Nån mer än jag som får Loredana Berté vibbar utav att lyssna på La Camilla?
http://www.expressen.se/nyheter/1.2212241/loredana-jag-ar-gift-med-bjorn-borg
Citat:
Loredana: "Jag är gift med Björn Borg"
En känsla man får är att när en kvinna når Loredanas ålder och dumpad av alla sina män då träder vanföreställningarna fram ..... vänta 10 år till så skall ni få höra vad La Camilla och kungen egentligen har gjort ... då växer story 10ggr återigen .... men lik förbannat har kungen inte gjort mer än att hånglat med henne ....... faen vad trött man blir på gamla avdankade horor som tappat fotfästet i livet för att det enda de egentligen kunde var att sära på benen ......
Att aftonbladet bara sitter och väntar på att utnyttja dessa tragiska kvinno öden och dra deras skit i rännstenen 1000gr bara för att rubba in hur misslyckade de varit .... DET ÄR SKANDALPRESSENS ANSVAR
Om 10 år kan ni ta fram det här inlägget på flashback och jämföra rubrikerna när La Camilla basunerar ut "Jag är hemligt gift med Kungen!" ..... eller en gång i framtiden när Kungen dör såskall hon ge sig in i pressen och "Jag borde få del av arvet!"
Satan vilket smutsigt häftplåster det är att ha La Camilla efter sig ...... Tack vare min erfarenhet har jag nobbat att doppa veken i henne för jag fick redan tidigt dessa "Loredana Betré" vibbar om henne
..... det är MÅNGA mäns liv som La Camilla kan smusta ner ... men varför ger hon sig då på kungen? Jo för där kan hon ställa till mest skada .......