2011-09-19, 14:12
Medlem
Uppfyller en person 3 punkter på denna skala (3 poäng) så är denne troligtvis feminist, uteslut personen omedelbart.

Så om du träffar en person som passar in på kombinationen 6/11/13 så drar du slutsatsen att personen i fråga är feminist? Det där var bara en av en mängd kombinationer jag på rak arm kom på som gör att ditt argument låter väldigt fånigt.

Jag avskyr feminister men jag avskyr nästan personer som inte vet vad dom snackar om ännu mer. Nästan.
Citera
2011-09-19, 14:15
Medlem
hahaha helt rättt. det med kortklippt hår är fan bäst
Citera
2011-09-19, 14:25
Medlem
Nalle-Brums avatar
Mycket träffande lista i sin helhet men jag håller inte med om #2, de feminister som jag har stött på har ofta haft en spinkig och mer maskulin kroppsform. Svårt att bygga fett på bönor, morötter och sallad då många feminister är vegetarianer och de mest extrema ibland även kan vara veganer.
Senast redigerad av Nalle-Brum 2011-09-19 kl. 14:40.
Citera
2011-09-19, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Uppfyller en person 3 punkter på denna skala (3 poäng) så är denne troligtvis feminist, uteslut personen omedelbart.

Så om du träffar en person som passar in på kombinationen 6/11/13 så drar du slutsatsen att personen i fråga är feminist? Det där var bara en av en mängd kombinationer jag på rak arm kom på som gör att ditt argument låter väldigt fånigt.

Jag avskyr feminister men jag avskyr nästan personer som inte vet vad dom snackar om ännu mer. Nästan.

Korrekt, då är dom feminister.

Citat:
Ursprungligen postat av Nalle-Brum
Mycket träffande lista i sin helhet men jag håller inte med om #2, de feminister som jag har stött på har ofta haft en spinkig och mer maskulin kroppsform. Svårt att bygga fett på bönor, morötter och sallad då många feminister är vegetarianer och de mest extrema ibland även kan vara veganer.

Hmm, det kan stämma även om jag själv aldrig sett det. Du är säker på att det var riktiga feminister och inte några som fäljder det politiska modet? Jag uppfattar det som så att de flesta feminister är runda då dom är deprimerade, deprimerade personer går upp i vikt.
Citera
2011-09-19, 14:54
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingermanlandia
deprimerade personer går upp i vikt.
Snygg generalisering, men kan lika gärna tappa vikt.
Citera
2011-09-19, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Snygg generalisering, men kan lika gärna tappa vikt.

Jo, men det är inte alls lika vanligt.
Citera
2011-09-19, 14:59
Medlem
feminister kallar även dina systrar för blåsta bimbos om de gillar att shoppa utomlands i Milano. Och anser att din mamma är ägd om hon utfört skönhetsoperationer. De stirrar argsint på vita män med portföljer och kavaj.
Citera
2011-09-19, 15:02
Medlem
BrazilJacks avatar
Vad i helvete gå och dö din jävla rasist! vadå oftast rödhåriga och oftast med glasögon? du är ju för han helt jävla sjuk i huvudet! det som skiljer människor från varandra är intelligensen och deras åsikter och med dina sjuka åsikter kan jag knappast tro att du är särskilt intelligent. såna idioter som du äcklar mig som in i helvete ska du vete, föresten, är det konstigt att de flesta feminister är rödgröna då dom andra partierna är idioter? dra åt helvete säger jag bara!
Citera
2011-09-19, 15:03
Medlem
Nalle-Brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingermanlandia
Hmm, det kan stämma även om jag själv aldrig sett det. Du är säker på att det var riktiga feminister och inte några som fäljder det politiska modet? Jag uppfattar det som så att de flesta feminister är runda då dom är deprimerade, deprimerade personer går upp i vikt.

Jo de läste genus"vetenskap" så de var nog seriösa.
Citera
2011-09-19, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
feminister kallar även dina systrar för blåsta bimbos om de gillar att shoppa utomlands i Milano. Och anser att din mamma är ägd om hon utfört skönhetsoperationer. De stirrar argsint på vita män med portföljer och kavaj.

Jo exakt, det var #14.

Otrevliga mot män och en överlägsen attityd mot alla andra, därför har dom väldigt få vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av BrazilJack
Vad i helvete gå och dö din jävla rasist! vadå oftast rödhåriga och oftast med glasögon? du är ju för han helt jävla sjuk i huvudet! det som skiljer människor från varandra är intelligensen och deras åsikter och med dina sjuka åsikter kan jag knappast tro att du är särskilt intelligent. såna idioter som du äcklar mig som in i helvete ska du vete, föresten, är det konstigt att de flesta feminister är rödgröna då dom andra partierna är idioter? dra åt helvete säger jag bara!

Nej, dom är i regel lågutbildade! punkt #9
Citera
2011-09-19, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle-Brum
Jo de läste genus"vetenskap" så de var nog seriösa.

Okej, då får jag ändra den punkten till "ändera feta eller smala pga. depression".
Citera
2011-09-19, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrazilJack
Vad i helvete gå och dö din jävla rasist! vadå oftast rödhåriga bara!
Han har dock en poäng, många feminister/emos färgar håret. De vägrar vara naturligt blonda och vill sticka ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in