2020-07-23, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Det är ändå ganska underförstått iom att marxisterna i grund och botten är judar eller halvjudar.

Muslimska kvinnor bär burqa för att sjydda sig. Vita kvinnliga "feminister" förfular sig för att andra (((feminister))) uppmanar de till det.

Summa sumarum så kommer dessa hjärntvättade kvinnor att gå igenom sitt helt meningslösa liv i ett mörkt moln utav ångest, droger och dekadens. När de tillslut kommer underfund med att de blivit totalt lurade så kommer deras äggstockar att vara helt värdelösa och de kommer att få tillbringa sin resterande del utav sina tragiska liv i total ensamhet.

Resa hem till din negerhytta..
Citera
2020-07-23, 16:45
Medlem
Det är väl för att dom är fula som dom har blivit feminister och inte tvärt om. När män inte tycker att dom är attraktiva så utvecklar dom ett ohejdat manshat.
Citera
2020-07-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nico_317
Som rubriker säger, när jag är ute på stan, ser på kvinnorna så tycker jag verkligen att dom har förlorat sin charm, hur? jo många ser inte längre feminina ut.
Tatueringar, rakad skalle, sättet dom går och nu talar jag inte om alla för att det finns undantag.
Nåja feminismen har inte bara skadat deras yttre utan även deras inre.
Dom vill vara som män, försöker prata som män och agera som män, många kan säkert inte ens koka ett ägg för sin man för att det är antagligen kvinnoförtryck.
Feminismen har gjort att många kvinnor här i Sverige är odugliga som fruar, allt detta jämnställdhets tjafs o.s.v
Jag vet nu att att feminist Oscar kommer bli arg nu och ställer sig bakom feministerna.
Sverige har sjunkit så lågt att även så kallade män är feminister, ni är verkligen pinsamma.
Jag bryr mig inte om kvinnan har en slags utbildning o.s.v utan mer om hur hon är, är hon duktig på att laga mat, städa o.s.v.
Nu blir feministerna arga, men jag bryr mig inte.
Feminister är fula varelser.

1. Är det ett problem för dig?
2. Tror du kvinnorna bryr sig om vad du tycker?
3. Vad har du för auktoritet på hur en kvinna "ska vara"?

Bara nyfiken.
Citera
2020-07-23, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raxbahn
Utseendet kan spela en viss roll, men som hetero är det mer kort hår och inga kurvor som är oattraktivt, eftersom det är mer normen för manligt utseende. Rakat , tatueringar , hårfärger, piercingar osv har ju mer med individens personliga stil att göra och det är ju 2020 nu ... kan vara nog så attraktivt.

Däremot åsikterna kan vara jäkligt avtändande, en människa som utan tvekan svalt all MSM känns inte värdig att ägna intresse åt. Blir lite som att uppvakta en förståndshandikappad. En grönsak, mentalt sett.

Du tycker att jag ska lägga tid och pengar på löshår, för och göra dig glad?
Det är är genetiskt hur mycket hår det finns, jag har inte gener för en 'lejonman'.
Citera
2020-07-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Ja..

Ojdå!!
Citera
2020-07-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Resa hem till din negerhytta..
"Hydda" 😘
Är det något jag skriver som inte stämmer?
Scenario
Judisk kvinna: Kom igen nu tjejer, stå upp emot patriarkatet!! Krossa könsrollerna!!! Män är sviiiin! Klä er som mongon!
Vit kvinna: Hon har rätt, män äääär svin! Jag SKA klä mig som ett mongo, då kommer jag visa alla män att JAG tar ingen skit!
Vit kvinna: Fan, jag ser verkligen ut som ett mongo..jag måste övertala alla mina tjej kompisar att också se ut som mongon..

Dagens tips:
Kvinnor är extremt lättpåverkade och samtidigt väldigt onsdkefulla, så när en kvinna ger en annan kvinna skönhetstips eller komplimanger, då bör ni deffinitivt vara på er vakt.
Ha en trevlig kväll.
Senast redigerad av nsbm 2020-07-23 kl. 17:22.
Citera
2020-07-23, 18:02
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Tråd infogad // Mod
Citera
2020-07-23, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
"Hydda" 😘
Är det något jag skriver som inte stämmer?
Scenario
Judisk kvinna: Kom igen nu tjejer, stå upp emot patriarkatet!! Krossa könsrollerna!!! Män är sviiiin! Klä er som mongon!
Vit kvinna: Hon har rätt, män äääär svin! Jag SKA klä mig som ett mongo, då kommer jag visa alla män att JAG tar ingen skit!
Vit kvinna: Fan, jag ser verkligen ut som ett mongo..jag måste övertala alla mina tjej kompisar att också se ut som mongon..

Dagens tips:
Kvinnor är extremt lättpåverkade och samtidigt väldigt onsdkefulla, så när en kvinna ger en annan kvinna skönhetstips eller komplimanger, då bör ni deffinitivt vara på er vakt.
Ha en trevlig kväll.

Frågade min sambo, om det hette 'hydda' eller 'hytta', jag ville ha skrivit hydda, men lyssnade på sambon Jag är dansk.
Jag vet faktiskt inte vad du yrrar om, Sorry ( men har också bara en genomsnittlig IQ )
Citera
2020-07-23, 21:24
Medlem
Jenny9s avatar
Varför är antifeministerna så jävla fula då?

Antingen feta 160 kilos hogs eller spinkiga och skitiga som gatuhundar. Flottigt hår, mansbröst, mama boys. Inavlade och lågpannade. Stammar och är socialt missanpassade, bara de riktigt nerknarkade desperata prostituerade "tar emot" dem. Fyfan, de är Satans "gåva" till människosläktet.

När de kommer gåendes med svärmen flugor efter sig drabbas andra av oförklarligt illamående.
Citera
2020-07-23, 21:27
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Antingen feta 160 kilos hogs eller spinkiga och skitiga som gatuhundar. Flottigt hår, mansbröst, mama boys. Inavlade och lågpannade. Stammar och är socialt missanpassade, bara de riktigt nerknarkade desperata prostituerade "tar emot" dem. Fyfan, de är Satans "gåva" till människosläktet.

När de kommer gåendes med svärmen flugor efter sig drabbas andra av oförklarligt illamående.
Här var det någon som tog åt sig.
Citera
2020-07-23, 21:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Här var det någon som tog åt sig.

Du?
Citera
2020-07-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Du beskrev mig men jag är ingen antifeminist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in