Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Varför avskyr du mig? Jag avskyr inte dig och vill aldrig trycka ner dig på grund av ditt manliga kön.
Med risk för att låta som någon debattör-Moses vill jag bara säga att du, min herre, kanske inte är manlig nog för att klara av en stark kvinna som vägrar vara underordnad. Gör detta en kvinna ful så är det dina sexuella preferenser som är åt helvete. Anser du att en underlägsen, feg och svag kvinna är vacker så tycker jag ärligt talat att du är en mycket sjuk människa. Själv tål jag inte svaga individer, jag tål inte ens se på dem, trots att jag helst av allt skulle vilja hjälpa dem. Du å andra sidan beblandar dig gärna med dessa. Är det för att du själv är så svag att du inte vill stå bakom någon annan?
Detta förstår jag inte avskyr du svaga och rädda kvinnor? Att många feminister är mindre snygga är ju inte direkt något som vi bara hittat på, kom igen allvarligt nu visst kan det finnas snygga där men återigen, komigen nu.
Sen undrar jag var detta hat och förakt mot svaga individer kommer ifrån. Det måste ju betyda att du knappt kan titta på en stor del av kvinnorna i det här landet.
I annan tråd hetsa du om att du minsann ville ha ha en dominant man. För att bli dominerad måste man ju vara svag och undergiven, du vägrar vara underordnad men vill samtidigt ha en dominant man

?
Du föraktar svaghet men anser dig själv svag? Förakt för svaghet, den starkes rätt över den svage. Allvarligt talat så är du ingen feminist, jag har haft feminister i min närhet och dom skulle äcklas av dig.
Vad du just nu beskrivit är en bra beskrivning av Fascism kolla upp det. Du lär gilla det, mycket förakt för svaghet etc
Om du vill reflektera över min manlighet etc så varsågod, men jag kan inte påstå att jag bryr mig.
Att du är undergiven och gillar att bli förnedrad av dominanta män har du ju bevisat i dina tidigare inlägg här, sönderslitna argument, överbevisad och allmänt nedtryckt i skorna bevisar du för vilken svag liten rädd hycklare du är. Det är underhållande dock.