2010-11-03, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
I den kommande boken "Den motvillige monarken" paras Kungen ihop med artisten Camilla Henemark av bokens huvudförfattare, Thomas Sjöberg.

De ska ha haft ett ettårigt förhållande och Kungen ska ha varit "barnsligt förälskad" i henne. Drottning Sílvia ska ha haft kännedom om det hela.

Enligt Expressen och Aftonbladet vill Camilla Henemark i nuläget varken bekräfta eller demetera påståendena.

Vad säger ni FB-detektiver? Finns det någon substans i detta eller är det bara snack?

HAHAHAHA, då förstår jag varför den där tjejen på Sveriges radio som var inblandad i boken fick sparken. Vilket jävla skitsnack!
Citera
2010-11-03, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
om hon är massivt obildad, då ligger hon väl på samma nivå som kungen,lr?

För övrigt roligt att hon varken vill dementera lr bekräfta. är det bara jag som tolkar det som ett indirekt erkänande?

Kanske. Skyldig eller inte så är det smart gjort. Hon är ett attention-seeking-media-luder och i egenskap av det så vet hon hur man håller liv i en bra story.

Henemark vs. Aftonbladet plus läsare: 1-0.
Citera
2010-11-03, 09:42
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
Är något fundersam över varför inte Camilla Henemark varken vill bekräfta eller demetera påståendena.

Hon försöker luska ut om hon kan tjäna pengar på det innan hon svarar
Citera
2010-11-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Kan inte folk GE FAN i kungen. Respektlösa svin, det är vår konung för helvete, vår landsfader. Hade detta varit på 1700-talet hade de fått springa gatlopp medans arga folkmassor kastat hästskit på dom!

Håller med till 100%
Citera
2010-11-03, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elgert08
Ge fan i kungen!? Han är ju en guldgruva! Sveriges kanske största pajas. Och han har ett offentligt ämbete. Det blir inte bättre än så!

Pajas är väl endå att ta i? Och långt ifrån Sveriges största! Dock tycker inte jag att man ska låta bli han då jag inte gör skillnad på min granne och kungen...

Får lite nedtystningsvibbar här! Det får mig att tro att det inte är sant... Man skulle ha hört om det innan om man hade brytt sig.
Citera
2010-11-03, 09:51
Bannlyst
En anonym källa är fan ingen bra källa...

Dock skiter jag i vad han gör, men jag facineras hur mycket andra bryr sig! Liksom han är bara människa, klart han gör fel ibland. Hade vem som helst utav oss varit kung så hade det nog varit värre...
Citera
2010-11-03, 09:52
Medlem
pizzaskinkas avatar
Fick mig osökt att tänka på denna gamla klassiker:

http://www.youtube.com/watch?v=375gbtk5wLE
Citera
2010-11-03, 09:56
Medlem
cp-apas avatar
Någon som vet något om författarna: Thomas Sjöberg, Deanne Rauscher, Tove Meyer?
Citera
2010-11-03, 10:09
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Kan inte folk GE FAN i kungen. Respektlösa svin, det är vår konung för helvete, vår landsfader. Hade detta varit på 1700-talet hade de fått springa gatlopp medans arga folkmassor kastat hästskit på dom!

Men buhu. Tycker du den svenska kungafamiljen är speciellt kungalik?

-CP knullar lättfotade glamourmodeller och är förståndshandikappad. Madeleine ligger med alla som har ett badboyrykte och klarar inte av sitt ämbete överhuvudtaget.

Viktoria bryter normer och knullar fotfolket och kungen är notoriskt otrogen. Ryktena går att silvia är detsamma.

Knugen har för övrig tjaskigt spritsinne och besitter inte direkt de högsta av förståndsgåvor, likt hans son.

Vilken jävla kungafamilj.

*suck*
Citera
2010-11-03, 10:10
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Någon som vet något om författarna: Thomas Sjöberg, Deanne Rauscher, Tove Meyer?

Kanske denna tråd kan vara till hjälp.

https://www.flashback.org/t1344231

/Provokatör
Citera
2010-11-03, 10:26
Medlem
the_mechanixs avatar
Är Camilla Henemark blatten som kommer upp när man söker på Google?

EDIT: Mulatt var hon tydligen, halvneger. Good times när statschefen börjar rasblanda...
Citera
2010-11-03, 10:33
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
Är Camilla Henemark blatten som kommer upp när man söker på Google?

EDIT: Mulatt var hon tydligen, halvneger. Good times när statschefen börjar rasblanda...

Då kanske han inte skulle ha gift sig med en halvbrasilianska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in