2011-02-11, 13:04
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacob21jacob
Det är ju därför de är så jävla bittra för att dom inte kan få kuk,

http://www.feministisktinitiativ.se/

första sidan på fi.. .fyfan vilken subba.

edit: 300

Igen vacker syn....Tur att jag inte satt och åt något framför datorn nu, för då hade jag tappat aptiten medsamma.
Citera
2011-02-11, 15:20
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viggebaggen
Inte nog med att jag bara avskyr dessa monster, men jag har märkt att majoriteten av dem är fula nördar! Jag är jättetrött på dem som trycker ner oss män! Antar att dessa brudar är för fula för att hitta sig en stabil man.... Någon annan som känner som mig?
Varför avskyr du mig? Jag avskyr inte dig och vill aldrig trycka ner dig på grund av ditt manliga kön.

Med risk för att låta som någon debattör-Moses vill jag bara säga att du, min herre, kanske inte är manlig nog för att klara av en stark kvinna som vägrar vara underordnad. Gör detta en kvinna ful så är det dina sexuella preferenser som är åt helvete. Anser du att en underlägsen, feg och svag kvinna är vacker så tycker jag ärligt talat att du är en mycket sjuk människa. Själv tål jag inte svaga individer, jag tål inte ens se på dem, trots att jag helst av allt skulle vilja hjälpa dem. Du å andra sidan beblandar dig gärna med dessa. Är det för att du själv är så svag att du inte vill stå bakom någon annan?
Citera
2011-02-11, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Varför avskyr du mig? Jag avskyr inte dig och vill aldrig trycka ner dig på grund av ditt manliga kön.

Med risk för att låta som någon debattör-Moses vill jag bara säga att du, min herre, kanske inte är manlig nog för att klara av en stark kvinna som vägrar vara underordnad. Gör detta en kvinna ful så är det dina sexuella preferenser som är åt helvete. Anser du att en underlägsen, feg och svag kvinna är vacker så tycker jag ärligt talat att du är en mycket sjuk människa. Själv tål jag inte svaga individer, jag tål inte ens se på dem, trots att jag helst av allt skulle vilja hjälpa dem. Du å andra sidan beblandar dig gärna med dessa. Är det för att du själv är så svag att du inte vill stå bakom någon annan?

Detta förstår jag inte avskyr du svaga och rädda kvinnor? Att många feminister är mindre snygga är ju inte direkt något som vi bara hittat på, kom igen allvarligt nu visst kan det finnas snygga där men återigen, komigen nu.

Sen undrar jag var detta hat och förakt mot svaga individer kommer ifrån. Det måste ju betyda att du knappt kan titta på en stor del av kvinnorna i det här landet.

I annan tråd hetsa du om att du minsann ville ha ha en dominant man. För att bli dominerad måste man ju vara svag och undergiven, du vägrar vara underordnad men vill samtidigt ha en dominant man ?

Du föraktar svaghet men anser dig själv svag? Förakt för svaghet, den starkes rätt över den svage. Allvarligt talat så är du ingen feminist, jag har haft feminister i min närhet och dom skulle äcklas av dig.
Vad du just nu beskrivit är en bra beskrivning av Fascism kolla upp det. Du lär gilla det, mycket förakt för svaghet etc

Om du vill reflektera över min manlighet etc så varsågod, men jag kan inte påstå att jag bryr mig.

Att du är undergiven och gillar att bli förnedrad av dominanta män har du ju bevisat i dina tidigare inlägg här, sönderslitna argument, överbevisad och allmänt nedtryckt i skorna bevisar du för vilken svag liten rädd hycklare du är. Det är underhållande dock.
Senast redigerad av sickside 2011-02-11 kl. 16:09.
Citera
2011-02-11, 17:00
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Detta förstår jag inte avskyr du svaga och rädda kvinnor? Att många feminister är mindre snygga är ju inte direkt något som vi bara hittat på, kom igen allvarligt nu visst kan det finnas snygga där men återigen, komigen nu.
Kom igen nu allvarligt alltså kom igen, liksom visst men kom igen. För övrigt avskyr jag inte svaga kvinnor, det är ord du själv hittat på.
Citat:
Sen undrar jag var detta hat och förakt mot svaga individer kommer ifrån. Det måste ju betyda att du knappt kan titta på en stor del av kvinnorna i det här landet.
Jag föraktar och hatar inte svaga individer, det är ord du själv hittat på.
Citat:
I annan tråd hetsa du om att du minsann ville ha ha en dominant man. För att bli dominerad måste man ju vara svag och undergiven, du vägrar vara underordnad men vill samtidigt ha en dominant man ?
Min uppfattning av att vara dominant och din uppfattning skiljer sig åt. Det har vi redan kommit fram till i en annan tråd. Du ansåg att dominans endast kunde appliceras i sänghalmen mellan en man och en kvinna, som ett rollspel. Jag anser att dominans också är att vilja ha övertaget, inte nödvändigtvis att kräva övertaget, det vill säga kräva sin rätt över den andre:
Citat:
Dominant översätts till övertag, använde det ordet därför att män ofta vill ha övertaget. Jag uppskattar dominans när det kommer till att man genuint vill skydda istället för att bli skyddad, betala istället för att bli bjuden och ge istället för att ta. Det gör att jag istället tar mig an rollen som beskyddare, försörjare och givare.
Citat:
Du föraktar svaghet men anser dig själv svag?
Jag anser inte mig själv vara svag, ytterligare något du fått för dig.
Citat:
Förakt för svaghet, den starkes rätt över den svage. Allvarligt talat så är du ingen feminist, jag har haft feminister i min närhet och dom skulle äcklas av dig.
De feminister du haft i din närhet är i så fall svaga särartsfeminister.

Den starke har förresten ingen rätt över den svage, de båda bör vara jämställda. Det är den svage själv som underordnar sig den starke.
Citat:
Vad du just nu beskrivit är en bra beskrivning av Fascism kolla upp det. Du lär gilla det, mycket förakt för svaghet etc[---]
Försöker du värva mig?
Citera
2011-02-11, 22:26
Bannlyst
Citat:
Kom igen nu allvarligt alltså kom igen, liksom visst men kom igen. För övrigt avskyr jag inte svaga kvinnor, det är ord du själv hittat på.

Jag föraktar och hatar inte svaga individer, det är ord du själv hittat på.

Min uppfattning av att vara dominant och din uppfattning skiljer sig åt. Det har vi redan kommit fram till i en annan tråd. Du ansåg att dominans endast kunde appliceras i sänghalmen mellan en man och en kvinna, som ett rollspel. Jag anser att dominans också är att vilja ha övertaget, inte nödvändigtvis att kräva övertaget, det vill säga kräva sin rätt över den andre:

Jag anser inte mig själv vara svag, ytterligare något du fått för dig.

De feminister du haft i din närhet är i så fall svaga särartsfeminister.

Den starke har förresten ingen rätt över den svage, de båda bör vara jämställda. Det är den svage själv som underordnar sig den starke.

Försöker du värva mig?

Du föraktar svaga individer och tål inte att titta på dom? Du vill ha en dominant man men vägrar att vara underordnad? Vad jag menar med komigen var att det är väldigt svårt att hitta snygga feminister och det är inte bara något vi säger.
Senast redigerad av sickside 2011-02-11 kl. 22:30.
Citera
2011-02-11, 23:11
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Du föraktar svaga individer och tål inte att titta på dom? Du vill ha en dominant man men vägrar att vara underordnad? Vad jag menar med komigen var att det är väldigt svårt att hitta snygga feminister och det är inte bara något vi säger.
För helvete människa, om du vill snacka om mig kan du skicka mig ett PM. Jag må vara en ful feminist men jag lovar att förklara det hela för dig om och om igen tills du förstår. Jag har ett tålamod utan dess like, så nu är det bara upp till dig.

Vad gäller topic och din sista mening kan jag bara säga att jag inte kan bry mig mindre om ytliga aspekter såsom hur feminister generellt ser ut eller inte ser ut. Det är för mig fullkomligt ointressant så jag tänker låta er män spekulera vidare i fred... Lycka till med det och hoppas ni kommer någonvart.
Citera
2011-02-11, 23:14
Bannlyst
Citat:
För helvete människa, om du vill snacka om mig kan du skicka mig ett PM. Jag må vara en ful feminist men jag lovar att förklara det hela för dig om och om igen tills du förstår. Jag har ett tålamod utan dess like, så nu är det bara upp till dig.

Vad gäller topic och din sista mening kan jag bara säga att jag inte kan bry mig mindre om ytliga aspekter såsom hur feminister generellt ser ut eller inte ser ut. Det är för mig fullkomligt ointressant så jag tänker låta er män spekulera vidare i fred... Lycka till med det och hoppas ni kommer någonvart.

bra schas, vill inte snacka vidare med dig, dock är du så dubbel att man blir lite fundersam.
Citera
2011-02-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast Gudrun har bevisligen fått sitt genom åren - hon är liksom mamma till två barn, varav det finns absoluta bildbevis på att en verkligen är hennes. Det är absolut ingen oskuld du talar om.

Hon är dessutom sambo - så vi med lite snuskig fantasi inbillar oss också att det kan försigå ett annat mellan de schymanska lakanen än idag.

FRA-mannen har fel såtillvida att Gudrun har fått kuk. Frågan är vem hon fått kuk av, Jacques "skinnpajen" Öhlund t.ex, talar ju för att feminister är fula då fula kvinnor generellt sett lägrar fula män - eller tvärtom. Naturens ordning liksom...

Micro, du gör den felaktiga slutsatsen att man inte kan vara ful om man får knulla. Det säger mer om dig än om folk som knullar...
Citera
2011-02-12, 00:31
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
bra schas, vill inte snacka vidare med dig, dock är du så dubbel att man blir lite fundersam.
Som sagt, eftersom du fortfarande tror att jag sänder dubbla budskap så är du välkommen att diskutera det med mig via PM. Får jag inte ett PM av dig inom kort kan vi konstatera att du egentligen inte bryr dig utan endast är ute efter att förstöra trådar. Jag kan även vänta mig påminnelser om din oförståelse i varje tråd framöver, eller hur?
Citera
2011-02-12, 00:40
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumcajs
Källa på detta?
Är du seriös? Klart det måste finnas en och annan snygging bland alla feminister på denna jord. Jag känner en enda feminist, och hon är faktiskt rätt snygg och sexig.
Citera
2011-02-12, 19:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritas2010
FRA-mannen har fel såtillvida att Gudrun har fått kuk. Frågan är vem hon fått kuk av, Jacques "skinnpajen" Öhlund t.ex, talar ju för att feminister är fula då fula kvinnor generellt sett lägrar fula män - eller tvärtom. Naturens ordning liksom...

Micro, du gör den felaktiga slutsatsen att man inte kan vara ful om man får knulla. Det säger mer om dig än om folk som knullar...
Fast det är inte JAG som drar slutsatsen att man inte får knulla om man är ful - det är FRA-mannen som drar den slutsatsen;

Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
så som jävla fula som feministera är så är det ganska förstårligt att dom inte får kuk. Så är långt har jag inte sett en enda feminist som är snygg, hitta bara på Gudrum Fyman, vilket stolpskott! Så för att svara på din fråga, ja! jag håller med dig.

Det jag gjorde var att konstatera att han hade fel gällande Gudrun.S - och det jag sa var inte att hon inte var ful, det jag sa var att hon fått knulla oavsett.

Förstod du verkligen inte det?
Citera
2011-02-12, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det är inte JAG som drar slutsatsen att man inte får knulla om man är ful - det är FRA-mannen som drar den slutsatsen;

Det jag gjorde var att konstatera att han hade fel gällande Gudrun.S - och det jag sa var inte att hon inte var ful, det jag sa var att hon fått knulla oavsett.

Förstod du verkligen inte det?

Men sen vet vi ju alla att det är lite skillnad mellan könen här. Tror du en manlig motsvarighet till dig någonsin fått komma nära en tjej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in