Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Uppfyller en person 3 punkter på denna skala (3 poäng) så är denne troligtvis feminist, uteslut personen omedelbart.
Så om du träffar en person som passar in på kombinationen 6/11/13 så drar du slutsatsen att personen i fråga är feminist? Det där var bara en av en mängd kombinationer jag på rak arm kom på som gör att ditt argument låter väldigt fånigt.
Jag avskyr feminister men jag avskyr nästan personer som inte vet vad dom snackar om ännu mer. Nästan.
Korrekt, då är dom feminister.
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle-Brum
Mycket träffande lista i sin helhet men jag håller inte med om #2, de feminister som jag har stött på har ofta haft en spinkig och mer maskulin kroppsform. Svårt att bygga fett på bönor, morötter och sallad då många feminister är vegetarianer och de mest extrema ibland även kan vara veganer.
Hmm, det kan stämma även om jag själv aldrig sett det. Du är säker på att det var riktiga feminister och inte några som fäljder det politiska modet? Jag uppfattar det som så att de flesta feminister är runda då dom är deprimerade, deprimerade personer går upp i vikt.