2007-07-03, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Lolitas Blowjob bar på Soi 8 är super

Jag blev avsugen av lolitas hostess när jag var där, hon slet som fan för att få mej att komma. Sen så satt jag i baren o tog en öl, då började hon bakom baren att flörta... hon var skitsnygg och ung men jag visade inget intresse för jag hade redan en thai tjej som väntade på mitt rum.
Citera
2007-07-03, 13:33
Medlem
Chillas avatar
Tack för svaren!!! något hotell har vi inte bokat än men kom gärna med förslag på vilket man ska boka . Åker dit i december... =)
Citera
2007-07-03, 14:34
Medlem
brawes avatar
http://www.phuket-discovery.com/paloma.htm Paloma cliff där bodde ja... 100 meter till tjejbarerna å nära till disco
Ps. sängen i bungalow 25 i sönderknullad
Citera
2007-07-03, 15:05
Medlem
nolifers avatar
Det där med svartsjukan är något speciellt.........

Kommer ni ihåg den där thaidonnan som högg av sin mans(thai) balle för att han hade en mia noi.....dom sydde fast ballen och nu är dom lyckligare än någonsin

Där har ni ett exempel på något som aldrig händer i Sverige,
1. man blir inte av med ballen om man vill skiljas/vänstra
2. Om det nu skulle hända så skulle man knappast gå tillbaka till samma kärring.....
Citera
2007-07-03, 15:29
Medlem
divinebaals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Spela skiten ur tjejerna på 4-i-rad? Jag tvivlar. Men visst, det kan ju vara sant. Jag har också vunnit, men jag skulle knappast kalla det spela skiten ur dom.

Jodå, det går. Kräver dock att du först o främst INTE dricker eller knarkar. Du ska vara skärpt. Sen är det så att flesta, inte alla, men de flesta, har lärt sig mönstren. De tänker inte utan spelar ungefär likadant varje gång.

Så, undvik mönstren, tänk själv, bjud dem på sprit och de blir konfysa o tappar konceptet. Då kan du lätt vinna 7-8ggr av 10.
Citera
2007-07-03, 21:38
Medlem
edenforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dextrosol
...Sen kommer nästa intressanta fråga.. Vad ska vi ha för svepskäl, det vill jag gärna ha lite tips om. Dvs hyfsat intressanta ställen som vi kan säga att vi ska besöka för att slippa shopping och som damerna garanterat inte vill följa med på.

Svepskäl??? Säg att ni ska ut och knulla...
Citera
2007-07-03, 21:59
Medlem
Svepskäl

Citat:
Ursprungligen postat av edenforever
Svepskäl??? Säg att ni ska ut och knulla...

Heldagsaktivitet: fiske strax utanför BKK
http://www.bangkokfishing.com/

Bilder kan ju fixas till redan innan med hjälp av photoshop.

Fisklukt ?
Citera
2007-07-03, 22:57
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Tänkte att vi kanske kunde ändra inriktning lite i den här tråden, längesen det var någon riktig fart.

Det är så här, vi är två familjer som kommer att sammastråla i Bkk framåt hösten, ena paret på nerresa och vi på hemresa. Vi reser utan barn och jag gissar att kvinnorna helst vill ägna sig åt shopping under 2-3 dagars besök.

Vi killar tänkte oss prova på lite annat. Har läst rätt mycket om Soapy massage och det är något jag gärna vill prova på. Men var ska vi gå?? Har läst lite på Bangkok Tonight Forum, men det kostar skjortan att läsa mer än första sidan av varje tråd där och trådstarterna är ganska gamla.

Vilka är dom bästa massageställena i Bkk?? Är Poseidon fortfarande bra, likaså Love Boat, håller dom stilen? Rekommendera gärna era bästa ställen!

Sen blir det nog ett besök hos Marc på Eden, det vore kul med lite färska recensioner därifrån.

Sen kommer nästa intressanta fråga.. Vad ska vi ha för svepskäl, det vill jag gärna ha lite tips om. Dvs hyfsat intressanta ställen som vi kan säga att vi ska besöka för att slippa shopping och som damerna garanterat inte vill följa med på.

Gå in på World Sex Guide ,WSG man måste regga sig men det är gratis. Uppdateras genom att medlemmarna skriver recensioner, tipsar om allt som är värt att veta, nya inlägg kommer flera gånger om dagen på bangkok forumet.
Citera
2007-07-04, 09:27
Medlem
Citat:
Lolitas Blowjob bar på Soi 8 är super

Är inte ute efter barer, tyvärr.. det ska vara Mp:s med Soapy Massage.

Citat:
Ursprungligen postat av sommartid
Heldagsaktivitet: fiske strax utanför BKK
http://www.bangkokfishing.com/

Bilder kan ju fixas till redan innan med hjälp av photoshop.

Fisklukt ?

Ett bra tips, dock inte tillämpligt i mitt fall. Hustrun vet att jag är j-t ointresserad av fiske.

Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Gå in på World Sex Guide ,WSG man måste regga sig men det är gratis. Uppdateras genom att medlemmarna skriver recensioner, tipsar om allt som är värt att veta, nya inlägg kommer flera gånger om dagen på bangkok forumet.

Tack för tipset, har reggat mig och sitter och väntar på aktiveringsmailet!

Tar tacksamt emot ytterligare tips på oskyldiga aktiviteter i Bkk samt Mp:s.
Citera
2007-07-04, 10:48
Medlem
Citat:
Är inte ute efter barer, tyvärr.. det ska vara Mp:s med Soapy Massage.

Ett bra tips, dock inte tillämpligt i mitt fall. Hustrun vet att jag är j-t ointresserad av fiske.

Tack för tipset, har reggat mig och sitter och väntar på aktiveringsmailet!

Tar tacksamt emot ytterligare tips på oskyldiga aktiviteter i Bkk samt Mp:s.

Säg du skall till Pantip Plaza ock kolla på dator 7 vånings varuhus med bara teknik ..

Sen till Lolitas ..det är ingen riktig bar . Inget jävla snack utan rakt in pekka att ni skall gå upp till tjejen . sen fram med masken så suger hon av dig direkt perfekt om man är stressad..

Massage Aviva so8 det med jävligt nice ..
Citera
2007-07-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius

Tack för tipset om WSG. Kanonforum!

Citat:
Säg du skall till Pantip Plaza ock kolla på dator 7 vånings varuhus med bara teknik ..

Tack! Pantip Plaza är ett hett tips. Inte precis nåt som intresserar de flesta tjejer...
Citera
2007-07-04, 16:05
Medlem
Ko Chang=Svenne familje paradis

Var där i en vecka i mars.
Det finns några freelancer som du kan träffa på den enda stora nattklubben "Sabay" i Whitesands, dom kommer att attakerad dig vid 1 tiden då diskoteket stänger då.
Tyvärr måste jag meddela dig att kvaliten är riktigt dålig på Ko chang då ön är inte en "sex destination" dessutom så är stället MYCKET LITEN och dom flesta är Svenska barnfamiljer och mycket unga "Svenska" backpackers och det dom sista som tjejerna i " Ko Chang" vill hels ha" vilket är till din fördel"
Den finns också några "girlie bars" men som jag sa är kvaliteten ganska dålig.
Betala inte mer än 700 för ST annars är du torsk.
Det finns dock många snygga unga backpackers brudar och du kan väl attackera dom också medans du har en ST på sidan om.

Det kommer finnas några jätte snygga brudar med sina "erövningar" från Pattis på Ko Chang och du kan se vilket "virke" det finns i Pattis...

Det du MÅSTE du göra i Ko chang är däremot:
Hyra en motorcyckel och se alla stränder på ön då " Whitesands är det sämsta" och åka speed båt eller en dagstur till " KO MAK" då det är en av få ställen i Thailand som ser ut som Maldiverna och är inte så känd "än".
Se bilder från Ko Mak här
http://www.thailandbilder.se/

Skriv till mig och du vill veta något mer.
P.S

Försök att få din familj att ta dig till Ko Samet "genom Pattis" då får du kul...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in