2010-11-12, 11:14
Medlem
Minns ni vad jag sa? En tidsfråga innan CH säljer sin historia till kvällspressen. Jag sa 250 papp. Hon fick 200. Nu väntar vi bara på att få höra hennes Haga Video-historia med länspolismästare Göran Lindberg m.fl.. Tänk på att allt går att köpa för pengar. Även statens tystnad, d.v.s. Säpos tystnad... Sug på den en stund mina Fb-vänner.
Citera
2010-11-12, 11:15
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qofe
Ni som kan detta med kungar och drottningar, kan dom inte skiljas?
Det är väl det uppenbart bästa för alla parter? Då kan kungen hålla på bäst han vill.
Det är ju ändå bara ett hitte-på-äktenskap, typ som Hillary och Bill Clintons. De låter sig fotas ihop ibland och leker familj.
Citera
2010-11-12, 11:16
Medlem
Heladageniskogens avatar
Vi behöver en ny kungaätt tror jag...
Citera
2010-11-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har man en gång sålt sig finns inga moraliska hinder att överbrygga för att göra det igen.

Japp!
Citera
2010-11-12, 11:19
Medlem
Mayitos avatar
Uppdaterad:
http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Aftonbladet var också intresserad av en intervju, men ville inte betala några pengar. Enligt Helin har Henemarks agent vädjat om att lämna henne i fred för att hon mår så dåligt.

– Jag kan inte veta om Expressen betalat. Men i våra diskussioner med Henemark och hennes agent har vi förstått att det funnits ett bud om pengar för en intervju. Vi har meddelat att vi inte kommer att betala, säger Jan Helin.

Thomas Mattsson:

– Som vanligt noterar jag att det, än en gång, till branschmedia sprids obekräftade rykten om Expressen när vi publicerar ett exklusivt material som konkurrenten inte har. Jag avstår från att spekulera om det, och konstaterar bara att vi aldrig – oavsett om det gäller Zlatan Ibrahimovic, Mona Sahlin eller för den delen Camilla Henemark – kommenterar hur vi arbetar eller får information."
Citera
2010-11-12, 11:20
Medlem
Fast det borde ju gagna dem "moraliskt" sett, och så skulle han ju bli en kung "i tiden"
För mig kvittar det.....fast ändå inte.....har mer problem med att han är gift än att han träffar diverse "kaffeflickor".
Citera
2010-11-12, 11:21
Medlem
Mayitos avatar
Och så en sak till:

Detta har absolut ingenting med prostitution att göra. Det saknas helt och hållet belägg för detta. Så sluta trolla, tack.
Citera
2010-11-12, 11:22
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Vi behöver en ny kungaätt tror jag...
Nej, en president är vad vi behöver.
Citera
2010-11-12, 11:24
Medlem
Bystskuggas avatar
En intressant aspekt är att om den delen som handla om Henemark nu kan bekräftas, hur mycket av det övriga som nämns i boken är sant? Har Kungen köpt prostituerade på diverse ställen runt om i världen? Har han gjort det efter att Sverige införde sin sexköpslag? Det skulle varit kul att veta, men jag tvivlar på att någon information om det kommer att läcka ut.
Citera
2010-11-12, 11:26
Medlem
Den här bilden på Camilla Henemark får en särskild innebörd!

http://oppetarkiv.blogg.se/images/henemark_1146773921.jpg
Citera
2010-11-12, 11:26
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
En intressant aspekt är att om den delen som handla om Henemark nu kan bekräftas, hur mycket av det övriga som nämns i boken är sant? Har Kungen köpt prostituerade på diverse ställen runt om i världen? Har han gjort det efter att Sverige införde sin sexköpslag? Det skulle varit kul att veta, men jag tvivlar på att någon information om det kommer att läcka ut.
Spelar ingen roll. Knugen är ostraffbar.
Citera
2010-11-12, 11:27
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
gofe skrev
Ni som kan detta med kungar och drottningar, kan dom inte skiljas?
Det är väl det uppenbart bästa för alla parter? Då kan kungen hålla på bäst han vill.

Det är faktiskt en väldigt intressant fråga. Är en skilsmässa det enda sättet för monarkin att behålla någon slags trovärdighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in