Personligen tyckte jag att den första delen i trilogin var okidoki, men sen blev det segare än segt...
Men jag undrar vad C-G brukar läsa för thrillers "Jag är inte glad eftersom Larssons böcker är hemska snarare än glädjefulla", säger kungen till tidningen...ganska ovanligt med glädjefulla thrillers
Jaja, Stieg L visste ju uppenbarligen i alla fall hur man skriver för att sälja stort ...hade han skrivit glädjefulla action/thrillers tvivlar jag på att det sålts särsk många ex

Upplagorna är ju helt osannolika, nästan 50 millioner böcker sålda hittills!