i det här forumet.

Jag skiter fullständigt i att du refererar till Wikipedias referenser. Det är ett väldigt billigt knep att komma undan frågan. Jag skulle lika gärna kunna referera till dessa och påstå att han inte har militära meriter, och att han inte har tentat en enda poäng. Läs igenom dina referenser och du kommer att se detta.

Nu vill jag dock inte sänka mig till de nivåer du befinner dig. I stället ber jag dig än en gång att peka på EN referens där det står att han tagit en poäng i Uppsala.

Knugens meriter är. Jag satt av föreläsningarna för en hel kurs i musikhistoria för mitt eget höga nöjes skull. Hade inga planer på att tenta då jag inte hade tid att lösa in tillräckligt för att klara mig. Men till skillnad från knugliga pappa och knugliga sonen, skulle jag aldrig påstå att jag "studerade" detta, och än mindre ta upp det i min meritförteckning.

Knugen började väl praktisera det till intet förpliktigande uttrycket "Närvaro vid..." redan under studietiden. Ska inte förväxlas med "Studera" eller "Arbeta"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in