Citat:
Ursprungligen postat av aftonbladet
Jesus fucking Christ, vilken jälvulskt dålig kvalité det blivit på denna skvallertråd om H.M.K. C-G!
Den håller på att förvandlats till en "smutskasta-grävande-journalister-för-att-bevara-Knugens-heder-tråd".
Först rykten, sen ett drev men efter ett tag så svänger det, absolut inget fel i att vi på FB gräver och ifrågasätter trovärdighet, heder och syfte hos författarna. När det vänder så vänder det snabbare i ett forum som detta.
Citat:
Byt fucking forum för fan. Kan ni inte läsa rubriken, DeLorean och citerade? Skapa en egen tråd. Ni bidrar inte med något här! Det känns som att alltför många inlägg här nu går ut på att man inte ska skvallra om C-G, utan snarare ödsla energin på att ogiltigförklara författare.
Vi har egna trådar bl.a den om bordellhärvan som sabbades av Deanne Rauschers förra bok om bordellhärvan.
https://www.flashback.org/t314588
Citat:
Dessutom är positionen att kritisera boken som släpptes idag på den grunden att den utgått från skvaller från denna eller andra forumtrådar här på FB helt obegriplig, ifall man samtidigt postar på nämnda trådar i syfte att "ställa saker till rätta och berätta den riktiga sanningen" - inte så smart.
Nä här ska vi bara sitta och slänga ur oss skit på HMK, inte granska det som sägs och av vem, personligen postade jag inte i denna tråd innan moderatorn slog ihop några trådar igår och vips så hade jag postat här och då kunde jag ju fortsätta göra så (Den motvillige postaren).
Citat:
Man kan också ana ett osunt emotionellt personligt engagemang i Knugaskandalen som nu uppdagas hos vissa. Vi är inte här för att höra på bitterfittahistorier om hur fel journalisterna har!
SNÄLLA MODERATOR, KÖR BORT TROLLEN!
Vari ligger det osunda?
/Provokatör