Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Jaså ?????
Det tycker inte jag och minst ett par miljoner av Sveriges skattebetalare.
Om nu kungen gör så mycket gott för tex näringslivet och dig personligen och andra rojalister så då kan väl ni betala dessa 125 miljoner om året eller hur
Jag tycker att dessa pengar kan satsas på underhåll av pendeltågen och tunnelbanan i Stockholm istället, det är mycket viktigare. Snart är det vinter och då börjar helvetet med lokaltrafiken.
Läs kolumnisten MONICA GUNNE i dagens AFTONBLAD (söndagen den 14 november) "JAG, EN KAFFEFLICKA". Hon ger de s k kaffeflickorna ett ansikte! Det kallar jag kurage!!! Hoppas att det här "bäddar" för att kaffeflickorna törs träda fram!
Hon beskriver en sunkig, tragisk miljö, som en av kungens "kompisar" bjöd in henne till.
Citat: tre spritt språngande och groteskt feta kvinnor låg i en dubbelsäng. De tre kvinnorna hade ofantliga bröst, dubbla magar och jättelika rumpor. En låg på rygg och rullade med ögonen. En annan låg och stirrade med ögonvitorna i taket. Den tredje stod på alla fyra och hade sex med kungavännen."
" På golvet runt sängen: ett tiotal uttråkade "pappas pojkar" som satt med tomma ögon och stirrade på paret i sängen. Här utspelade sig ett slags "glad-sex".
I alla fall var kungavännen glad. Han kopulerade hej vilt. Han satte på kvinnan och åt en banan samtidigt som han skämtade och ropade till dönickarna runt sängen. De unga männen som satt och stirrade med sina slöa blickar".
Snakehunter, visst är vi några miljoner, som ledsnat på att underhålla Statschefen och hans val av debila (utvecklingsstörda) patraskvänner...
Ni som har följt Höne äh Henemarks "avslöjanden" i Expressen kan också konstatera hur hon idag är sliskigt inställsam geentemot Aje Philipson och Noppe Lewenhaupt. Vad tror ni? Kan man uttyda en dusör från de båda herrarna???