2010-11-05, 20:50
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tjäna en hacka kan hon inte göra utan att uttala sig. Så varför gör hon inte det då, om det är hennes fundering? Hon skulle kunna sälja storyn för multum om hon ville. Vi pratar internationellt intresse=internationella pengar.
För att Camilla kanske faktiskt gillade kungen. Var kär.
Därför visar hon honom respekt och kniper käft. Det skulle förvåna mycket om media får något mer ur Camilla Henemark rörande denna historia.
Citera
2010-11-05, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Jag skriver att det kan tänkas komma en reaktion från Henemark precis som om du resonerar kring sannolikheten att hon skulle kunna reagera negativt på att hon blir tillskrivna yttranden av en av Sveriges största tidningar. Det yttrande i mitt inlägg om tid och rum gäller för publiceringen av artikeln som ägde rum idag. Det krävs ingen synsk förmåga att konstatera att publiceringen ägde rum idag. Jag yttrar vidare ingenting om en reaktion kommer eller inte utan att det skulle väl kunna tänkas att hon skulle kunna reagera, men det resonemanget är det du som bjuder på att resonera kring och jag erbjuder i dialogen resonemanget att hon skulle kunna tänkas reagera - ingenting annat.

Om vi sorterar bort ditt förment högtravande språk och övergår till flashbackska så spekulerar du i att La Camilla kommer att dementera dagens artikel i Expressen, men du har inget särskilt att hänga upp det på? Och utifrån denna rena spekulation utan grund så utgår du från att artikeln är fiktion enligt tidigare inlägg?

Mycket skitsnack har jag läst på flashback - och då menar jag MYCKET skitsnack! - men detta tog fanimej priset!
Senast redigerad av Zurfarn08 2010-11-05 kl. 20:58.
Citera
2010-11-05, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Därför visar hon honom respekt och kniper käft. Det skulle förvåna mycket om media får något mer ur Camilla Henemark rörande denna historia.

Håller med dig, och detta indikerar att historien är sann.
Citera
2010-11-05, 20:53
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ha!!! Kär? Kyss mig i arslet! Det vara bara pengar det i så fall handlade om!!
Citera
2010-11-05, 20:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Tjäna en hacka kan hon inte göra utan att uttala sig. Så varför gör hon inte det då, om det är hennes fundering? Hon skulle kunna sälja storyn för multum om hon ville. Vi pratar internationellt intresse=internationella pengar.

Citat:

Ett annat alternativ skulle kunna vara att hon blir erbjuden en summa pengar för att hålla käften.
Citera
2010-11-05, 20:54
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Ha!!! Kär? Kyss mig i arslet! Det vara bara pengar det i så fall handlade om!!
Vad vet du om det, imbecilla bondlurk?
Citera
2010-11-05, 20:55
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Vad vet du om det, imbecilla bondlurk?
Tack för dit omdöme.
Citera
2010-11-05, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ett annat alternativ skulle kunna vara att hon blir erbjuden en summa pengar för att hålla käften.

I så fall tror jag att hon hade dementerat. Knugen hade väl velat få valuta för pengen om han skulle betala.
Citera
2010-11-05, 21:00
Bannlyst
Citat:
Om vi sorterar bort ditt förment högtravande språk och övergår till flashbackska så spekulerar du i att La Camilla kommer att dementera dagens artikel i Expressen, men du har inget särskilt att hänga upp det på? Och utifrån denna rena spekulation utan grund så utgår du från att artikeln är fiktion enligt tidigare inlägg?

Mycket skitsnack har jag läst på flashback - och då menar jag MYCKET skitsnack! - men detta tog fanimej priset!

Jag spekulerar inte, det är det du indirekt själv gör när du för fram resonemanget. Att artikeln är en fiktion, det har jag belägg för - ansvarig utgivares juridiska status/motsägelsefullheterna i artikeln/ journalistens 50/50-våg för att väga yttranden mot varandra.

Frågan om Henemarks reaktion är en annan fråga. Jag spekulerar inte då jag inte ger något besked om när eller hur. Du får läsa mitt inlägg igen.
Citera
2010-11-05, 21:00
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
I så fall tror jag att hon hade dementerat. Knugen hade väl velat få valuta för pengen om han skulle betala.
Han hade väl betalat vad fan det kostat med checkblocket i fickan. Kåt som han var
Citera
2010-11-05, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Jag spekulerar inte, det är det du indirekt själv gör när du för fram resonemanget. Att artikeln är en fiktion, det har jag belägg för - ansvarig utgivares juridiska status/motsägelsefullheterna i artikeln/ journalistens 50/50-våg för att väga yttranden mot varandra.

Frågan om Henemarks reaktion är en annan fråga. Jag spekulerar inte då jag inte ger något besked om när eller hur. Du får läsa mitt inlägg igen.

Nej tack, jag avböjer vördsamt från att ånyo smutsa ner mitt synorgan.
Citera
2010-11-05, 21:04
Bannlyst
Citat:
Nej tack, jag avböjer vördsamt från att ånyo smutsa ner mitt synorgan.

Du förstod inte inlägget första gången men andra gången går det nog bättre. Det är bevisligen inte fel på din syn utan bara din läsförståelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in