Tjugo lakan i timmen tycker jag är en hyfsad inkomst, särskilt när det inkluderar nötande av limousinsäte på väg till Örebro, eller om det kanske var Arboga.
Oscars II porrsamling borde omedelbart ställas ut på museum! Det skulle bli en fin kunglig utställning på t.ex. Solliden, som kungen kunde inviga, i enlighet med sitt valspråk "För Sverige -- i tiden".
Kungahusets samlingar utgör en del av Sveriges kulturarv. De bör göras tillgängliga för folket i sin helhet.
Senast redigerad av Asteniker 2010-04-19 kl. 15:42.
Om man får tro på uppgiften att vår Kung är rökare, så undrar jag vilket märke han väljer. Enligt alla rykten så lär det vara cigarretter som han tycker bäst om. Eller är det så att han gillar tobak i alla dess former ? Skulle vara festligt att se kungen i något reportage spotta ut en prilla snus vid ett olämpligt tillfälle. Finns det någon Hovleverantör av tobak ?
"- Det finns faktiskt en bestämmelse som säkrar kungahuset och adelns rätt att köra häst och vagn på platser där vanligt folk icke får köra vagn, och i modern tid tolkar vi detta som motordrivna fordon. Detta är för att de ska slippa behöva umgås med den dyngstinkande pöbeln."
Med den möjligheten så förstår jag att de både kör ock parkerar som galningar.
"- Det finns faktiskt en bestämmelse som säkrar kungahuset och adelns rätt att köra häst och vagn på platser där vanligt folk icke får köra vagn, och i modern tid tolkar vi detta som motordrivna fordon. Detta är för att de ska slippa behöva umgås med den dyngstinkande pöbeln."
Med den möjligheten så förstår jag att de både kör ock parkerar som galningar.
Tjugo lakan i timmen tycker jag är en hyfsad inkomst, särskilt när det inkluderar nötande av limousinsäte på väg till Örebro, eller om det kanske var Arboga.
Det är vad en pensionär får ut på två månader och då måste han också skatta för dessa pengar vilket kungen inte behöver göra för sitt apanage.
Tycker ni att Kungen har varit lite tillbakadragen de senaste åren? Det har i princip varit tyst från hovet sedan uttalandet om varg-stammen. Förbereder han sig för att lämna över tronen till kronprinsessan redan vid bröllopet? Han kanske är på väg att bli pensionär konungen?