2010-05-13, 00:48
Medlem
Barnporrs avatar
blev riktigt hård i byxan av detta, någon som vet var jag kan hitta mer? vad heter filmen skulle också uppskattas...
obs. ej djurporr bara snubbar i masker.

http://www.newsfilter.org/video/5751...THE_SAME_TIME/
Citera
2010-05-13, 21:50
Medlem
Ollebolle22s avatar
Här är nått liknande på samma sida

http://www.newsfilter.org/video/5725...GO_LONGHORNS!/
Citera
2010-05-19, 23:02
Medlem
sitter här helt stekt och klickar naturligtvis, fan fick en panic attack där med zoomen och ögonen!
riktigt styggt
Citera
2010-05-19, 23:50
Medlem
ShadowStallions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnporr
blev riktigt hård i byxan av detta, någon som vet var jag kan hitta mer? vad heter filmen skulle också uppskattas

www.beastpaint.com har en hel del liknande. Tyvärr är det är en betalsida, men bara googla på beastpaint så hittar du säkert en hel massa av deras filmer gratis. Dock är det mest gayporr vad jag kommer ihåg, bara så du vet.
Citera
2010-05-20, 13:46
Medlem
KingPsychedelics avatar
jävla japaner...varför kan de inte va som oss vanliga människor, ..eller är detta resultatet av två atombomber???
Citera
2010-05-20, 15:22
Medlem
Barnporrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
jävla japaner...varför kan de inte va som oss vanliga människor, ..eller är detta resultatet av två atombomber???
de är de också. det beror nog snarare på hög bnp och stor folkmängd, då har du plötsligt både efterfrågan och en industri som kan producera något så pass nischat... som kan tillfredställa de få som uppskattar det då

bilden du fått är nog väldigt vinklad för det är ju bara de saker som verkligen sticker ut som mest som når hit på många sätt.
Citera
2010-05-20, 16:35
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnporr
de är de också. det beror nog snarare på hög bnp och stor folkmängd, då har du plötsligt både efterfrågan och en industri som kan producera något så pass nischat... som kan tillfredställa de få som uppskattar det då

bilden du fått är nog väldigt vinklad för det är ju bara de saker som verkligen sticker ut som mest som når hit på många sätt.

True,

Jag tror deras sjuka pervositet har att göra med att de inte får kriga så the way of the samuraj tar sig uttryck i Battle royal, och tentakelsex
Citera
2010-05-20, 17:14
Medlem
Barnporrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
True,

Jag tror deras sjuka pervositet har att göra med att de inte får kriga så the way of the samuraj tar sig uttryck i Battle royal, och tentakelsex
vad baserar du det på då? som sagt så är det en väldigt liten nisch... japaner kulturellt sett lär knappast vara mycket sjukare än resten.
Citera
2010-05-21, 13:39
Bannlyst
Folk tänder på konstiga saker?
Citera
2010-05-22, 20:46
Medlem
omg, blev typ rädd av att kolla på skiten. när gris-killen kom fram tänkte jag bara på Saw.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in