2020-07-23, 12:55
Medlem
Narutoshippchops avatar
Rakad skalle på kvinnor behöver inte alls ha att göra med feminism och vänsterblivenhet. Jag träffade en gång en kvinna med rakad skalle som var både feminin och mycket patriotiskt lagd. Och en annan gång träffade jag en kvinna utan hår som var helt normal men hon hade tyvärr cancer.
Citera
2020-07-23, 13:04
Medlem
svenkolrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFul
Det här med att "vilja se ut som en man" är ju intressant.
Sagt av en person som (antagligen) inte förstår genus. Det är ju det som är själva grejen, att vara sig själv och se ut som man känner för. Sedan att det är någon som bestämt för 1000 år sedan att kvinnor ska ha långt hår och kjol. Det är en annan sak.

Folk är människor i första hand. Vad tror du är bekvämast, sköna byxor och att ha tatueringar man känner sig fin med, eller att klämma in sig i tighta kläder och locka håret om man inte känner sig bekväm/fin i det? För vissa känns det som att "klä ut sig till tjej" på samma sätt som att "klä ut sig till cowboy". Fattar du?

Tycker det är underbart att det börjar gå åt det hållet.
Man vill vara sig själv genom att vara precis som alla andra i sin lilla vänsterbubbla.
Dvs blaffiga tatueringar som täcker hela armarna och gärna på låren, man vill vara sig själv genom att ha ringar i näsan, man vill vara sig själv genom att vara smällfet och ha rak lugg och fula glasögon.
Precis exakt som alla ens vänner.
Bara när jag är en kopia av alla andra kan jag känna mig som mig själv.
Mm jomen så att visst.
Citera
2020-07-23, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nico_317
Dom är lika knäppa som feminister, samma kategori av djur.

Nej. Män på flashback är djur och de älskar shemales och hatar riktiga kvinnor. Det är ett riktigt bögforum det här.. Visste du inte det? Antog att du var en sån med tanke på din tråd
Citera
2020-07-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykopatLena
Nej. Män på flashback är djur och de älskar shemales och hatar riktiga kvinnor. Det är ett riktigt bögforum det här.. Visste du inte det? Antog att du var en sån med tanke på din tråd
Lilla psykopat Lena, finns många män som beter sig som djur vilket jag fullständigt håller med om.
Är faktiskt hetero som anser att feminism har skadat kvinnor och gör dom fula både på det yttre och i sin attityd.
Jag vet att många här har blivit hjärntvättade av det bl.a av media och skolan o.s.v

Feminism är hat av både män, kvinnor och barn.
Dom ser ner på kvinnor som sköter hem och barn vilket är skam, dom hatar män p.g.a vi är dom som styr denna värld vilket kommer att göra många feminister arga haha.
Dom hatar barn, för enligt dom så ska kvinnan kunna mörda sitt barn om hon vill, såna svin borde ställas inför rätta och straffas.
Citera
2020-07-23, 13:43
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Lilla psykopat Lena, finns många män som beter sig som djur vilket jag fullständigt håller med om.
Är faktiskt hetero som anser att feminism har skadat kvinnor och gör dom fula både på det yttre och i sin attityd.
Jag vet att många här har blivit hjärntvättade av det bl.a av media och skolan o.s.v

Dom ser ner på kvinnor som sköter hem och barn vilket är skam, dom hatar män p.g.a vi är dom som styr denna värld vilket kommer att göra många feminister arga haha.
Dom hatar barn, för enligt dom så ska kvinnan kunna mörda sitt barn om hon vill, såna svin borde ställas inför rätta och straffas.
Jag är imponerad av din förmåga att ha exakt noll rätt varenda gång du gör ett inlägg i den här tråden. Dina åsikter får mig att tro att du är född på 1800-talet men din grammatik verkar vara i paritet med en femårings.
Citera
2020-07-23, 13:43
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nico317
Skriv på svenska istället
Ska du säga.
Citera
2020-07-23, 13:49
Medlem
Kvinnor har självfallet förlorat sin "charm" för TS.

Eftersom det enda värdet ( läs charm) han ser i kvinnor är att de ska städa och koka ägg.
Så "charmig" är TS.
Citera
2020-07-23, 13:52
Bannlyst
Citat:

Jag förstår vad du menar, men konservativa män är ändå alltid smygbögar så vad spelar det för roll?
Citera
2020-07-23, 13:56
Medlem
tkhasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nico317
Skriv på svenska istället

Pinsamt med folk som bor i Sverige och inte klarar av att läsa en enkel text på våra broderspråk norska och danska.

För övrigt har jag inte mycket till övers för feminism, men andra människor existerar faktiskt inte för att behaga dig med sitt utseende. Undrar hur vacker kvinnor tycker att du är?
Citera
2020-07-23, 14:15
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
inom äktenskap ja men gäller detsamma för mannen.

Fast det är inte sin fru TS har åsikter om.
Citera
2020-07-23, 15:49
Medlem
Raxbahns avatar
Utseendet kan spela en viss roll, men som hetero är det mer kort hår och inga kurvor som är oattraktivt, eftersom det är mer normen för manligt utseende. Rakat , tatueringar , hårfärger, piercingar osv har ju mer med individens personliga stil att göra och det är ju 2020 nu ... kan vara nog så attraktivt.

Däremot åsikterna kan vara jäkligt avtändande, en människa som utan tvekan svalt all MSM känns inte värdig att ägna intresse åt. Blir lite som att uppvakta en förståndshandikappad. En grönsak, mentalt sett.
Citera
2020-07-23, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Tror du på fullt allvar att muhammedanska kvinnor täcker sig för att de ska slippa andra mäns dreglande?

Ja..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in