Var där i en vecka i mars.
Det finns några freelancer som du kan träffa på den enda stora nattklubben "Sabay" i Whitesands, dom kommer att attakerad dig vid 1 tiden då diskoteket stänger då.
Tyvärr måste jag meddela dig att kvaliten är riktigt dålig på Ko chang då ön är inte en "sex destination" dessutom så är stället MYCKET LITEN och dom flesta är Svenska barnfamiljer och mycket unga "Svenska" backpackers och det dom sista som tjejerna i " Ko Chang" vill hels ha" vilket är till din fördel"
Den finns också några "girlie bars" men som jag sa är kvaliteten ganska dålig.
Betala inte mer än 700 för ST annars är du torsk.
Det finns dock många snygga unga backpackers brudar och du kan väl attackera dom också medans du har en ST på sidan om.
Det kommer finnas några jätte snygga brudar med sina "erövningar" från Pattis på Ko Chang och du kan se vilket "virke" det finns i Pattis...
Det du MÅSTE du göra i Ko chang är däremot:
Hyra en motorcyckel och se alla stränder på ön då " Whitesands är det sämsta" och åka speed båt eller en dagstur till " KO MAK" då det är en av få ställen i Thailand som ser ut som Maldiverna och är inte så känd "än".
Se bilder från Ko Mak här
http://www.thailandbilder.se/
Skriv till mig och du vill veta något mer.
P.S
Försök att få din familj att ta dig till Ko Samet "genom Pattis" då får du kul...